Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Næppe? Er TM ikke skadet?

    Jeg har faktisk tænkt på, om den nye keeper er hentet ind som regulær 2. keeper til Grytebust (der måske kan lokkes til en et-årig forlængelse), fordi TM er gået i stykker, og på grund af alderen, måske ikke rigtig kommer op i gear igen. Ved ikke hvor slemt skadet han er, men han har da været ude et stykke tid nu?
    I følge OBstruktion har han været klar længe og træner fuldt ud. Han er bare ikke blevet 2.målmand igen efter skaden.
    Så vi har 4 målmænd der er klar. Hvis de lejer ham begynder der at tegne sig et billede. Men det er bare spekulation fra min side

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      I følge OBstruktion har han været klar længe og træner fuldt ud. Han er bare ikke blevet 2.målmand igen efter skaden.
      Så vi har 4 målmænd der er klar. Hvis de lejer ham begynder der at tegne sig et billede. Men det er bare spekulation fra min side
      Udefra set ligner det, at "løbet er kørt" for Thomas i OB. Det ligner at han pt. er 4. valg på posten.
      Det giver kun mening at beholde ham i klubben, hvis Grytebust ikke bliver solgt. Thomas virker som en god fyr, der er meget seriøs til træning, og han fortjener sgu at komme videre til et sted, hvor der er blot lidt chance for spilletid, hvis ellers der er nogen bud efter ham.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Udefra set ligner det, at "løbet er kørt" for Thomas i OB. Det ligner at han pt. er 4. valg på posten.
        Det giver kun mening at beholde ham i klubben, hvis Grytebust ikke bliver solgt. Thomas virker som en god fyr, der er meget seriøs til træning, og han fortjener sgu at komme videre til et sted, hvor der er blot lidt chance for spilletid, hvis ellers der er nogen bud efter ham.
        Det var også min tanke da jeg hørte at AGF nok lejede en målmand. Og hvis de gør det bliver Gryte ikke solgt. Men igen. Det er bare en spekulation

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Næppe? Er TM ikke skadet?

          Jeg har faktisk tænkt på, om den nye keeper er hentet ind som regulær 2. keeper til Grytebust (der måske kan lokkes til en et-årig forlængelse), fordi TM er gået i stykker, og på grund af alderen, måske ikke rigtig kommer op i gear igen. Ved ikke hvor slemt skadet han er, men han har da været ude et stykke tid nu?
          Thomas er ikke skadet. Han har været klar i noget tid. Oliver har bare hold fast i sin plads i truppen, indtil sidste gang hvor Sayouba var med. Thomas Mikkelsen er en af de mest seriøse og professionelle målmænd, jeg nogensinde har oplevet, men det ser ikke ud til, han kommer til at spille en stor rolle i OB. Hvis Grytebust ikke sælges, bør man spørge Thomas, om han er interesseret i en ophævelse af kontrakten, så han kan søge spilletid et andet sted. Hvis han ønsker det, så har han i hvert fald fortjent det.

          Comment


            Vacek for Joan
            Mathias for Jønsson
            Ludwig for Joao
            Yao for Thrane
            Drachmann for Rømer
            Frøkjær for Fellah
            Ramon for Buus
            Harboe for Welbeck
            Mande for ..... ?

            Skulle vi endelig sælge Gryte skulle det så være for en ekstraordinær .. angriber ?? og har vi så ikke for mange af dem ...

            Gryte/Mande
            Ramon. Tverskov. Ludwig.
            Ryan. JBL
            Eskesen. Drachmann. Kløve
            Ak. Helenius.

            Mande/Mikkelsen
            Lund. KEP. Desler
            Casper. Yao.
            Greve. JJT. Vacek.
            Festersen. Mathias.

            Oliver, Harboe, Frøkjær ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Vacek for Joan
              Mathias for Jønsson
              Ludwig for Joao
              Yao for Thrane
              Drachmann for Rømer
              Frøkjær for Fellah
              Ramon for Buus
              Harboe for Welbeck
              Mande for ..... ?

              Skulle vi endelig sælge Gryte skulle det så være for en ekstraordinær .. angriber ?? og har vi så ikke for mange af dem ...

              Gryte/Mande
              Ramon. Tverskov. Ludwig.
              Ryan. JBL
              Eskesen. Drachmann. Kløve
              Ak. Helenius.

              Mande/Mikkelsen
              Lund. KEP. Desler
              Casper. Yao.
              Greve. JJT. Vacek.
              Festersen. Mathias.

              Oliver, Harboe, Frøkjær ...
              Tror altså ikke det hænger sådan sammen at et målmandssalg giver plads til angriber indkøb. Der kommer ikke flere ind. Heller ikke med 1-2 afgange(incl Gryte)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                I følge OBstruktion har han været klar længe og træner fuldt ud. Han er bare ikke blevet 2.målmand igen efter skaden.
                Så vi har 4 målmænd der er klar. Hvis de lejer ham begynder der at tegne sig et billede. Men det er bare spekulation fra min side
                Thomas Mikkelsen fejler intet ... i hvert fald ikke noget der er synligt til træning :).
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror altså ikke det hænger sådan sammen at et målmandssalg giver plads til angriber indkøb. Der kommer ikke flere ind. Heller ikke med 1-2 afgange(incl Gryte)
                  Det er vel forventet at Gryte bliver solgt og JH har talt om det skal være noget ekstraordinært mens der vel har været tale om der skulle noget offensivt til...og så har jeg sat ?? til det ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Det er vel forventet at Gryte bliver solgt og JH har talt om det skal være noget ekstraordinært mens der vel har været tale om der skulle noget offensivt til...og så har jeg sat ?? til det ..
                    INTET tyder på at Gryte bliver solgt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Det er vel forventet at Gryte bliver solgt og JH har talt om det skal være noget ekstraordinært mens der vel har været tale om der skulle noget offensivt til...og så har jeg sat ?? til det ..
                      Jeg tror ikke vi skal være SÅ sikre på at Gryte ryger. Jeg har på fornemmelsen at han bliver
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        INTET tyder på at Gryte bliver solgt.
                        Det er også det jeg hører.
                        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                        Lou Holtz

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                          Jeg tror ikke vi skal være SÅ sikre på at Gryte ryger. Jeg har på fornemmelsen at han bliver
                          Mon ikke OB henter en målmand mere, altså der kan jo opstå skader!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Mon ikke OB henter en målmand mere, altså der kan jo opstå skader!
                            Hahaha. Det kunne ligne JH meget godt. Måske de har en keeper i overskud i Horsens.
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Mon ikke OB henter en målmand mere, altså der kan jo opstå skader!

                              Comment


                                Hvis JH fucker op og ikke får nogle penge for Gryte, må han næsten have underskrevet sin egen fyreseddel. At man ikke kan få penge for sine mest salgbare spillere, er næsten utilgiveligt i en klub, hvor man lever af at sælge spillere, og hvor de penge man kan generere der, i høj grad er det der kan drive en økonomisk udvikling. At vi ikke fik penge for Falk er slemt nok i forvejen.

                                Comment

                                Working...
                                X