Oprindeligt indsendt af Limefrugten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Tvivler godt nok på, at han giver os det vi mangler. Min forudsigelse ved Michelsen-ansættelsen om, at Greve var dead man walking, ser nu ud til at holde meget godt stik. Han må tænke sit efterhånden.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægMåske er jj mere skadet end hvad vi ved så måske derfor bliver man nødtil at hente en ekstra spiller til hans position
Leave a comment:
-
Måske er jj mere skadet end hvad vi ved så måske derfor bliver man nødtil at hente en ekstra spiller til hans position😏
Leave a comment:
-
Vacek skulle have liket Odense Boldklub på sin facebook side. Så det kunne godt lyde som om at der er lidt kød på historien
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægHvis han bliver hentet, er det mere som supplement til 8'eren end til Drachmanns plads, når man ser hvad han har spillet tidligere.
Leave a comment:
-
Hvis han bliver hentet, er det mere som supplement til 8'eren end til Drachmanns plads, når man ser hvad han har spillet tidligere.
Leave a comment:
-
Kan står på nettet som 6'er, men iflg. SFÅ så er han en 8'er med god teknik. Hvad de har kunnet opsnappe.
SønderjyskE mødte Sparta Prag i 2016 med Michelsen som træner. Dog med Vacek udlejet. Men om Michelsen dengang har opsnappet noget godt om Vacek kan måske ikke udelukkes.
Al rygteaktivitet er dog bedre end larmende tavshed. Tyder på at nogle rent faktisk gør noget.
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
Nej præcis, se bare Janus Drachmann. Jeg synes også det er spændende. Free transfer, mærkeligt CV, en JH klassiker. Jeg tror heller ikke det er til start-11, hvis det er. JH har jo bare en ting for free transfers.
Hvis man skal hente en backup til Drachmann, skal det da være en yngre spiller der forhåbentligt kan lære nogle ting og på sigt vokse ind i rollen. Ham her som backup giver ikke megen rationel mening.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFørste tanke. Ikke videre interessant, nærmest trist, men som andre berører:
- Kan være direkte gardering for Janus Drachmann og fastholde Tverskov i forsvaret, giver mening imo. Kan måske også spille sammen med Drachmann i kampe, hvor vi typisk ikke har bolden mest.
- Forskerordning!
- Kan være vi er ved at afhænde en midtbanespiller, ingen nævnt, ingen glemt og alligevel - Jeg ville da ikke falde ned af stolen, hvis Kasper Hjulmand var forelsket i JJT!!!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægFørst en fra Elfenbenskysten, så en Hollænder og nu måske en Tjekke? Hvad sker der lige
Dejligt der begynder at ske noget. Vi har et meget dansk hold, så lidt udlændinge er da vedkommende, hvis de kan forstærke os selfølgelig.
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægJeg synes nu det virker okay spændende.
De fleste af de klubber han har spillet (regelmæssigt) for, ville vi tabe til 7/10 gange.
Det er muligt at 2 assist i 46 kampe ikke overvældende, men nu er en 6'ers primære opgave heller ikke at være assistkonge.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægMen så kan Tverskov jo spille i forsvaret, hvor han er den bedste, af dem OB har, i mine øjne (Ramon uden for bedømmelse her). Så giver det vil fin mening med en rutineret midtbanespiller af en vis klasse (som jeg ikke aner, om den omtalte tjekke har)
Leave a comment:
-
Første tanke. Ikke videre interessant, nærmest trist, men som andre berører:
- Kan være direkte gardering for Janus Drachmann og fastholde Tverskov i forsvaret, giver mening imo. Kan måske også spille sammen med Drachmann i kampe, hvor vi typisk ikke har bolden mest.
- Forskerordning!
- Kan være vi er ved at afhænde en midtbanespiller, ingen nævnt, ingen glemt og alligevel - Jeg ville da ikke falde ned af stolen, hvis Kasper Hjulmand var forelsket i JJT!!!!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægMen så kan Tverskov jo spille i forsvaret, hvor han er den bedste, af dem OB har, i mine øjne (Ramon uden for bedømmelse her). Så giver det vil fin mening med en rutineret midtbanespiller af en vis klasse (som jeg ikke aner, om den omtalte tjekke har)
Leave a comment:
Leave a comment: