Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Ja, i forhold til de andre. Dem vil jeg stadig gerne se beviser for (jeg kunne ikke finde ud af at søge Svinet frem - måske fordi den er banned/slettet, eller fordi det er p ådet tidligere forum?). Min pointe var, at hans hitrate på nuværende konto ikke er synderlig imponerende, og at jeg i hvert fald ikke personligt ser megen grund til at tro på de "rygter", han lægger op nu..
    Helt enig. Har prøvet det samme uden held

    Hvis han vil skabe lidt troværdig må han genposte. Men som jeg husker ham var der ikke meget belæg for sine “rygter” back in the days

    Comment


      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        TROLL POST
        Det er ikke altid, vi er enige, Chris. Men når det kommer til Svinet/RMN (og hvad der ellers har været af alias'er), så er vi 100% enige. Det er ren trolling.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Du har selvfølgelig helt ret. Jeg stopper med at fodre fra nu.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg ville gerne se nogle af disse posts hvis muligt
            Han er den reneste trold i historien, det er 100% pis og ballade alt hvad han lukker ud og han hygger sig med det, men ignorer det nu :).

            Hvorfor sletter admin ikke den konto?
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Han er den reneste trold i historien, det er 100% pis og ballade alt hvad han lukker ud og han hygger sig med det, men ignorer det nu :).

              Hvorfor sletter admin ikke den konto?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Man kan jo diskuttere hvad en profil er set med stribede briller. Men ja. Det har været småt.

                Jeg ønsker bare spillere der var profiler på deres hold som Kløve og Ludwig end Rømer og Lund. For at nævne noget “current”.
                Jeg vil da også gerne have profiler udefra landets grænser men tænker bare de er mega svære at lokke til. Moderate lønninger, dårlige faciliteter og ingen succes i mange år trækker sine spor

                Jeg er med på at man er medskyldig i det meste selv men jeg prøver at være positiv og trække en streg i sandet fra den dag Kent blev fyret/Enrico kom til. Og her har det været mere positivt end negativt og lidt mere “Vi gør som vi siger”
                Fedt . Jeg prøver selv at trække en streg og har igen købt sæsonkort , vil dog opretholde mit stop med køb i boderne på stadion .
                Min tillid til JH. ligger stadig på nul .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                  Nogle vil påstå at jeg lugter af svin. Nevertheless, her er nogle navne OB arbejder på

                  Hallur Hansson
                  Melvin Frithzell
                  Mads Aaquist

                  God søndag
                  Må jeg høre fra dig, hvor sandsynligt et køb Melvin Frithzell ville være, når vi har de angribere vi har, RMN?
                  Last edited by Kappen1975; 01-07-2018, 23:45.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Fedt . Jeg prøver selv at trække en streg og har igen købt sæsonkort , vil dog opretholde mit stop med køb i boderne på stadion .
                    Min tillid til JH. ligger stadig på nul .
                    Jeg skal altså over og have en bajer eller 2 i den nye fanzone når vi starter op :)

                    Jeg indrømmer blankt at mit JH barometer er stigende. Kunne dog heller ikke komme længere ned

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
                      Må jeg høre fra dig, hvor sandsynligt et køb Melvin Frithzell ville være, når vi har de angribere vi har, RMN?
                      Som udgangspunkt behøver man ikke at forsvare eller forklare de spillere man kommer med rygter på.
                      Kun om det er sandt det man skriver. Og det er det 99,99% ikke her

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Som udgangspunkt behøver man ikke at forsvare eller forklare de spillere man kommer med rygter på.
                        Kun om det er sandt det man skriver. Og det er det 99,99% ikke her
                        Det kan du sige, men det er trods alt alligevel usandsynligt, at OB henter en angriber i Helsingør, når man har fem angribere i klubben pt.

                        Comment


                          Ja, mine hits ligger i Svinets account, som ledelsen/moderator så sig nødsaget til at slette. Der var vel for meget bacon i den. Den kan man så tænke lidt over... :)

                          Jeg kan afvise alle troll spekulationer, jeg er ikke ude på at gøre nogle sure eller kede af det. Hvorfor skulle jeg dog det? Halvdelen af forum virker jo i forvejen som om, at de er trætte af deres overvægtige kone og kedelige job og dermed lader deres harme gå ud over Svinet . Men jeg kan ta' det.

                          Som en meget social anlagt person med et stort arbejdsnetværk og passion for OB og familære relationer til agent-DK hører man tit og ofte om forspørgelser og interesser fra klubber. Dem har jeg postet uden tanke på, hvordan det økonomiske eller taktiske i forhold til OB skulle hænge sammen. Hvorfor skulle jeg have kompetence til at analysere det?

                          Til sidst vil jeg sige, at jeg nok bliver banned - men ikke før "nogle" synes jeg har fingeren lidt for meget på pulsen ift. OB's gøren og laden i transferøjemed.

