Er det rigtigt forstået at nr 1 og 2 er garanteret Europa, og nr. 3 skal spille mod vinder af playoff med mindre nr 1-3 vinder pokalen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægEr det rigtigt forstået at nr 1 og 2 er garanteret Europa, og nr. 3 skal spille mod vinder af playoff med mindre nr 1-3 vinder pokalen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSæsonmålet er opnået og med en god mulighed for at gå efter en medalje og europæisk ...
Ny træner og lidt investeringer i truppen har været udslagsgivende ...
Nu må vinde få udtalelser fra sportsdirektøren og bestyrelsesformanden ....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlægHvad giver det i penge at ligge nr 3 efter 26 runder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg3,1 mio. hvis dette står til troende: https://sportnyt.dk/sadan-forgylder-...iga-klubberne/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægFedt, og tak for det, og mon nogen herinde ikke burde trække de ord tilbage om at vi ikke har holdet til top 6
jeg bøjer mig i støvet...jeg må ærligt indrømme jeg hørte til dem der ikke troede på vi kunne holde distancen....men satme om de ikke gjorde detDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægjeg bøjer mig i støvet...jeg må ærligt indrømme jeg hørte til dem der ikke troede på vi kunne holde distancen....men satme om de ikke gjorde det
Samtidig synes jeg faktisk, at mam må give KN en lille bitte kredit for at han faktisk har gjort spillerne pasningstærke ved sit røvsyge boldflytteri. JM har så evnet at få denne pasningsstyrke til at give resultater på banen.
Hvis vi vinder på søndag vil jeg godt komme med den forudsigelse, at vi tager bronze.
Samtidig er jeg uhyggeligt bange for sommervinduet. Jeg frygter, at vigtige spillere forlader os og der ikke hentes fuldgode erstatninger og så er vi tilbage, hvor det er et kast med en terning der afgør, om vi kommer i top 6, fordi midterholdene er mange og næsten helt lige i styrkeforhold. Jeg frygter den "gode gamle" JH-mentalitet "holdet er stærkt nok til at komme i top 6" i stedet for at sige, hvis vi henter forstærkninger er vi helt sikkert i top 6 og vi kæmper (igen) om medaljer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægFedt, og tak for det, og mon nogen herinde ikke burde trække de ord tilbage om at vi ikke har holdet til top 6😉
Comment
-
Hvis vi nu kunne få en angrebstræner der kunne styrke angribernes afslutningskvaliteter ...
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...on-i-otte-aar/"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvis vi nu kunne få en angrebstræner der kunne styrke angribernes afslutningskvaliteter ...
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...on-i-otte-aar/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægFedt, og tak for det, og mon nogen herinde ikke burde trække de ord tilbage om at vi ikke har holdet til top 6😉
Det vil jeg også personligt indrømme, men jeg trækker ikke ét ord tilbage af, hvad der er blevet skrevet omkring det helt igennem elendige stykke arbejde, der før ansættelsen af JM, blev leveret - alt lige fra ansættelsen af Poul Skovl til Kents (Og de facto JH) totalt mislykkedes opbygningscirkus har på intet tidspunkt reelt været en top 6 værdig.
Så jeg fortryder ikke ét eneste ord. Dér blev, med store bogstaver, bedt om bedre stykke arbejde med dertilhørende faktiske resultater. Det er nu leveret, og endda mere til - og tak for det.
Alligevel kan man stadig stille spørgsmål ved om hvor vidt det her ikke måske i virkeligheden er et stort bøljeskvulp? Så snart profilerne og lederne blive færre og færre og skal erstattes, hvad sker der så?
Jeg vælger at leve i nuet og glæde mig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment