JJ kunne være interessant. HAn er faldet i niveau, men hvis han blomstre op, så ville det være et godt bredekøb. Men mangler stadig en CF, DM, og første angriber.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJJ kunne være interessant. HAn er faldet i niveau, men hvis han blomstre op, så ville det være et godt bredekøb. Men mangler stadig en CF, DM, og første angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSynes sgu Tshiembe er et rimeligt sløjt bud. Efter at Bjarke Jacobsen er kommet til har han sat sig på den position på den centrale midt, og Tshiembe var reelt reserve hele efteråret. I foråret er han så kommet ind i varmen igen, men som midterforsvarer, efter at man solgte Sanneh, og fordi at man har villet køre Mads Juel ind stille og roligt.
Tshiembe er ikke god nok til at starte på midten for Horsens, og har i øvrigt ikke spillet ét minut der siden november, så jeg kan slet ikke se ham være i spil som andet end bredde, og den har vi jo klaret internt. Som midterforsvarer, tjaaa, han har set ok ud der, men det er en plads han kun har spillet i knap et halvt år. Jeg tør godt drømme om en skolet midterforsvarer der har prøvet lidt mere.
Hvis vi skal hente en Tshiembe, vil jeg hellere have hans bror Kevin fra Lyngby. Han er skolet midterforsvarer, lidt større, god fart ift. hans plads og så har han fremtiden foran sig.
Comment
-
Pyha. Havde hørt lidt om vi havde forhørt os. Men det ser ikke ud til at blive til noget
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ller-udlandet/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPyha. Havde hørt lidt om vi havde forhørt os. Men det ser ikke ud til at blive til noget
Comment
-
Har været nævnt herinde som et løst rygte. Det ser - heldigvis - ikke ud til at blive til virkelighed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Hellere JBL og et ungt talent. Han findes ikke lige på U19 pt men så må vi ud og scoute en.
Man prøvede uden succes med Mathias Bonde i årBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan trænede med længe i håb om kontrakt. Det lykkedes ikke. Og så sagde man goodbye and see you laterBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTja. Hellere JBL og et ungt talent. Han findes ikke lige på U19 pt men så må vi ud og scoute en.
Man prøvede uden succes med Mathias Bonde i år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægHvem er de mange angribere der er bedre end AK? Og de mange DM der er bedre end Tverskov for den sags skyld..
AK score nærmest ikke mod de gode hold. Der er han ikke god nok til at være afgørende. Han skal sættes for meget op mod dem, og så gemmer han sig meget. Han er en ok anden angriber, men hvis vi skal have ambitioner så er AK ikke manden som løfter os i top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægBarret Er bare 23 år, så ser gerne ham som den fremtidige venstre back I mange år, hvor Marxen ville være en solid back-up til en forhåbentlig ikke alt for dyr løn. Men hvis man kan finde et stort talent derude skal man da bare gøre det.
Tænker ikke at Marxen gider at være backup i OB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTværskov er ikke den fødte 6'er mm vi accepterer den lidt risiko betonet spillestil. Offensivt kan han bringe meget med skarpe pasninger, men taber den også lidt mere end godt er. Mod GF spiller han en konge halvleg, men siden den meget i den næste. Syntes det beskriver fordele og ulemper ved ham der. Hvis vi sender KEP på pension på bænken, så ville jeg gerne have Tværskov i CF sammen med en ny god stopper.
AK score nærmest ikke mod de gode hold. Der er han ikke god nok til at være afgørende. Han skal sættes for meget op mod dem, og så gemmer han sig meget. Han er en ok anden angriber, men hvis vi skal have ambitioner så er AK ikke manden som løfter os i top 6.
Ja, Tverskov er ikke født 6'er men han er jo også først rigtigt kommet derop her i foråret kontinuerligt og er sikker på at han med en sæsonopstart på den position kun kan blive bedre. Og ser bare ikke lige det hav af 6'ere der nødvendigvis er bedre end ham eller har det potentiale som jeg netop synes Tverskov har vist. Så kan jeg sagtens forstå tanken om at få ham ned i forsvaret, men vil heller få en god CF hentet ind ved siden af KEP som jeg tror på har en sæson i sig.
Jeg synes stadig at AK Er god nok og hans mål fordeler sig umiddelbart ret pænt mod alle hold https://www.superstats.dk/spillere/s...alltime?id=978
Vi Skal nærmere være bekymret mod Randers. Og her synes jeg ikke engang vi har set en AK i topform efter hans ryg begyndte drille ham. Med hensyn til at han skal sættes op er det vel ligeså meget den måde vi har spillet under KN.
Hvis vi kan finde bedre spillere skal vi da så afgjort gøre det, men det er umiddelbart ikke 2 spillere jeg føler der skal væk før top 6 er en mulighed.
Comment
Comment