Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson 2018/2019
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfB kører med store underskud og overlever for lånte penge
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ikke-holdbart
De skal sælge til sommer. Noget der er interessant for os? Deres højreback er god blaTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEfB kører med store underskud og overlever for lånte penge
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ikke-holdbart
De skal sælge til sommer. Noget der er interessant for os? Deres højreback er god bla
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVed ikke hvad det ellers skulle være. Parunashvili synes jeg gør det godt, men han har vidst næsten lige forlænget. Jesper Lauridsen synes jeg også gør det solidt på venstre back, men håber vi kan finde noget mere langsigtet end det.
Det ville jo så nok kræve at Desler eller Ryan fandt en ny klub.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej jeg kan umiddelbart også kun finde en enkelt eller 2. Men at skyde 1-2 millioner efter ham Anyembe tror jeg ville være en god handel.
Men Anyembe kunne sagtens være en af de spillere de er nødt til at cashe ind på. Man kan i hvert fald godt skrive ham Jonas Mortensen, som de gav debut på højre back i går, bag øret. Han er allerede blevet rykket op i seniortruppen og har fået 2-tallet, selvom han først blev 18 her i januar. Ham forventer de sig virkelig meget af hører jeg, så de er virkelig godt besat på den højre back der fremadrettet.
Jeg kan nu også sagtens se nogle spændende ting i Petre, Kristensen og Lungi, spørgsmålet er så igen, om vi har pengene som det koster at købe sådan nogle unge spillere fri, og om det ikke er for dyrt ift. hvad vi får.Last edited by Sheed; 28-02-2019, 16:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tror ikke på, at du får Anyembe for under 5 millioner. Han ser spændende både offensivt og defensivt, har nogle ret unikke fysiske egenskaber, og så har de tilmed forlænget ham til 2022 tidligere på sæsonen. Til de priser sådanne unge spillere går til i dag, tror jeg desværre ikke det rigtigt er muligt for os, med mindre der virkelig pumpes nogle Leasy-millioner ind i forretningen igen. Vi er nødt til at plukke sådan nogle spillere, når de står i nogle lidt dårlige situationer og måske ikke har præsteret i en periode, som f.eks. med Ryan.
Men Anyembe kunne sagtens være en af de spillere de er nødt til at cashe ind på. Man kan i hvert fald godt skrive ham Jonas Mortensen, som de gav debut på højre back i går, bag øret. Han er allerede blevet rykket op i seniortruppen og har fået 2-tallet, selvom han først blev 18 her i januar. Ham forventer de sig virkelig meget af hører jeg, så de er virkelig godt besat på den højre back der fremadrettet.
Jeg kan nu også sagtens se nogle spændende ting i Petre, Kristensen og Lungi, spørgsmålet er så igen, om vi har pengene som det koster at købe sådan nogle unge spillere fri, og om det ikke er for dyrt ift. hvad vi får.
Pengene kan nok bruges bedre andre steder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKæmpe fejldom igen i aften. Vendsyssel snydt for regulært mål mod Brøndby. Det er sjovt som kendelserne falder Brøndbys vej, senest i søndags mod Randers.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo. Og?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSå er det måske ikke tiden, at klage over andres potentielle dommertække ...
Hvis vi partout skal gradbøje, så tåler den dommerfejl i aften, eller den Brøndby fik med sig i søndags, vidst ikke rigtig sammenligning med de kendelser OB har fået med sig i de sidste par kampe. At man kan dømme en mand offside der bliver ophævet af 2-3 forsvarere er utroligt. At man kan dømme straffe og smide en forsvarer ud for at blive sparket i læggen er utroligt. At man laver en tvivlsom kendelse ifm. noget potentiel film er i en lidt anden boldgade.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSå man må ikke diskutere dommerfejl, hvis man har fået nogle kendelser med sig på det seneste? Det var alligevel en vild præmis.
Hvis vi partout skal gradbøje, så tåler den dommerfejl i aften, eller den Brøndby fik med sig i søndags, vidst ikke rigtig sammenligning med de kendelser OB har fået med sig i de sidste par kampe. At man kan dømme en mand offside der bliver ophævet af 2-3 forsvarere er utroligt. At man kan dømme straffe og smide en forsvarer ud for at blive sparket i læggen er utroligt. At man laver en tvivlsom kendelse ifm. noget potentiel film er i en lidt anden boldgade.
Comment
Comment