Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man skriver med KL tænker jeg at det er med et løfte om at han kan smutte til udlandet hvis tilbuddet kommer. Så tvivler på vi kan langtidsplanlægge med ham.
Hvis Kasper Larsen kom til vil vi ikke have noget at bruge Lund til nej
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægKEP, Ludwig, Lund, KL. En KEP der nok går pension efter denne sæson, så er det da fint at have Lund omkring holdet som så kan lære af dem og så potentielt gå ind som backup næste sæson. Så synes ikke en KL betyder en afskrivning af Lund nødvendigvis, men tror også at Tverskov er blevet lovet midtbanen i forbindelse med forlængelsen.
Så er jeg godt tilfreds
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægSå er jeg med dig, men tror bare at Lund efter en sæson sammen med KEP vil kunne have udviklet sig en del, så ser ham ikke udelukket fra at spille en rolle på holdet på sigt.
Jeg tvivler nu bare på han får den store spilletid denne sæson mm der opstår skader/karantæner. Og det er jo der man udvikler sig mest.
Vi må se
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlægKunne Toutouh være interessant? Er hans kontrakt ikke udløbet. Hvis man tænker på at han ikke rigtig har spillet det sidste halve år kunne man godt forestille sig at han er indenfor rækkevidde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Servicemax Se indlægKunne Toutouh være interessant? Er hans kontrakt ikke udløbet. Hvis man tænker på at han ikke rigtig har spillet det sidste halve år kunne man godt forestille sig at han er indenfor rækkevidde.
Men han har snart ikke spillet i 12 måneder og situationen kan have ændret sig. I mangel af bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJesper H sagde på opstartsmødet at man i vinters havde spurgt på ham men at han kun så sig selv uden for Skandinavien.
Men han har snart ikke spillet i 12 måneder og situationen kan have ændret sig. I mangel af bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHan burde nok efterhånden overveje om et skridt tilbage ikke er det nemmeste for at komme et par skridt frem igen. 12 måneder uden førsteholdsfodbold er lang tid og selvom han da havde en fantastisk periode i fck-tiden, så kan det ikke være de mest sexede klubber i sydeuropa, som kan finde en 25-årig, der ikke har været på et superligahold i et år. Jeg så ham gerne i OB, da han kan noget, som ingen af de øvrige kan. Specielt i spillet i de små rum, når forsvaret står dybt kunne han bringe noget, og det har jo ofte vist sig at være et problem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen det vil også kræve en lang commitment fra hans side. Minimum 3 år. Gider ikke at skulle bruge 6-12 måneder på at bygge ham op igen hvorefter han så begynder at hyle om udlandet igen
Comment
Comment