Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Jeg har tænkt lidt på det her med et potentielt Gryte salg. Jeg ved godt at det er dumt at have 4 målmænd, men ellers. Er det noget der indikerer at hvis Gryte bliver solgt for 10 mio (eksempelvis), at JH får tilsvarende til at købe andre spillere for?
Hvis ja hvor mange point/placeringer kan Gryte redde for os. Står det mål med det vi kan sælge ham for med 10 måneder tilbage af hans kontrakt for Superligaens næstdårligste hold?Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægJeg har tænkt lidt på det her med et potentielt Gryte salg. Jeg ved godt at det er dumt at have 4 målmænd, men ellers. Er det noget der indikerer at hvis Gryte bliver solgt for 10 mio (eksempelvis), at JH får tilsvarende til at købe andre spillere for?
Hvis ja hvor mange point/placeringer kan Gryte redde for os. Står det mål med det vi kan sælge ham for med 10 måneder tilbage af hans kontrakt for Superligaens næstdårligste hold?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Morre Se indlægJeg har tænkt lidt på det her med et potentielt Gryte salg. Jeg ved godt at det er dumt at have 4 målmænd, men ellers. Er det noget der indikerer at hvis Gryte bliver solgt for 10 mio (eksempelvis), at JH får tilsvarende til at købe andre spillere for?
Hvis ja hvor mange point/placeringer kan Gryte redde for os. Står det mål med det vi kan sælge ham for med 10 måneder tilbage af hans kontrakt for Superligaens næstdårligste hold?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er rent gætteri fra din side.Last edited by manner; 30-08-2018, 18:53.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTror du ikke, hvis nu du tænker dig om, at JH er under pres? .. alt andet vil imø være sært. Rygtet om Enricos "disharmoni" med JH var der så det er ikke gætteri .. resten er måske, men det vil da være en endnu større katastrofe at skulle starte forfra igen med en helt ny besætning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægI en stilling som den JH varetager vil man altid være under pres. Men det er min opfattelse at der er stor tilfredshed med hans arbejde på ledelsesgangen. Men det kan du også kalde gætterier.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægJeg har ikke noget særligt at have det i, andet end en fornemmelse, men jeg tror ikke, den her ekstraordinære spiller, JH snakker om har noget at gøre med et salg af Grytebust. Ryger der en målmand, rører man ikke mere på sig af den grund. Kommer der noget ind, har det ikke noget at gøre med, om Grytebust bliver eller ej. Jeg tror, Grytebust er i OB på lørdag, og jeg tror ikke, der kommer mere ind.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægEr Fallah stadig ledig på Markedet.
I morgen eftermiddag melder man ud at man til det sidste arbejdede på nogle ting men at det ikke lykkedes. Man er dog fuld ud tilfreds med truppen som på mange parametre er forstærket..
Det spændende bliver når man skal melde den officielle målsætning ud. Tænker man venter til efter søndag som minimum
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIkke engang sjovt Men der kommer ikke mere ind. Det har stået klart længe..
I morgen eftermiddag melder man ud at man til det sidste arbejdede på nogle ting men at det ikke lykkedes. Man er dog fuld ud tilfreds med truppen som på mange parametre er forstærket..
Det spændende bliver når man skal melde den officielle målsætning ud. Tænker man venter til efter søndag som minimum
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTvivler på de kommer med en målsætning i efteråret. Ellers bliver det noget med at gøre fremskridt i løbet af sæsonen så man er klar til næste sæson. Det bliver vist en mellem sæson igen. Dem har vi en del af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTvivler på de kommer med en målsætning i efteråret. Ellers bliver det noget med at gøre fremskridt i løbet af sæsonen så man er klar til næste sæson. Det bliver vist en mellem sæson igen. Dem har vi en del af.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTror heller ikke længere på, at der kommer nogen målsætning. Det er en rendyrket tabersag for klubben. Bliver allerhøjest noget med, at man vil forbedre sig ift. sidste sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis vi taber søndag så ja. Hvis vi vinder syntes jeg ikke det vil være et urealistisk mål at sætte med Top 6
Comment
Comment