Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Ja, det betyder jo nok mindst én afgang, og nok nærmere to. Festersen og Casper Nielsen vil være mine umiddelbare bud. At vi så er lidt overbefolkede på målmandsposten skyldes vel at JH overspillede sin hånd ift. Grytebust.
    Kan ikke rigtigt se, hvorfor CN skulle være på vej ud. Han er skadet lige pt, men ellers så han da ud til at være foran kløve, Greve osv til en af de tre pladser på midten. Han er ikke en gudsbenådet boldspiller, men han løber solen sort og bringer noget, som de andre ikke kan.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Vil foretrække at beholde CN. Kunne være backup på Wingback mens Desler er ude
      Tjoh, men der er det grundlæggende problem, at jeg virkelig ikke synes særligt godt om Casper Nielsen. Jeg synes ikke han er god fodboldspiller. Det er lidt problematisk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Tja, hvem ved hvilken rolle han er tiltænkt?
        Realiteterne er, at kommer Kadrii ind, så er OB i den grad overbefolket både på midten og i angrebet.
        Der vil være nogle spillere, som ellers jævnligt har betrådt plænerne, der kommer i overskud, og som nok må søge nye græsgange.
        Hvis JH hiver den her i land, er vi vel derhenne, hvor vi skal til at sige "godkendt" til et transfer vindue🤐

        Comment


          Jeg sad og kiggede på de tre større klubber i første division og de klubber der (set bort fra stillingen) er mindre end OB i suppen - i forhold til at skulle bruge en angriber mere.

          De eneste åbentlyse bud skulle være Horsens da de pt. kun har to-tre angribere (den usikre er Kryger, han bliver brugt over alt) Eller AGF som også kun har 3 angribere i truppen lige nu, og de sælger måske Junker (Horsens har budt på ham iflg ekstra bladet).

          Så Horsens leder med sikkerhed efter en Angriber, hvis de ikke får ham skal de kigge et andet sted hen - og hvis de får ham, så mangler AGF 1-2 nye angribere.

          Det jeg har kigget på, det er også ud fra hvem OB kunne finde på at slippe, med de mål AK alligevel stabilt har leveret i de her magre år, så har jeg set bort fra ham. Mathias Jørgensen tror jeg simpelthen ikke på at OB kunne finde på at sælge lige nu (medmindre der falde et konge bud fra udlandet). Så står vi tilbage med en Festersen der ikke ligefrem spiller meget og kun har et år tilbage af kontrakten svjv, eller Helenius som man ikke just kan sige har slået til.

          Begge angribere er etablerede og begge må være indenfor i hvert fald AGF's økonomiske rækkevidde, hvor meget Horsens har at spille med af økonomi aner jeg ikke (men nok til at byde 4m for Junker ifølge EB).

          De her tanker og lille kig på spiltrupper er alene baseret ud fra at det er OB der gerne vil af med en angriber - ikke taget fra den vinkel at det er en klub udefra som er igang med at købe en de vil have (AK eller Jørgensen).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
            Hvis JH hiver den her i land, er vi vel derhenne, hvor vi skal til at sige "godkendt" til et transfer vindue🤐
            Jeg klager i hvert fald ikke :)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Kan ikke rigtigt se, hvorfor CN skulle være på vej ud. Han er skadet lige pt, men ellers så han da ud til at være foran kløve, Greve osv til en af de tre pladser på midten. Han er ikke en gudsbenådet boldspiller, men han løber solen sort og bringer noget, som de andre ikke kan.
              Helt enig. Men mon ikke at Vacek også er tiltænkt den plads. Så han kan blive klemt. Men håber han bliver. Så må vi tynde ud til vinter når JM har fået styr på butikken og ved hvem han vil bruge

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                Hvis JH hiver den her i land, er vi vel derhenne, hvor vi skal til at sige "godkendt" til et transfer vindue蘿
                Nok nærmere Go Kent...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nok nærmere Go Kent...
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Helt enig. Men mon ikke at Vacek også er tiltænkt den plads. Så han kan blive klemt. Men håber han bliver. Så må vi tynde ud til vinter når JM har fået styr på butikken og ved hvem han vil bruge
                    Det er lidt spændende hvad der skal ske med Greve... Og hvad med JJT, hvor skal han bruges i det system vi spiller? Der er mange spørgsmål, men fedt med konkurrence om pladserne. Yao må forsøges afskibet, det samme med Thomas Mikkelsen. KEP ligeså, men det sker næppe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af CCR Se indlæg
                      Det er lidt spændende hvad der skal ske med Greve... Og hvad med JJT, hvor skal han bruges i det system vi spiller? Der er mange spørgsmål, men fedt med konkurrence om pladserne. Yao må forsøges afskibet, det samme med Thomas Mikkelsen. KEP ligeså, men det sker næppe.
                      Yao bliver og prøves omskolet til VB så vi har noget backup

                      Comment


                        Spændende med Bashkim. Så får vi endelig den gardering på venstre back, som vi mangler.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Wtf

                          Så får vi alligevel ny venstreback
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Spændende med Bashkim. Så får vi endelig den gardering på venstre back, som vi mangler.
                          Den er brugt idag

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Den er brugt idag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Sådan er det når man sover længe og kommer sent til festen..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Det er fandme fedt. Vi mangler fart, og vi mangler en der kan hamre bolden i kassen fra distancen. Meget smuk transfer hvis den kommer i hus.
                                Helt enig.
                                Baskim vil være en fantastisk spiller at få tilbage. Han spillede vist mest hængende angriber da han var i Randers og der smadrede han da meget godt med kasser ind. Jeg tænker at grunden til at vi pludselig er kommet på banen mht Baskim er at vi er i gang med at tjene lidt penge på Gryte og fordi AaB har brugt en stor del af deres transferbudget på at hente Lucas Andersen hjem.

                                Comment

                                Working...
                                X