Dejlig nyhed, problemet er at JH skal finde en erstatning.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDejlig nyhed, problemet er at JH skal finde en erstatning.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Intet rygte - men mulighed måske..
Mads Albæk, Kaiserslautern. Varmen bænken hele kampen for dem igen idag...http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægIntet rygte - men mulighed måske..
Mads Albæk, Kaiserslautern. Varmen bænken hele kampen for dem igen idag...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Shots Se indlægIntet rygte - men mulighed måske..
Mads Albæk, Kaiserslautern. Varmen bænken hele kampen for dem igen idag...
Baskim kunne jeg også rigtig godt tænke mig at få tilbage til OB.
Mht. målmand hvis/når Gryte sælges så er ham der tyske Mielitz fra Sønderjyske rigtig stærk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Kan ikke læse den817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNoget med kød på , eller blot gætterier ?
Kan ikke læse denBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg citerer lige lidt fra artiklen "Høgh er målmandscoach i Brøndby og på landsholdet og var målmandscoach i OB, da Grytebust kom til Odense.Brøndbys kærlighed til Sten Grytebust er altså mere end tilstede og har været det længe. Brøndby forsøgte få timer før det seneste transfervindue lukkede i vinter at sælge Rønnow, men dengang var OB ikke rede til at lade Grytebust smutte til vestegnen med så kort varsel og fynboerne var iøvrigt i gang med et projekt om at komme i top seks" Det lyder meget konkret i mine ører, så frygten er til at tage og føle på817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg citerer lige lidt fra artiklen "Høgh er målmandscoach i Brøndby og på landsholdet og var målmandscoach i OB, da Grytebust kom til Odense.Brøndbys kærlighed til Sten Grytebust er altså mere end tilstede og har været det længe. Brøndby forsøgte få timer før det seneste transfervindue lukkede i vinter at sælge Rønnow, men dengang var OB ikke rede til at lade Grytebust smutte til vestegnen med så kort varsel og fynboerne var iøvrigt i gang med et projekt om at komme i top seks" Det lyder meget konkret i mine ører, så frygten er til at tage og føle på
Der må simpelthen være andre klubber i europa der kan bruge en top målmand og kan give 5-10 mill for det
Comment
Comment