Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bud på OBs all time værste all-Star eller skal vi kalde dem loosers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bud på OBs all time værste all-Star eller skal vi kalde dem loosers

    Anders Jochumsen har for mig sammen med Sætternissen været et sikkert bud på et makkerpar i angrebet.

    Men jeg har også måtte erkende at jeg efter at have set Helenius et par gange som starter, sket ikke er sikker længere. Hold op han er ringe, der findes med sikkerhed bedre spillere ned i serierne der kan erstatte ham.

    Nåh men kom med et bud på en all time tabende start 11er.

    Magne Strurød må også være selvskreven.

    #2
    Sjov idé. Jeg skal lige vende hjerne og holdkort for at finde de 11.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #3
      Jeppe Hansen og Dvalishvili er også gode bud. Selvom jeg nu elskede Jeppe :D

      Comment


        #4
        Timmi Johansen, Maxim Koval, Rasmus Jønson, Andreas Johansson, Conor O’brien, Mohammed Diarra, Cedric N’koum, David Lofquist, Michael Tørnes, Thomas Mikkelsen. Hvis der er nogle som mangler inspiration

        Comment


          #5
          Koval
          Anders Jochumsen
          Kirkeskov
          Sætternes

          Koval på mål
          Kryger på højre back
          Kirkeskov venstre back
          Sturød venstre kant
          COB. cm
          N’Coum cm
          Løfquist højre kant
          Jokumsen og Sætternes i angreb


          ( redigeres løbende )
          Last edited by Magge; 07-04-2018, 21:27.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Timmi Johansen, Maxim Koval, Rasmus Jønson, Andreas Johansson, Conor O’brien, Mohammed Diarra, Cedric N’koum, David Lofquist, Michael Tørnes, Thomas Mikkelsen. Hvis der er nogle som mangler inspiration
            Syntes ikke at Johansson har noget at gøre i dette selskab. Han ville være fast mand på vores hold idag hvis man opfandt en tidsmaskine

            Comment


              #7
              Skogseid kunne sikkert også gøre sig på et sådan hold...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Skogseid kunne sikkert også gøre sig på et sådan hold...
                Henrik Toft, Greger Andrijevski, Alexander Lund Hansen, Stefan Wessels, Jakup Borg (sandsynligvis, han fik kun et kort indhop), Johan Byrial ... lidt ekstra inspiration, har ikke lige tjekket om nogle af dem er nævnt allerede.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #9
                  Magne Sturød

                  Comment


                    #10
                    Grotekst at Darko Bodul er ikke nævnt endnu. Enig i at Johansson ikke hører til i det selskab. Det gør flere af de nævnte spillere ellers.

                    Comment


                      #11
                      Dem, der måtte nævne Denni Conteh, står til at få en Olfert! ;-)
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #12
                        Min bruttoliste. Dem i parentes er enten spillere, der i min optik kan vende skuden, spillere der blev brugt forkert og derfor præsterede dårligere end de egentlig er, eller spillere der skuffede selv om de fik en god start.

                        Dem uden parentes præsterede ringe, er ringe eller har præsteret for ringe i al for lang tid af sin periode i striwet.

                        Koval, Alexander Lund Hansen, Ulrik Lind

                        (Tore Regienussen), Kirkeskov, Gaxe, Timmi, Jonasson. (Skulason)

                        Sturød, Jönsson, Thrane, Welbeck, O'Brien, Diarra, Emil L (Det sidste stykke tid); (Vadocz), (Casper N), (Rømer)

                        Ove Hansen, Sæternes, Jochumsen, Radonjic, (Helenius) , Thomas Mikkelsen, BoBo.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          All time er alt for lang tid, synes jeg. Men jeg vil tilføje et "gammelt" navn: Erik Bo Andersen - ved ikke om Chris synes han skal i parentes, måske.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            All time er alt for lang tid, synes jeg. Men jeg vil tilføje et "gammelt" navn: Erik Bo Andersen - ved ikke om Chris synes han skal i parentes, måske.
                            Jeg anerkender ikke, at han nogensinde har været i stribet. ;-)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Ove Hansen og Stig Tøfting.

                              Comment

                              Working...
                              X