Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Hvis Aab henter noget i Brøndby så kan vi sikre 3. pladsen efter grundspillet allerede mandag med en udebanesejr."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNej - så kan Randers og AGF stadig nå os (udover Esbjerg og BIF). Vi kan være sikret en 7.plads efter i dag, det er max.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Sidder lige og ser lidt FCN-FCK. Fuck, hvor spiller FCN godt! Det er helt åndssvagt at skulle heppe på FCK, men dels ville en FCK-sejr sikre os endnu bedre chancer for top6, dels håber jeg ikke FCN kommer med over i top6; for som de spiller lige pt, så ville de da være favoritter til bronzen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægSidder lige og ser lidt FCN-FCK. Fuck, hvor spiller FCN godt! Det er helt åndssvagt at skulle heppe på FCK, men dels ville en FCK-sejr sikre os endnu bedre chancer for top6, dels håber jeg ikke FCN kommer med over i top6; for som de spiller lige pt, så ville de da være favoritter til bronzen.
... og så er det fedt at se Daramy, på trods af at bolden ikke er kommet så meget til ham, så har han bare noget ekstra ... det er så åbenlyst!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa!
... og så er det fedt at se Daramy, på trods af at bolden ikke er kommet så meget til ham, så har han bare noget ekstra ... det er så åbenlyst!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg2-2 i Farum"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment