Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Eftersom det er Vensyssel de møder så er jeg holdt op med at håbe Lyngby rykker ned ..
    Det er jo pest eller kolera.... De har intet at gøre i superligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det er jo pest eller kolera.... De har intet at gøre i superligaen.

      Næ ingen af dem
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Nej det tror jeg fandme heller ikke. De er mestre igen næste år, hvis de finder en solid makker til johansson. De var sgu lidt uheldige imod fck i dag, og synes generelt de har vist fint spil med undtagelse af kampen imod aab. De to nede bagved har bare været for svage. De har fundet løsningerne offensivt med Fischer og skov
        Men hvad bliver de tvunget til at sælge. Tror også de kommer med i topkampen næste år.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Men hvad bliver de tvunget til at sælge. Tror også de kommer med i topkampen næste år.
          Jeg ved faktisk ikke hvad de har af planer udover Robin Olsen, som er erstattet pænt. Ankersen vil vidst gerne videre, men ved ikke om større klubber står på spring til ham. Synes egentlig han er på den rigtige hylde, men vil selvfølgelig ikke være nem at erstatte. Ellers er dem som haf shinet mest vel fischer og skov som de har lange kontrakter med og ikke sælger allerede nu.
          Så er der Santander, men han er nok ikke i højeste kurs oven på en skadesplaget sæson. Tror egentlig mest bare de får bygget på. Efter en skandaløs sæson så er de nødt til at vende stærkt tilbage i den kommende sæson, når de er så meget større end alle os andre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Jeg ved faktisk ikke hvad de har af planer udover Robin Olsen, som er erstattet pænt. Ankersen vil vidst gerne videre, men ved ikke om større klubber står på spring til ham. Synes egentlig han er på den rigtige hylde, men vil selvfølgelig ikke være nem at erstatte. Ellers er dem som haf shinet mest vel fischer og skov som de har lange kontrakter med og ikke sælger allerede nu.
            Så er der Santander, men han er nok ikke i højeste kurs oven på en skadesplaget sæson. Tror egentlig mest bare de får bygget på. Efter en skandaløs sæson så er de nødt til at vende stærkt tilbage i den kommende sæson, når de er så meget større end alle os andre
            Der er snak om flere forsvarere og jeg vil næsten garantere at de køber 2 og nok sælger 1.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              FC Helsingør trækker vist nitten, har Pascal Gregor niveau til at styrke os? Evt som erstatning for buus og joao?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                FC Helsingør trækker vist nitten, har Pascal Gregor niveau til at styrke os? Evt som erstatning for buus og joao?
                Nej det er ikke min fornemmelse

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                  FC Helsingør trækker vist nitten, har Pascal Gregor niveau til at styrke os? Evt som erstatning for buus og joao?
                  Nej tak . Ikke mere ligegyldigt fyld som ikke forstærker os .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Alfred Finnbogason ? Hans kontrakt med Horsens udløber her til sommer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                      FC Helsingør trækker vist nitten, har Pascal Gregor niveau til at styrke os? Evt som erstatning for buus og joao?
                      Jeg husker ham som virkeligt ringe i FCN, tror bestemt ikke i skal satse på ham.
                      Ikke skide hurtig og lettere kluntet med bolden.
                      Tog muligvis fejl mellem Maxsø og Gregor ... men synes bare jeg husker Maxsø fra u21, ja det er sgu derfra jeg har mit indtryk af ham.
                      Last edited by Entusiastens; 21-05-2018, 20:40.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
                        Alfred Finnbogason ? Hans kontrakt med Horsens udløber her til sommer.
                        Kjartan.

                        Bortset fra en fantastisk præstation mod Brøndby den anden dag, som jeg altid vil elske ham for, synes du så at han har vist, at han er bedre end dem vi allerede har? Det kan selvfølgelig godt være, at han vil være et godt match afhængigt af, hvem der bliver den nye træner, men jeg tror nu alligevel ikke det er der man vælger at allokere de sparsomme midler i det her vindue.

                        Comment


                          Syntes vi mangler en rigtig boksspiller ved siden af AK istedet for Helenius. Helenius kan ikke slå en flue ud af kurs

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
                            Syntes vi mangler en rigtig boksspiller ved siden af AK istedet for Helenius. Helenius kan ikke slå en flue ud af kurs
                            Delvist enig. Vi mangler i hvert fald en angriber der bringer et eller andet i form af noget styrke i boksen eller noget fart der kan gøre ondt på modstanderen, og i og med at AK er den bedste vil det naturligt være en makker til ham. Finnbogason kunne godt være et fint bud, men det vil nok kræve, at Helenius skal væk først, hvilket jeg desværre ikke tror sker.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlæg
                              Syntes vi mangler en rigtig boksspiller ved siden af AK istedet for Helenius. Helenius kan ikke slå en flue ud af kurs
                              Tror ikke du skal regne med at der bliver købt nogen angriber da Mathias Jørgensen 99% får en senior kontrakt og derved bliver 4. Angriber
                              Yao vender tilbage. Han bliver muligvis også hængende i OB..

                              Forstærkningerne kommer til at ske længere tilbage på banen

                              Comment


                                Vi mangler en styrmand i midterforsvaret. Hvis vi skal rykke os, så er det første plads som skal styrkes

                                Comment

                                Working...
                                X