Oprindeligt indsendt af Matti1887
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægJeg bemærker også den her: "Kasper Larsen har kontraktudløb i Groningen, og hollænderne ønsker ikke at forlænge. Det ligner en retur til dansk fodbold for stopperen."
Det er en af de plader man gerne vil have stabilitet og det får man ikke hvis KL har lange skadesperioder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægKunne være fint som midterforsvarer i OB, er dog noget bekymret for hans skadefrekvens, skulle gøre det fint nok Groningen men er meget skadet.
Det er en af de plader man gerne vil have stabilitet og det får man ikke hvis KL har lange skadesperioder.
Men ja, håber da at hele den her Molberg ting betyder at de har kig på noget reel forstærkning til forsvaret og man så ikke kunne love ham den spilletid han er gået efter.
Comment
-
Jeg snakkede med en OB-sponsor i går, der netop var hjemvendt fra Wien. Han fortalte mig, at Jakob Michelsen havde peget på tre nye spillere. Det var det de havde fået fortalt dernede. Mere konkret blev det ikke. Og jeg ved ikke så meget med hensyn til troværdighed, da det bare var en lidt random samtale. Han fortalte mig, at han havde været på sponsortur i Wien, og det samlede jeg selvfølgelig op. Også snakkede vi lidt om det. Også fortalte jeg ham, at han skulle skrue op for sit bidrag. ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægRafael Gikiewicz fra Freiburg skulle angiveligt være tæt på OB. Er der nogen som kan bekræfte det?
Gikiewicz gjorde det godt i Braunschweig dertid men fik kun to spille i si tid i Freiburg. Ham blev hentet dertid "at forstærke konkurrencen" på målmandsposition."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVed kun at Gikiewicz forlader Freiburg. Union Berlin var interesseret i ham tidligere men ved ikke om det er stadig aktuelt.
Gikiewicz gjorde det godt i Braunschweig dertid men fik kun to spille i si tid i Freiburg. Ham blev hentet dertid "at forstærke konkurrencen" på målmandsposition.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægJeg snakkede med en OB-sponsor i går, der netop var hjemvendt fra Wien. Han fortalte mig, at Jakob Michelsen havde peget på tre nye spillere. Det var det de havde fået fortalt dernede. Mere konkret blev det ikke. Og jeg ved ikke så meget med hensyn til troværdighed, da det bare var en lidt random samtale. Han fortalte mig, at han havde været på sponsortur i Wien, og det samlede jeg selvfølgelig op. Også snakkede vi lidt om det. Også fortalte jeg ham, at han skulle skrue op for sit bidrag. ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægVed kun at Gikiewicz forlader Freiburg. Union Berlin var interesseret i ham tidligere men ved ikke om det er stadig aktuelt.
Gikiewicz gjorde det godt i Braunschweig dertid men fik kun to spille i si tid i Freiburg. Ham blev hentet dertid "at forstærke konkurrencen" på målmandsposition.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægSer ud til at Braunschweig er det eneste sted han har stået fast ?
http://www.transfermarkt.de/rafal-gi.../spieler/78339"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLyder vel okay. Skal han købes fri?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af René Se indlægGenerel frustration ... over manglende tilhørsforhold i moderne fodbold, at OB ikle giver ham chancen / at han er tabt for os etcBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFrustration er forståelig, men selv hvis Molberg havde været OB'er idag ville vi skulle bruge en cf'er mere til truppen med et bedre niveau end Marco Lund. Så ville der pludselig være 4 stk, og det ville være optimalt, men ikke meget i OB er optimalt i disse tider. Henter vi evt. Kasper Larsen hjem ville Molberg sikkert være 4. valg .. nu får han med lidt held spilletid i SL de næste sæsoner, så kan OB frit forhandle med ham om 1½ år hvis han udvikler sig fornuftigt i Hobro, og måske helt i tråd med strategier og visioner hente ham hjem.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvis han præsterer i Hobro, så kan OB jo ikke umiddelbart hente ham ...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment