Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Randers 15.4.18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Især fordi Marco jo absolut ikke er faldet igennem i forsvaret.
    Lige præcis. Vi vinder meget mere ved at have Tverskov i stedet for Casper på midten end vi taber ved at have Marco i forsvaret i stedet for Tverskov.

    Comment


      Hverken JJT eller CN har mere end et godt gammeldags 2.-gear. Det er spørgsmålet om OB har råd til at have JJT på banen sammen med Greve, og 2 angribere - 4 der ikke bidrager stort i defensiven. Og hvis spørgsmålet er JJT eller Greve, så vælger jeg any day Greve.

      JJT sætter for mange af modstandernes angreb i gang - tit hvor holdet er i ubalance, er for usikker og fylder ikke nok.

      CN er ikke en super spiller, men det er åbenbart hvad man har råd til. Han holder holdet i balance.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Løbet Meter med over 20 km/t pr kamp : 588 - 683 og sprinter pr kamp 20,6. - 23, 2
        Det er pr kamp, ikke justeret efter antal minutter pr kamp. JJT har spillet 76 minutter pr kamp, CN 64 minutter pr kamp. Justerer man det efter spillede minutter er CNs tal faktisk bedre.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Hverken JJT eller CN har mere end et godt gammeldags 2.-gear. Det er spørgsmålet om OB har råd til at have JJT på banen sammen med Greve, og 2 angribere - 4 der ikke bidrager stort i defensiven. Og hvis spørgsmålet er JJT eller Greve, så vælger jeg any day Greve.

          JJT sætter for mange af modstandernes angreb i gang - tit hvor holdet er i ubalance, er for usikker og fylder ikke nok.

          CN er ikke en super spiller, men det er åbenbart hvad man har råd til. Han holder holdet i balance.
          Jeg er stadig ganske sikker på det godt kan lade sig gøre at finde bedre spillere end Casper Nielsen til samme penge.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Jeg er stadig ganske sikker på det godt kan lade sig gøre at finde bedre spillere end Casper Nielsen til samme penge.

            MvH ChrisOB
            Det er vi fuldstændig enig i. Jeg mener også at OB skal gå efter bedre spillere ovwr hele linien. Men hvis man tænker på det vigtigste, at vinde kampe lige nu, så mener jeg ikke at JJT skal spille i stedet for CN.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Det er vi fuldstændig enig i. Jeg mener også at OB skal gå efter bedre spillere ovwr hele linien. Men hvis man tænker på det vigtigste, at vinde kampe lige nu, så mener jeg ikke at JJT skal spille i stedet for CN.
              Du har jo alle dage haft et udestående med JJT. Faktum er dog at vi får flere point med ham på banen end uden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Det er vi fuldstændig enig i. Jeg mener også at OB skal gå efter bedre spillere ovwr hele linien. Men hvis man tænker på det vigtigste, at vinde kampe lige nu, så mener jeg ikke at JJT skal spille i stedet for CN.
                Jeg forstår dig ikke. Hvad er det der gør, at vi er bedre med Casper frem for Jakob?

                Comment


                  Jeg har snart sagt der en del gange. JJT laver mange fejlafleveringer på farlige steder, med forsvaret i ubalance - man kan ikke læse i statistikken hvor fatale ens fejlafleveringer er. Det kan godt være at JJT kan nogle ting, vi ser dem bare ikke ret tit. Og jeg drager blot en cost-benefit af hans tilstedeværelse på banen. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan OB vinder - bare de vinder. Og dét indendørsbold Kent Nielsen praktiserer har dræbt al lyst til at følge holdet. De 3 mål i søndag kom også på omstillinger - ikke ved at tiki-taka sig igennem. JJT passer ikke ind på er Kent Nielsen - hold, men måske kan en ny træner forløse ham - og fortælle ham, at han ikke skal gamble med afleveringer når hele holder er på vej frem f.eks.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Du har jo alle dage haft et udestående med JJT. Faktum er dog at vi får flere point med ham på banen end uden.
                    Ja, fordi folk har gjort ham bedre end han er. Var det dig der kørte en statistik på sejre og nederlag med og uden JJT? Er den stoppet fordi holdet vinder nu hvor han er skadet?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg har snart sagt der en del gange. JJT laver mange fejlafleveringer på farlige steder, med forsvaret i ubalance - man kan ikke læse i statistikken hvor fatale ens fejlafleveringer er. Det kan godt være at JJT kan nogle ting, vi ser dem bare ikke ret tit. Og jeg drager blot en cost-benefit af hans tilstedeværelse på banen. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan OB vinder - bare de vinder. Og dét indendørsbold Kent Nielsen praktiserer har dræbt al lyst til at følge holdet. De 3 mål i søndag kom også på omstillinger - ikke ved at tiki-taka sig igennem. JJT passer ikke ind på er Kent Nielsen - hold, men måske kan en ny træner forløse ham - og fortælle ham, at han ikke skal gamble med afleveringer når hele holder er på vej frem f.eks.
                      Kan du finde statestik på hvem af CN eller JJT som har kostet flest mål via fejlafleveringer ?
                      Måske du kan finde nogle eksempler blandt højdepunkterne ?

