Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson 2018/2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Er det Anyembe eller Brinch, du tænker på? Begge kunne godt være interessante.
    Anyembe helt sikkert. Brinch kan jeg slet ikke se det interessante i som back, han bringer jo intet fremadrettet. Som CB kunne han måske godt være interessant, især i en bagkæde med 3 midterforsvarere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      EfB kører med store underskud og overlever for lånte penge

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ikke-holdbart

      De skal sælge til sommer. Noget der er interessant for os? Deres højreback er god bla
      Ja, det lyder godt nok usikkert det der ... OB har dog gjort lidt det samme, med Thorborg.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Er det Anyembe eller Brinch, du tænker på? Begge kunne godt være interessante.
        Ham den første. Han er altså god på den HB og kunne sagtens overtage for Ryan hvis han smutter

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          EfB kører med store underskud og overlever for lånte penge

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ikke-holdbart

          De skal sælge til sommer. Noget der er interessant for os? Deres højreback er god bla
          Ved ikke hvad det ellers skulle være. Parunashvili synes jeg gør det godt, men han har vidst næsten lige forlænget. Jesper Lauridsen synes jeg også gør det solidt på venstre back, men håber vi kan finde noget mere langsigtet end det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Ved ikke hvad det ellers skulle være. Parunashvili synes jeg gør det godt, men han har vidst næsten lige forlænget. Jesper Lauridsen synes jeg også gør det solidt på venstre back, men håber vi kan finde noget mere langsigtet end det.
            Nej jeg kan umiddelbart også kun finde en enkelt eller 2. Men at skyde 1-2 millioner efter ham Anyembe tror jeg ville være en god handel.
            Det ville jo så nok kræve at Desler eller Ryan fandt en ny klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej jeg kan umiddelbart også kun finde en enkelt eller 2. Men at skyde 1-2 millioner efter ham Anyembe tror jeg ville være en god handel.
              Jeg tror ikke på, at du får Anyembe for under 5 millioner. Han ser spændende både offensivt og defensivt, har nogle ret unikke fysiske egenskaber, og så har de tilmed forlænget ham til 2022 tidligere på sæsonen. Til de priser sådanne unge spillere går til i dag, tror jeg desværre ikke det rigtigt er muligt for os, med mindre der virkelig pumpes nogle Leasy-millioner ind i forretningen igen. Vi er nødt til at plukke sådan nogle spillere, når de står i nogle lidt dårlige situationer og måske ikke har præsteret i en periode, som f.eks. med Ryan.

              Men Anyembe kunne sagtens være en af de spillere de er nødt til at cashe ind på. Man kan i hvert fald godt skrive ham Jonas Mortensen, som de gav debut på højre back i går, bag øret. Han er allerede blevet rykket op i seniortruppen og har fået 2-tallet, selvom han først blev 18 her i januar. Ham forventer de sig virkelig meget af hører jeg, så de er virkelig godt besat på den højre back der fremadrettet.

              Jeg kan nu også sagtens se nogle spændende ting i Petre, Kristensen og Lungi, spørgsmålet er så igen, om vi har pengene som det koster at købe sådan nogle unge spillere fri, og om det ikke er for dyrt ift. hvad vi får.
              Last edited by Sheed; 28-02-2019, 16:04.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg tror ikke på, at du får Anyembe for under 5 millioner. Han ser spændende både offensivt og defensivt, har nogle ret unikke fysiske egenskaber, og så har de tilmed forlænget ham til 2022 tidligere på sæsonen. Til de priser sådanne unge spillere går til i dag, tror jeg desværre ikke det rigtigt er muligt for os, med mindre der virkelig pumpes nogle Leasy-millioner ind i forretningen igen. Vi er nødt til at plukke sådan nogle spillere, når de står i nogle lidt dårlige situationer og måske ikke har præsteret i en periode, som f.eks. med Ryan.

                Men Anyembe kunne sagtens være en af de spillere de er nødt til at cashe ind på. Man kan i hvert fald godt skrive ham Jonas Mortensen, som de gav debut på højre back i går, bag øret. Han er allerede blevet rykket op i seniortruppen og har fået 2-tallet, selvom han først blev 18 her i januar. Ham forventer de sig virkelig meget af hører jeg, så de er virkelig godt besat på den højre back der fremadrettet.

                Jeg kan nu også sagtens se nogle spændende ting i Petre, Kristensen og Lungi, spørgsmålet er så igen, om vi har pengene som det koster at købe sådan nogle unge spillere fri, og om det ikke er for dyrt ift. hvad vi får.
                Jeg tror helt seriøst at de er nødtvunget til at sælge for pænt mange millioner. Så hvis der ikke er andre eller bedre bud ved man aldrig.. Men som sagt. Hvis Ryan og Desler bliver er det jo slet ikke aktuelt. Og slet ikke hvis Grubbe ses som fremtidens HB(hvis han ikke sælges) og flyttes op om 1-2 år.
                Pengene kan nok bruges bedre andre steder

                Comment


                  Kæmpe fejldom igen i aften. Vendsyssel snydt for regulært mål mod Brøndby. Det er sjovt som kendelserne falder Brøndbys vej, senest i søndags mod Randers.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Kæmpe fejldom igen i aften. Vendsyssel snydt for regulært mål mod Brøndby. Det er sjovt som kendelserne falder Brøndbys vej, senest i søndags mod Randers.
                    Vendsyssel bliver også snydt for klart straffe. De er mega dårlige her i 2. Halvleg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Kæmpe fejldom igen i aften. Vendsyssel snydt for regulært mål mod Brøndby. Det er sjovt som kendelserne falder Brøndbys vej, senest i søndags mod Randers.
                      Har der ikke lige været 2 kampe i streg, hvor OB bestemt ikke kan klage over dommeren?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Har der ikke lige været 2 kampe i streg, hvor OB bestemt ikke kan klage over dommeren?
                        Jo. Og?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo. Og?
                          Så er det måske ikke tiden, at klage over andres potentielle dommertække ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Brøndby har altså en fantastisk evne til at få sådanne kæmpe fejlkendelser på deres side. Blev lige mindet om dengang vi tabte, fordi at dommerne ikke lige kunne se, at ham inde foran mål stod i en strafbar position....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Så er det måske ikke tiden, at klage over andres potentielle dommertække ...
                              Så man må ikke diskutere dommerfejl, hvis man har fået nogle kendelser med sig på det seneste? Det var alligevel en vild præmis.

                              Hvis vi partout skal gradbøje, så tåler den dommerfejl i aften, eller den Brøndby fik med sig i søndags, vidst ikke rigtig sammenligning med de kendelser OB har fået med sig i de sidste par kampe. At man kan dømme en mand offside der bliver ophævet af 2-3 forsvarere er utroligt. At man kan dømme straffe og smide en forsvarer ud for at blive sparket i læggen er utroligt. At man laver en tvivlsom kendelse ifm. noget potentiel film er i en lidt anden boldgade.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Så man må ikke diskutere dommerfejl, hvis man har fået nogle kendelser med sig på det seneste? Det var alligevel en vild præmis.

                                Hvis vi partout skal gradbøje, så tåler den dommerfejl i aften, eller den Brøndby fik med sig i søndags, vidst ikke rigtig sammenligning med de kendelser OB har fået med sig i de sidste par kampe. At man kan dømme en mand offside der bliver ophævet af 2-3 forsvarere er utroligt. At man kan dømme straffe og smide en forsvarer ud for at blive sparket i læggen er utroligt. At man laver en tvivlsom kendelse ifm. noget potentiel film er i en lidt anden boldgade.
                                +1

                                Comment

                                Working...
                                X