                          Bedste hilsener
                          Svinet
                          Last edited by RMN; 02-07-2018, 00:46.
                          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Har ikke udtalt mig om dig før men jeg var den første der kaldte Ruud og rygtet kom fra en Odd Greenland fan der postede det på en norsk avishjemmeside der diskuterede transfers ...
                            Jeg kan ikke afvise, at du havde navnet, men jeg lovede en norsk offensiv back (uden navn) før det overhovedet var på noget websted. Men for den gode stemnings skyld, giver jeg dig gerne æren. Navnet vægter højest.
                            Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                              Der er en grund til at jeg har et ry/rygte, positivt som negativt. Flere herinde bryder sig ikke om at man stikker snuden frem - og netop sådanne typer fremviser en attitude, der dræber al gejst på et forum og (måske) stadion. (min egen holdning).

                              Tillad mig at nævne et par enkelte pletskud inden diverse brugere får held med at sprede deres "fake news" omkring mig.

                              Grahn, Silberbauer, Ruud, Junior, Skogseid, Dvaslishvili, Koval, Spelmann, Skulason, Bodul og leje af Matti Lund.
                              Det var, hvad jeg kunne finde i historikken, men der er sikkert flere hits. Endda med kontraktdetaljer. No wonder at nogle (især inden for OB) fik moderator til at banne min account.

                              Men jeg skal nok være artig fra nu af ;)

                              Svinet
                              At du siger som du gør, viser med klar tydelighed at du ikke har ændret dig, og at det ikke bare var "shit happens".

                              Folk var faktisk glade for du stak næsen frem... Indtil det gik op for os at du bare var en simpel gøgler.

                              Derfra stak det så helt af for dig, med løgne, samtaler med dig selv via dine forskellige brugere, og endda beskyldninger rettet mod andre om at de løj og digtede rygter.

                              Når man opfører sig så vanvittig barnligt og provokerende, som du nu er ved at have gjort det i et helt årti, så bliver man upopulær og banned. Der er ingen grund til at lade som om det er andre den er gal med, for det er 110% din egen skyld. På samme måde er det heller ikke kun brugeren Svinet det handler om, som du ellers siger, for RMN her fik jo også karantæne, og GuldtilOB det samme for ikke så voldsomt længe siden osv... Så hopper altså på ingen måde med på at du ikke er ude på noget. Selvfølgelig er da det, trolling, provokationer, og give dig selv credit. Alt er som det plejer med dig

                              Og nej, det er ikke dine rygter. Vi var nogle stykker der satte os ned tjekkede dem, og det absolut eneste der holdt hjem, det var Bashkim Kadrii. Der skal det dog siges at en anden bruger nåede at nævne Kadrii først, så den var billig.

                              Der er sikkert også andre der husker, hvordan du derefter sad med dine brugere og snakkede frem og tilbage om dig selv, og gav dig selv credit for at have Kadrii rygtet. Sørgelig omgang.

                              Folk husker sikkert også din "count down" hvor du over mange timer bare sad og hældte det ene navn ud efter det andet.
                              Freakshow som det var.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                At du siger som du gør, viser med klar tydelighed at du ikke har ændret dig, og at det ikke bare var "shit happens".

                                Folk var faktisk glade for du stak næsen frem... Indtil det gik op for os at du bare var en simpel gøgler.

                                Derfra stak det så helt af for dig, med løgne, samtaler med dig selv via dine forskellige brugere, og endda beskyldninger rettet mod andre om at de løj og digtede rygter.

                                Når man opfører sig så vanvittig barnligt og provokerende, som du nu er ved at have gjort det i et helt årti, så bliver man upopulær og banned. Der er ingen grund til at lade som om det er andre den er gal med, for det er 110% din egen skyld. På samme måde er det heller ikke kun brugeren Svinet det handler om, som du ellers siger, for RMN her fik jo også karantæne, og GuldtilOB det samme for ikke så voldsomt længe siden osv... Så hopper altså på ingen måde med på at du ikke er ude på noget. Selvfølgelig er da det, trolling, provokationer, og give dig selv credit. Alt er som det plejer med dig

                                Og nej, det er ikke dine rygter. Vi var nogle stykker der satte os ned tjekkede dem, og det absolut eneste der holdt hjem, det var Bashkim Kadrii. Der skal det dog siges at en anden bruger nåede at nævne Kadrii først, så den var billig.

                                Der er sikkert også andre der husker, hvordan du derefter sad med dine brugere og snakkede frem og tilbage om dig selv, og gav dig selv credit for at have Kadrii rygtet. Sørgelig omgang.

                                Folk husker sikkert også din "count down" hvor du over mange timer bare sad og hældte det ene navn ud efter det andet.
                                Freakshow som det var.
                                Du er godt klar over at ved at skrive det dér, giver du mere foder til trollen, ikke mindre? Det er en klassisk opmærksomhedssøgende troll, der lever af at få hvilken som helst reaktion ud af folk. Ja faktisk er den negative den mest vigtige. Den har været med til at gøre Svinet berygtet.

                                Så hold for guds skyld op med at fodre ved at skrive direkte til vedkommende.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X