Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det er sgu i grunden sørgeligt at vi kigger på Silkeborg’s trup og er nede på deres 2-3 bedste og stadig ser dem som total urealistiske at kunne komme i nærheden af .
    Når man så kigger på det fra de pågældende spillere’s side så kan man heller ikke finde nogen som helst grund til at de skulle kunne se OB som et step opad i karrieren .
    Vi kan tiltrække middelmådigt affald og spillere som ingen ambitioner har og derfor kan lokkes af en højere løn end eksempelvis SIF og SDJ vil give , vi skal endda overbyde meget i høj grad for at friste dem .
    Det er sgu pinligt .. øv
    Vi hentede deres topscorer som de gerne ville forlænge med. Dine holdninger står for din egen regning ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Syntes så også de spillere fra SIF har et pænt højt niveau. Jeg er ikke sikker på vi bare uden videre havde kunnet købt, Skov, Skytte eller Gammelby for 8 år siden. De bedste danske spillere har altid været dyre. Oftest er det kun FCK og Brøndby der kan punge så meget ud. Men enig i at det er trist med de hylder vi henter fra. Reelt set er det vel kun Helsingør og Lyngby vi sådan rigtig kan hente "gode" spillere fra.
      Vi har ikke hentet spillere andre steder fra?

      Comment


        Ikke kun pga det sindssyge mål han lige har lavet, men hva med ham Rodic? Han har da været for vild efter skiftet til SIF.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Syntes så også de spillere fra SIF har et pænt højt niveau. Jeg er ikke sikker på vi bare uden videre havde kunnet købt, Skov, Skytte eller Gammelby for 8 år siden. De bedste danske spillere har altid været dyre. Oftest er det kun FCK og Brøndby der kan punge så meget ud. Men enig i at det er trist med de hylder vi henter fra. Reelt set er det vel kun Helsingør og Lyngby vi sådan rigtig kan hente "gode" spillere fra.
          Ingen af deres "gode" spillere er ikke gode nok til OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Ikke kun pga det sindssyge mål han lige har lavet, men hva med ham Rodic? Han har da været for vild efter skiftet til SIF.
            ... og vil derfor også koste flere millioner og på den baggrund være helt umulig for OB :).
            Samtidig er det også utænkeligt, at Rodic`s næste skridt kun bliver sådan lidt til siden og måske en anelse op.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Du mener lidt som da han skiftede fra Randers? ;-) Vi kan jo altså heller ikke blive ved med at “forstærke” med gratis spillere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Vi hentede deres topscorer som de gerne ville forlænge med. Dine holdninger står for din egen regning ...
                Blev der vist også betalt for...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Ikke kun pga det sindssyge mål han lige har lavet, men hva med ham Rodic? Han har da været for vild efter skiftet til SIF.
                  Har Ikke set alle kampe, men dem jeg har set så har han for hver god aktion offensivt en 2-3 dårlige defensivt og der foretrækker jeg sgu dem vi har der også kan hjælpe til bagude.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Det er sgu i grunden sørgeligt at vi kigger på Silkeborg’s trup og er nede på deres 2-3 bedste og stadig ser dem som total urealistiske at kunne komme i nærheden af .
                    Når man så kigger på det fra de pågældende spillere’s side så kan man heller ikke finde nogen som helst grund til at de skulle kunne se OB som et step opad i karrieren .
                    Vi kan tiltrække middelmådigt affald og spillere som ingen ambitioner har og derfor kan lokkes af en højere løn end eksempelvis SIF og SDJ vil give , vi skal endda overbyde meget i høj grad for at friste dem .
                    Det er sgu pinligt .. øv
                    Nu skal du sgu snakke pænt om Helenius og Kløve.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Vi har ikke hentet spillere andre steder fra?
                      Jo da masser. Men det er affald. Kan ikke rigtig huske hvornår vi har hentet en klubs bedste spiller. Ala Skov eller Skytte i SIF, Uhre, Rygaard(fra Lyngby), Kirkevold, Amini, Okosun. Nævn selv flere. Jeg anser det for latterligt at tro vi kan hente en af de fire øverstes bedste spillere. Jeg kan umiddelbart ikke se nogen i Lyngby eller Helsingør som bare er kongespillere vi må have.

                      Comment


                        https://www.bt.dk/superligaen/baenke...t-chok-for-mig

                        Nogen der ved hvorfor han er sat af?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Vi hentede deres topscorer som de gerne ville forlænge med. Dine holdninger står for din egen regning ...
                          Ja deres topscorer, men da ikke deres spiller. AaB ville ikke have ham. SIF havde ikke råd i forhold til vores bud, og vi var samtidig et skridt op. Ingen klasse over den handel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            https://www.bt.dk/superligaen/baenke...t-chok-for-mig

                            Nogen der ved hvorfor han er sat af?
                            Tja, manglende evner.. manden får jo Casper Nielsen til at ligne Eriksen. Og det kører for Agf pt. Ja spel arbejder for sagen og løber, men that's it. Håber virkelig ikke JH får en "lys" ide her

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              https://www.bt.dk/superligaen/baenke...t-chok-for-mig

                              Nogen der ved hvorfor han er sat af?
                              Der er nok bare en anden/andre som har hævet niveauet.

                              Kan så se han er i aftenens start 11er...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jeg vil sætte mine hårdt tjente penge på at han spiller i Horsens næste sæson

                                Comment

                                Working...
                                X