Oprindeligt indsendt af pnl
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlægApropos HCA og eventuelle eventyr, har jeg drømt, at Gryte bliver solgt til FCM, og vi får 10 Mio. og Nabil den anden vej.
Mararidt at sælge Gryte til Herning og drøm at få 10 mill for ham
tror ikke vi får 10 mill for ham med mindre vi sælger til udlandet .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBlev heller ikke Boysen
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...er-til-sverige
Havde frygtet den lidt så dejlig nyhed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlægEr det Awer Mabil der var i EfB sidste år?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæglangt fra enig. Jeg syntes vi skal fortsætte med den stil JM prøver at indføre. Vi skal bare have nogle spillere der er bedre til at udføre det. Meget simpelt
Og hvis fantasien rækker til nogen af dem du nævner(4 fra Horsens?!?!) finder jeg et solidt reb og smutter ud til carporten. Som jeg nævnte igår er der måske kun Kadrii tilgænglig i DK der kan forstærke os. Resten er ikke gode nok eller uden for vores rækkevide
Der skal hentes uden for landets grænser
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFair nok. Jeg er bare bange for den hedder 1. division hvis vi fortsætter den stil, da vi ikke har midlerne til at købe de kvalitetsspillere der skal til at føre det ud i livet. I mine øjne er situationen meget alvorlig og modstanderne har for let ved at ryste vores organisation med ekstremt enkle midler på hhv. omstillinger og dødbolde. Hvis vi ikke får styr på det meget meget snart så rykker vi ned med et kæmpe brag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFair nok. Jeg er bare bange for den hedder 1. division hvis vi fortsætter den stil, da vi ikke har midlerne til at købe de kvalitetsspillere der skal til at føre det ud i livet. I mine øjne er situationen meget alvorlig og modstanderne har for let ved at ryste vores organisation med ekstremt enkle midler på hhv. omstillinger og dødbolde. Hvis vi ikke får styr på det meget meget snart så rykker vi ned med et kæmpe brag.Last edited by sinus; 12-08-2018, 16:58.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOg kan nemt ende som SIF der pt roder rundt i bunden efter nedrykning. Jeg er ikke overbevist om at vi sådan bare rykker op med det samme.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er også i orden. Håber bare vi får en fair pris for ham. Gerne med en videresalgs klausul.
Tænker at vi måske venter med at offentligøre salget til når JH har linet noget nyt op. Ikke lige den perfekte tid at sælge sin bedste spiller på
Comment
Comment