Hvad med Molberg? Er der snart noget nyt med ham og hans eventuelle tilbagevenden?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSondre Rossbach fra Odd og Andreas Linde i Molde er i hvert fald to MEGET spændende navne...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://twitter.com/LasseVge/status/1001115804526661638
BTs Lasse Vøge tror, at OB henter en Grytebust-afløser der er udlænding, men som ikke bor uden for Skandinavien.
Nu har vi jo fået etableret, at Michelsen ikke kan sammen med svenskere, så sådan en bliver det ikke. Så er spørgsmålet bare, hvem fra de norske rækker man arbejder på?
Comment
-
Er jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægSå uambitiøse nægter jeg at tro på at de er.
Jeg vil være rystet hvis man går efter Mikkel Andersen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlægEr jeg den eneste der egentlig håber på, at vi satser på Mikkelsen, så Oliver kan tage over om et års tid? Jeg har selvfølgelig ikke set Oliver, men det er mit indtryk at man regner ham som et stort talent, og Mikkelsen mener jeg er en ganske habil målmand. Hvis vi virkelig skal køre strategien med egne talenter, er vi for pokker vel nødt til at give dem chancen i stedet for at sylte dem ved at hente nye spillere hvor vi har lovende talenter?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment