Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd LFC-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Det gør helt ondt at se på Helenius’ boldbehandling. Han har aldrig været en god fodboldspiller, men det det er godt nok blevet værre.

    Comment


      #62
      Lidt positivt: efter hvad jeg har set til Marco Lund, så er han fuldt ud konkurrencedygtig med KEP og Jeppe. Stærk i duellerne og fornuftig i afspillet til midtbanen. Han er pt ikke på Tingager niveau, men kan godt komme derop med noget mere erfaring.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jesus christ.. Vi bliver da også dårligere og dårligere
        Vi er så tandløse når det kommer til at få slutprodukt på at det skriger til himlen.

        Comment


          #64
          Det er altså dybt useriøst hvis ikke Helenius bliver flået ud her i pausen. Skulle ikke undre mig om Kent venter med en udskiftning til 20-3 minutter før tid.

          Comment


            #65
            KN efter kampen når vi har tabt: Vi spillede en god omgang fodbold og kom frem til mange chancer.

            Ja hva fuck hjælper det når man er så ineffektive

            Comment


              #66
              Jeg skal på ingen måde hænge målet op på Gryte, men har vi ikke før set ham redde sådan nogle skud? Er det egentlig ikke ved at være lang tid siden han har reddet noget, hvor man har tænkte "wow, Gryte!"?

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                Det er altså dybt useriøst hvis ikke Helenius bliver flået ud her i pausen. Skulle ikke undre mig om Kent venter med en udskiftning til 20-3 minutter før tid.
                Eske ind og Helenius ud tak

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg skal på ingen måde hænge målet op på Gryte, men har vi ikke før set ham redde sådan nogle skud? Er det egentlig ikke ved at være lang tid siden han har reddet noget, hvor man har tænkte "wow, Gryte!"?
                  Jo det er et stykke tid siden desværre

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    KN efter kampen når vi har tabt: Vi spillede en god omgang fodbold og kom frem til mange chancer.

                    Ja hva fuck hjælper det når man er så ineffektive
                    Det er ja også rigtigt - men kun i hensigt af de første 15 minutter. Uforståeligt at vi går sådan ned efter Lyngbys scoring.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Jeg skal på ingen måde hænge målet op på Gryte, men har vi ikke før set ham redde sådan nogle skud? Er det egentlig ikke ved at være lang tid siden han har reddet noget, hvor man har tænkte "wow, Gryte!"?
                      Jo, derfor skulle man også have forsøgt at cashe ind på ham i vinter. Det er kun naturligt, at han ser mere menneskelig ud efter det efterår han havde. Det er potentielt en del millioner der er tabt på gulvet der, ved at vente til sommer.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jeg skal på ingen måde hænge målet op på Gryte, men har vi ikke før set ham redde sådan nogle skud? Er det egentlig ikke ved at være lang tid siden han har reddet noget, hvor man har tænkte "wow, Gryte!"?
                        Det ligner han har beton i støvlerne ved målet. Han ser tung ud. Fantastisk som Kent Nielsen får vores spillere til at falde i niveau over tid.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det er ja også rigtigt - men kun i hensigt af de første 15 minutter. Uforståeligt at vi går sådan ned efter Lyngbys scoring.
                          Det gør et hold med et slattent vinderinstinkt tit , især når der ingen ledertyper er
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Er lige kommet til.
                            Flov, flovere, OB
                            Ingen kan score mål - mod LYNGBY.

                            Det SKAL vende. Nederlag er en skandale og en manifestation af Jespers og Kents evner
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                              Lidt positivt: efter hvad jeg har set til Marco Lund, så er han fuldt ud konkurrencedygtig med KEP og Jeppe. Stærk i duellerne og fornuftig i afspillet til midtbanen. Han er pt ikke på Tingager niveau, men kan godt komme derop med noget mere erfaring.
                              KEP er dårlig efter min mening. Han havde en lille opblomstring, som måske skyldtes at Tingager fylder godt. Kep har i hans OB tid overordnede set ikke været god. Dumme kort oven i. Derfor gør det ikke Lund til en stjerne at han ikke er dårligere end KEP- ellers så det sort ud. KEP er for langsom og har mistet duelstyrke.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
                                Det er altså dybt useriøst hvis ikke Helenius bliver flået ud her i pausen. Skulle ikke undre mig om Kent venter med en udskiftning til 20-3 minutter før tid.
                                Tror Helenius knækkes med sin fejl. Før gjorde ham en god figur i offensiven. Men det var allerede anden gang ham tabte bolden lige foran vores egen felt i denne kamp, men første gang gik det ikke galt. Det er rigtigt dumt at gentage en fejl.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X