Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Godmorgen folkens idag lukker det svenske vindue, måske det sætter lidt gang i ting og sager, der har jo bla været rygter om at Yao skulle være på vej dertil selvom at det er et stykke tid siden.
Viborg har ophævet med deres finske keeper, der ifølge mine øjne vil være spændende at hente hvis Gryte skulle blive solgt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlægGodmorgen folkens idag lukker det svenske vindue, måske det sætter lidt gang i ting og sager, der har jo bla været rygter om at Yao skulle være på vej dertil selvom at det er et stykke tid siden.
Viborg har ophævet med deres finske keeper, der ifølge mine øjne vil være spændende at hente hvis Gryte skulle blive solgt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlægGodmorgen folkens idag lukker det svenske vindue, måske det sætter lidt gang i ting og sager, der har jo bla været rygter om at Yao skulle være på vej dertil selvom at det er et stykke tid siden.
Viborg har ophævet med deres finske keeper, der ifølge mine øjne vil være spændende at hente hvis Gryte skulle blive solgt.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDu vil simpelthen erstatte Superligaens bedste målmand med en, der ikke er god nok til at komme på holdet i Viborg?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlægJeg mener at han er spændende og han kunne sagtens blive en profil, men mener også at vi har en masse spændende unge keeper på vej og derfor kan jeg ikke se hvorfor vi skal kaste alt for mange penge efter en erstatning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægHan blev slået af i Viborg af en målmand, som de ikke engang vil forlænge med. Kan slet ikke se, at han skulle være noget for os - så kan vi ligeså godt gå med, hvad vi har
Ikke at jeg kender den omtalte målmand...
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/malmoe-snupper-fri-viitala/Last edited by Plum; 11-08-2018, 13:26."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
https://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere
Så må vi sgu håbe, at JH kan finde de forstærkninger. Mit bud er, at det kan han ikke.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere
Så må vi sgu håbe, at JH kan finde de forstærkninger. Mit bud er, at det kan han ikke.
Man prøver. Men evnerne mangler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan finder sgu ikke en Sabbi eller en Sousa.
Man prøver. Men evnerne mangler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægKan ikke finde ud af om det handler om manglende mod eller evner. Man har jo Ole Spion ansat, men hvad fanden laver han egentlig, og hvad bruger man hans arbejde til? Han kan da umuligt være ansat til at sige, at ham der Kløve og ham der Ludwig ser meget god ud, så står det sgu for alvor sløjt til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttps://www.bt.dk/superligaen/ob-i-d...o-tre-spillere
1. Fyr JH
2. Nt kom med en strategi og åbenhed omkring den
3. Ansæt en som kan eksekvere den
4. Pengene skal passe til strategien.
5 alternativt se OB som en hobby og alle bruger lidt for mange penge på en hobby
Comment
-
Nå da JM er gået fra tilfredshed med truppen til :
“ »Det er indiskutabelt, at vi med fordel kan forstærke truppen,« sagde Jakob Michelsen “
Han skal passe på ikke at blive lige så utroværdig som JH og KN
Og JH dummer sig helt vildt ved at røbe taktikken :
“ Lige nu er planen, at vi skal se om vi inden sommerens transfervindue lukker ved månedens udgang kan finde yderligere to eller tre spillere,« sagde Jesper Hansen.”
Nu sætter samtlige agenter i hele verden prisen op
på deres spillere , og alle vores spillere går psykisk ned fordi der bliver nævnt at truppen trænger til forstærkning .. nej nej nej .. en Thyko Brahe’s dagLast edited by Magge; 11-08-2018, 19:35.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNå da JM er gået fra tilfredshed med truppen til :
“ »Det er indiskutabelt, at vi med fordel kan forstærke truppen,« sagde Jakob Michelsen “
Han skal passe på ikke at blive lige så utroværdig som JH og KN
Og JH dummer sig helt vildt ved at røbe taktikken :
“ Lige nu er planen, at vi skal se om vi inden sommerens transfervindue lukker ved månedens udgang kan finde yderligere to eller tre spillere,« sagde Jesper Hansen.”
Nu sætter samtlige agenter i hele verden prisen op
på deres spillere , og alle vores spillere går psykisk ned fordi der bliver nævnt at truppen trænger til forstærkning .. nej nej nej .. en Thyko Brahe’s dag
Comment
Comment