Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 15.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Imponerende ..

    Jubiii nu kommer Fellah ind .. manden vi har jagtet i flere vinduer
    Træls at JJ ikke lige får 10-15 min

    Comment


      Først skud lige på mål, men over. Så et kort hjørnespark der bliver opsnappet. Hell skal altså vise mere til den hyre. Men en bedre kamp af ham.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Du ser kampen ikke?
        Jo, og jeg ved, hvad du mener, men man skal ramme målet for at score, og der har Randers virkelig ikke været ret gode.

        Comment


          Vi har, skræmmende nok, været ret dårlige efter vi tog Casper ud.

          Comment


            Slut

            Comment


              Slut... 3 sikre point, og endegyldigt sikret EU playoff.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Vi er reddet!!! 😁
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                  Jo, og jeg ved, hvad du mener, men man skal ramme målet for at score, og der har Randers virkelig ikke været ret gode.
                  Enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                    Vi har, skræmmende nok, været ret dårlige efter vi tog Casper ud.
                    Capser fylder og erobfer men afleverer for dårligt
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Capser fylder og erobfer men afleverer for dårligt
                      Makrini light kan man vel næsten sige

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Capser fylder og erobfer men afleverer for dårligt
                        Ja, bolden er han ikke gode venner med. Det skræmmende er, at vi har et bundniveau der er lavere end Casper Nielsen som central midt. Det Var det jeg forsøgte at påpege

                        Comment


                          Poul Hansen mener at OB har de bedste forudsætninger for at vinde EL playoff

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Poul Hansen mener at OB har de bedste forudsætninger for at vinde EL playoff
                            Uenig, vi får det meget svært med AGF og deres kyniske spil. 2 point i 4 kampe, har Kent fået mod David i OB-tiden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              AK!!! 250.000 om måneden.. I fem år. Største fejl fra JH og KN.
                              Hmmm måske... Men han ender vel med at laver 16-18 mål denne sæson, den slags koster penge og tror nu FCK, BIF og FCM ville være fint tilfreds med at have en angriber til 250k om måneden som lavede det antal mål på en sæson.

                              Derudover er han fynbo, og det er jo også noget der er skreget efter i mange år, så jeg synes egentlig det er fair nok. Man får altså ikke mange angribere til under 200k om måneden som rent faktisk laver over 15 mål på en sæson.

                              At han så til tider kan virke usynslig og lidt ugidelig er så noget andet.

                              Til sammenligning lavede Utaka 12, 18 og 11 mål i 3 sæsoner i OB, til en løn der var væsentlig højere.
                              Nogen gange synes jeg vi har en tendens til bare altid at være negative og tænkte alt var bedre i gamle dage. Mange ting var det nok også, men forstår ikke lige hvorfor AK skal have skæld ud lige i denne sæson, hvor han trods alt har lavet lidt mål.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Hmmm måske... Men han ender vel med at laver 16-18 mål denne sæson, den slags koster penge og tror nu FCK, BIF og FCM ville være fint tilfreds med at have en angriber til 250k om måneden som lavede det antal mål på en sæson.

                                Derudover er han fynbo, og det er jo også noget der er skreget efter i mange år, så jeg synes egentlig det er fair nok. Man får altså ikke mange angribere til under 200k om måneden som rent faktisk laver over 15 mål på en sæson.

                                At han så til tider kan virke usynslig og lidt ugidelig er så noget andet.

                                Til sammenligning lavede Utaka 12, 18 og 11 mål i 3 sæsoner i OB, til en løn der var væsentlig højere.
                                Nogen gange synes jeg vi har en tendens til bare altid at være negative og tænkte alt var bedre i gamle dage. Mange ting var det nok også, men forstår ikke lige hvorfor AK skal have skæld ud lige i denne sæson, hvor han trods alt har lavet lidt mål.
                                Jeg er meget enig.

                                Det er en stor kontrakt relativt set, men angribere er som regel også dyrere end andre spillere. Derudover vil jeg anføre, at AK sammen med Grytebust er de eneste to spillere i OB der har "star quality", omend der nok er lige lovligt langt mellem snapsene for AK.

                                Men når OB for en gangs skyld laver nogle større resultater, så er det oftest med AK i fokus. Da vi slog FCK i denne sæson, var det AK der blev matchwinner. Da vi slog Brøndby i sidste sæson, var det AK der blev matchwinner. Da vi slog FCK sæsonen før det, var det også AK der blev matchwinner. Der er en klar tendens.

                                Man kan sagtens diskutere, hvorvidt vi har fået sportslig valuta for de penge der er blevet kastet efter AK, men jeg bebrejder ikke ledelsen for at give ham den kontrakt man gjorde i sin tid. Man rakte åbenlyst ud efter en spiller med et højere sportsligt niveau, og den intention bifalder jeg. At man så har forsømt at forløse hans kvaliteter i højere grad, og at omgive ham med spillere der også kan bibringe et højere niveau, er så der synderne ligger i min optik.

                                Selve idéen om, at OB har en 3-4 spillere som man forventer mere af en resten og som skal løfte resten af holdet, er jeg personligt tilhænger af. Det der med at hælde 11 kopper lunken vand op i en gryde, har som bekendt aldrig fået det til at koge. Problemet er så bare, at det OB henter lige nu i bedste fald er lunkent.

                                Comment

                                Working...
                                X