Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHold nu kæft, han kan ikke koste særligt meget. 10 millioner kommer han slet ikke i nærheden af, blev jeg belært om herinde for ikke så længe siden.
Er der nogen fra Silkeborg vi kan bruge? Hvad er der blevet af Moro og Skytte som folk snakkede om på et tidspunkt?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægVi kan slet, slet ikke være med her. Det er ikke for sjov, at han stadigvæk spiller i Esbjerg og har spillet et år i 1. Division, han er simpelthen for dyr.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægNok 3-5 stykker plus klausuler, sådan som man hører markedet er for tiden. Kommer nok også an på om top 4 klubberne blander sig.
Er der nogen fra Silkeborg vi kan bruge? Hvad er der blevet af Moro og Skytte som folk snakkede om på et tidspunkt?
Jeg har set mig lun på en Tobias Salquist og en Gustav Dahl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægJeg har set mig lun på en Tobias Salquist og en Gustav Dahl
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNope. Ikke en jordisk chance. I de glade Kim Brink dage havde forhandlingerne allerede været igang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHold nu kæft, han kan ikke koste særligt meget. 10 millioner kommer han slet ikke i nærheden af, blev jeg belært om herinde for ikke så længe siden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSIF har tjent næsten 20 mill på Skov og Gammelby. De har råd til at sige nej til bud på deres bedste spillere fra nu. Og det tror jeg de gør.
Men lige præcis deres egne talenter, som Gustav Dahl, Mattsson og Okkels, tror jeg også de vil gøre meget for at holde på et par år.
Comment
Comment