Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr.
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHer har vi en ægte troll, en dygtig en :).
Jeg mistede min status da OB vandt flest kampe.
Forståeligt så mange ikke bryder sig om din stil.
Bare af nysgerrighed, hvor mange andre forums huserer du rundt uden at være fan?Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægEn påstået ikke-fan med over 3000 indlæg, der kalder en fuldblods fan med over 20 år i bagagen troll.
Forståeligt så mange ikke bryder sig om din stil.
Bare af nysgerrighed, hvor mange andre forums huserer du rundt uden at være fan?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg:D.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægOB får 3 ud af 6 for transfervinduet, i EBs transfer tv.
Comment
-
Jeg er egentlig nogenlunde på linje med dem. De havde så en skjult hentydning af at det var med pil ned, hvor jeg vil mene det skulle være med pil op.
Kadrii og Drachmann trækker op hos mig - så er der Ramon og Kamil som jeg ikke kender, men hvor jeg har en tro på den ene, men ikke den anden - Ludvig som jeg ikke mener har fået nogen god start - så er der en målmands situation som ikke er gået efter planen - og så mener jeg vi skulle have skippet noget mere.
Det er i grove træk, men synes jeg giver en middel karakter med pil op.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJooo. Men de sidste mange vinduer har jo også kun været 1/6. Max 2/6.
Så din påstand(som jeg er enig i) holder stadig vand
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlægjamen er det ikke fordi at vi ikke har solgt?
Comment
Comment