Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMen Gryte er også faldet i niveau ... er ikke længere helt så pointgivende som tidligere ..Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Jeg har her til aften hørt at vi er ude Erik Marxen og snakker med hans agent. Fra en god og pålidelig kilde
Om det bliver til noget eller om han overhovedet er interesseret melder historien intet om.
Tænker at han er interessant for mange klubber så der kan vel gå måneder inden der er afklaring omkring ham
Måske han satser på udlandet. Who knows
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har her til aften hørt at vi er ude Erik Marxen og snakker med hans agent. Fra en god og pålidelig kilde
Om det bliver til noget eller om han overhovedet er interesseret melder historien intet om.
Tænker at han er interessant for mange klubber så der kan vel gå måneder inden der er afklaring omkring ham
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHar du kaldt Marxen til OB? En fornemmelse eller har du også hørt noget da?
Comment
-
Jeg tænker ikke, at der er særligt mange i markedet for Marxen. En meget middelmådig Superligaback på 27, så ikke meget upside der. Alle i top 5 plus AGF og SønderjyskE er godt/bedre besat på venstre back, så hvis ikke han er interesseret i at forlænger, tænker jeg at OB ligger lunt i svinget.
Men det lyder da meget sødt med den der udlandsdrøm, det kan da være at Bodø/Glimt eller Sogndal skal have en ny back.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFlere gange ja. Jeg har intet hørt, men nu kender jeg jo efterhånden Jesper Hansen, så man behøver ikke ligefrem at være Oraklet i Delfi for at forudsige OBs sommervindue.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg tænker ikke, at der er særligt mange i markedet for Marxen. En meget middelmådig Superligaback på 27, så ikke meget upside der. Alle i top 5 plus AGF og SønderjyskE er godt/bedre besat på venstre back, så hvis ikke han er interesseret i at forlænger, tænker jeg at OB ligger lunt i svinget.
Men det lyder da meget sødt med den der udlandsdrøm, det kan da være at Bodø/Glimt eller Sogndal skal have en ny back.
Men en CF/VB er jo lige ned i hans gade
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay. Jeg har aldrig lagt det store mærke til ham men ved da hvem han er. Men spillede han ikke i centerforsvaret idag?
Men en CF/VB er jo lige ned i hans gadeBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkay. Jeg har aldrig lagt det store mærke til ham men ved da hvem han er. Men spillede han ikke i centerforsvaret idag?
Men en CF/VB er jo lige ned i hans gade
Kunne sagtens være en én til én afløser for Pereira, men ikke en jeg kan se slå Barrett af umiddelbart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJo, han har vikarieret som CB, fordi de har haft så mange skader, hvor han her gjort det fint, og så også fordi, at man har Conboy nu, som måske nok er en bedre venstre back, når det kommer til stykket.
Kunne sagtens være en én til én afløser for Pereira, men ikke en jeg kan se slå Barrett af umiddelbart.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har her til aften hørt at vi er ude Erik Marxen og snakker med hans agent. Fra en god og pålidelig kilde
Marxen vil bestemt være en fornuftig tilgang. Ikke sikkert han slår Barret af, men Barret har en del fravær. Vi er også tynde på CB når Tverskov er rykket frem. Ifølge wiki så er Marxen født på Fyn. Det er selvfølgelig ligegyldigt, men alligevel.
Ja tak til Marxen herfra. Jeg var irriteret da vi ikke hentede ham i stedet for Randers. Der var han også oplagt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægAlt der kommer ind til sommer skal være bedre end dem der rejser.. Ellers rykker det jo ikke.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment