Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europa Playoff 17-18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Seriøst? Har vi kun vundet 4 ud af 34 udekampe i 2 år?
    Den ene af de fire er en sejr over GF på 2-1!!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Kamptider:
    AGF-OB: 6.5. kl. 12.00
    OB-AGF: 13.5., kl 18.00
    https://www.facebook.com/SportFyn/po...09829645828492

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Vi går på tidlig sommerferie d. 13. maj efter, at have tabt 3-1 i Århus - og hjemme spiller vi 0-0.

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Vi går på sommerferie den 13 maj efter vi har tabt 0-1 på hjemmebane og spillede 0-0 i Århus.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Kampen i Farum den 25. maj ender 1-2. Den bliver spillet mellem FC Nordsjælland og OB, og der kommer til at være 4831 tilskuere på lægterne.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    Jeg er ked af at sige det, men OB har ikke noget at gøre i Europa lige nu. Hvis man på en eller anden måde skulle være så heldige at kvalificere sig, håber jeg ikke at man taler holdet op til noget det ikke er.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
    Seriøst? Har vi kun vundet 4 ud af 34 udekampe i 2 år?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    50-50 mod GF
    for mig 70-30 mod Hobro
    40-60 mod SE.
    FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.
    12,25% chance fra din side og det må nok siges at være med ret positive øjne, som jeg ser det :).

    Klart at det også kan blive Sønderjyske, den ser jeg også som 50/50 ...

    Nordsjælland er uhyggelige offensivt og med alle klar er de meget store favoritter hjemme.
    Det er klart at hvis Victor Nelsson (han er vigtig defensivt og bliver helt sikkert landsholdsspiller) og Mathias Jensen ikke er med, så ser det straks nemmere ud, men hvis begge kan stille i noget nær stærkeste opstilling, så scorer FCN en hel del mål i den kamp.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
    Vi kan rent faktisk komme i EL uden at vinde, både ude og hjemme, så chancen er der da, selvom vi ikke vinder meget ude;-) Hej Portugal

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.
    Jeg har dem også som klar favorit. Skulle vi tage ud fra indbyrdes stats er vi dog klart bedre de sidste 10 kampe. I forhold til at man kan vinde en EL plads. Så ser jeg det ikke som et umuligt bjerg at bestige.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    50-50 mod GF
    for mig 70-30 mod Hobro
    40-60 mod SE.
    FCN er for mig 35-65. De har altså ikke været overbevisende i de sidste mange kampe, Kun offensivt.
    OB har vundet 4 udekampe på 2 sæsoner nu. Vi vinder måske hver 5. kamp i Farum, som de to hold matcher op nu, ikke mere end det.

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvorfor mener du den er nede på 40% mod sønderjyske. Et hold vi har været bedst imod i alle sæsonens 4 kampe
    Som andre skriver, SE er efterhånden blevet lidt af en angstmodstander for os. Vi har haft det umådeligt svært mod dem gennem snart mange år.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvorfor mener du den er nede på 40% mod sønderjyske. Et hold vi har været bedst imod i alle sæsonens 4 kampe
    Hvor mange kampe har vi vundet at de 4 ?

    Sidste 10 møder med har givet 1 sejr .
    Last edited by Magge; 30-04-2018, 20:01.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
    Nok meget realistisk. Mod SE er den næppe heller meget over 40.
    Hvorfor mener du den er nede på 40% mod sønderjyske. Et hold vi har været bedst imod i alle sæsonens 4 kampe

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Som fan ser jeg os slå alle hold. Hvilket vi også kan. Vi kan dog også nemt tabe til GF og SE. Hobro, kan jeg ikke forestille mig vi taber til over to kampe. Jeg tror nu nok vi af eksperterne vil være favorit til at komme i finalen. Jeg frygter ikke FCN ude i en finale, på samme måde som jeg ville være opgivende hvis vi skulle til parken.
    Sidste sæson var der eksperter som så os som bejlere til medaljer , og i år var alle eksperter vel enige i at vi kunne komme i top 6 ..

    Leave a comment:

Working...
X