                      JJT har 83 % succesfulde afleveringer ud af 1119 CN har 65% af 1030 .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Jeg har snart sagt der en del gange. JJT laver mange fejlafleveringer på farlige steder, med forsvaret i ubalance - man kan ikke læse i statistikken hvor fatale ens fejlafleveringer er. Det kan godt være at JJT kan nogle ting, vi ser dem bare ikke ret tit. Og jeg drager blot en cost-benefit af hans tilstedeværelse på banen. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan OB vinder - bare de vinder. Og dét indendørsbold Kent Nielsen praktiserer har dræbt al lyst til at følge holdet. De 3 mål i søndag kom også på omstillinger - ikke ved at tiki-taka sig igennem. JJT passer ikke ind på er Kent Nielsen - hold, men måske kan en ny træner forløse ham - og fortælle ham, at han ikke skal gamble med afleveringer når hele holder er på vej frem f.eks.
                        Så det er lidt en fornemmelse ud fra egne erfaringer?
                        Casper Nielsen har været involveret i adskillige af modstanderens mål, enten fordi han fejlafleverer, begår frispark eller er ude af position ...

                        At holdet vinder nu er jo også i høj grad på baggrund af det faktum, at OB kun spiller mod de dårligste hold, hvor Lyngby vel nok er DET ringeste pt.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Ja, fordi folk har gjort ham bedre end han er. Var det dig der kørte en statistik på sejre og nederlag med og uden JJT? Er den stoppet fordi holdet vinder nu hvor han er skadet?
                          Nu hvor vi vinder, når han er skadet...? Really? Siden han blev skadet har vi vundet tre kampe (mod de skræmmende modstandere Lyngby, Randers og Sønderjyske), spillet én uafgjort (mod Lyngby!) og tabt tre (Brøndby, AGF og Randers(!)). Jeg ved ikke med dig, men jeg synes ikke ligefrem det er specielt imponerende.

                          Jeg husker forøvrigt ikke om det var mig der havde statistikken, eller det var en anden der havde lavet den - men jeg er ret sikker på den ikke ser voldsomt meget anderledes ud nu, selvom vi har formået at vinde mod nogle bundhold uden JJT.

                          EDIT: Og så vil jeg forøvrigt give Entusiastens ret i at CN også har en tendens til at smide bolden væk i dumme situationer. Det har kostet flere gange her i foråret. Se fx. FCN's første mål i første kamp i foråret.
                          Last edited by driflin; 17-04-2018, 14:59.

                          Comment


                            Københavnstinker fyrer tilsyneladende kun anekdotisk og arbitrært vrøvl af. Det er fint i andre gider hjælpe ham med at finde hoved og hale i tingene. Det har jeg sgu ikke tålmodighed til.

                            Comment


                              Jeg er overhovedet ikke CN-fan. Men min demonstration mod JJT bunder i, at nogle har givet ham mere ros end han har fortjent. Det lyder jo som om han er den nye Christian Eriksen når nogle taler om ham. Så kan det godt være at spillerne omkring ham måske ikke er gode nok. Men han river altså heller ikke noget op hvis det kniber - og det gær det meget i OB i disse år. Men det bliver spændende at se hvad en anden træner kan få ud af ham, og holdet i næste sæson.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Jeg er overhovedet ikke CN-fan. Men min demonstration mod JJT bunder i, at nogle har givet ham mere ros end han har fortjent. Det lyder jo som om han er den nye Christian Eriksen når nogle taler om ham. Så kan det godt være at spillerne omkring ham måske ikke er gode nok. Men han river altså heller ikke noget op hvis det kniber - og det gær det meget i OB i disse år. Men det bliver spændende at se hvad en anden træner kan få ud af ham, og holdet i næste sæson.
                                Så hele din modstand mod JJT bunder i dit eget stråmandsargument, hvor du har fået ind i hovedet at vi ser ham som den nye Eriksen? Det kan jeg berolige dig med, at der ikke er nogen der gør. Men jeg tror der er en del, der ser ham som bedre end CN og som en spiller med potentiale til at blive en vigtig spiller for OB. Det betyder ikke at han er den perfekte fejlfri spiller. Eller at han ikke har nogle ting han skal arbejde med. Det betyder bare at han kan gå hen og blive en ganske dygtig midtbanespiller i OB, hvis ellers han får lov at udvikle sig (og det kræver fast spilletid, inklusiv de fejl det måtte medføre).

                                Comment

                                Working...
                                X