Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med fare for at blive overfaldet så har de sidste 3 kampe måske været med til at bevise at Kent ikke fik det optimale ud af truppen.
    Det er stadigt et måske og de første kampe i superligaen vil give os et bedre billede.
    Kan JM løfte truppen et par %’er som gør at vi kommer tæt på Top 6? Jeg tror og håber på det
    Så lad da mig overfalde dig. 😉

    Det er simpelthen et alt for tyndt grundlag at vurdere det på. Det er jo sådan med træningskampe, at det altid betyder noget når man vinder dem, men så slet ikke betyder noget når man taber dem. Det er noget for sig og sjældent nogen god indikator for niveauet. Jeg tror i hvert fald ikke på, at AGF er langt bedre end HSV, og at HSV ville være et bundhold i Superligaen, som den 5-1 sejr de fik i Tyskland her til eftermiddag ellers skulle afspejle.

    Det er først når der er point på spil, og når begge hold spiller med den højere intensitet og koncentration sådan nogle kampe har, at vi kan vurdere det. Og vi skal bruge mere end 3 kampe. Selv bare den første halvsæson som grundlag, synes jeg kan være for lidt. Om så vi kommer ud som forvandlet og laver flere point, kommer til at levere det samme som de seneste sæsoner, eller Jakob får svært ved at få indført sine idéer og vi får færre point, så må vi give det noget mere tid før at vi vurderer en træners arbejde.

    Men derfor kan man selvfølgelig godt glæde sig over nogle positive takter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Du mener ligefrem der er op til 9 hold der har en stærkere trup end OB?
      ja jeg mener vi er 7-10. Uden, at være for Karl Smart, så jeg nogenlunde ramt vores placering siden HC fik cheftræner rollen. På den front har min vurdering været langt mere realistisk ens eksperterne. Jeg tror ikke på at KN er så meget dårligere end JM. Nye koste kan give vinger, og måske ny tro på tingene, men når man f.eks. har en anfører som er bedre med munden end fødderne, så flytter vi os ikke. Jeg ved godt at jeg om lidt har 99 personer efter mig som roser KEP, men kig i trådene og se, at han kun har spillet en hæderlig halvsæson. Jeg glæder mig til han bliver en hudløs ærlig kommentator, men glæder mig ikke over hans teanagers opførsel på banen kombineret med en tophastighed på niveau med en skildpadde på flugt.

      Comment


        Bare en skæv bemærkning til drømmeholdet som jeg var inde og kigge på...

        BIF har 11 forsvarsspillere ..

        FCM har 13 midtbanespillere .. og 10 forsvarsspillere....

        selv taget højde for ungdomsspillere så er der nogle i overskud der må kigge efter ere spilletid ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Når JH siger, at der ikke kommer nogen signings inden sæsonstart så kommer der ingen... Havde lige sat næsen op efter det, men så lad os da slå Vendsyssel med det hold, som vi har nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
            Når JH siger, at der ikke kommer nogen signings inden sæsonstart så kommer der ingen... Havde lige sat næsen op efter det, men så lad os da slå Vendsyssel med det hold, som vi har nu
            Sidst han sagde det, kom ludwig dagen efter 😉

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Sidst han sagde det, kom ludwig dagen efter ��
              Ohhh... Klager heller ikke, hvis der kommer en i morgen

              Comment


                For os, som sidder udenfor øen, og derfor ikke rigtig kan følge med på samme måde.
                Hvad er jeres fornemmelse før kampen på søndag?
                Er vi klar, og vil vi vinde kampen?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  For os, som sidder udenfor øen, og derfor ikke rigtig kan følge med på samme måde.
                  Hvad er jeres fornemmelse før kampen på søndag?
                  Er vi klar, og vil vi vinde kampen?
                  Der er 9 dage til

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                    For os, som sidder udenfor øen, og derfor ikke rigtig kan følge med på samme måde.
                    Hvad er jeres fornemmelse før kampen på søndag?
                    Er vi klar, og vil vi vinde kampen?
                    Som sagt er der 9 dage til. Jeg har ikke set de første træningskampe, hvor det skulle have været smule bedre, men i dag så de trætte ud. De var egentlig tændte nok og lignede nogen der ville det, men reaktionen på en hård opstart så ud til at ramme dem i dag. Der var et par simple forsvarsfejl og offensivt var der kun damp under kedlerne i ca. 15-20 min. af 2. halveg, hvor vi i hvert fald godt kunne se at Roskilde er et middelmådigt 1. Divisionshold, for de var nærmest ikke over midten.
                    De er helt sikkert bedre rustet fysisk til når det gælder og jeg synes der er fine takter specielt i presspillet. Det direkte spil havde svært ved at komme til sin ret, fordi der var lidt for dårlig timing i afleveringerne, men jeg kunne se tegninger til hvad man vil. Jeg har en fornemmelse af at vi får en god start på sæsonen. Jeg bygger det kun på det jeg læser fra trænere og spillere, samt de indtryk folk herinde har haft af den her opstart og træningskampen i dag. Jeg tror bare forandringens vinde sker fyldest, og så er det spørgsmålet om vi får holdt fast når det bliver rigtig hverdag og vi taber 2-3 kampe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Der er 9 hold som er stærkere end OB.....(psssst. OB blev nr. 10)
                      Du ved godt Kent Nielsen er væk? Selv min bedstemor kunne få mere ud af OB end han nogensinde fik gjort.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        ja jeg mener vi er 7-10. Uden, at være for Karl Smart, så jeg nogenlunde ramt vores placering siden HC fik cheftræner rollen. På den front har min vurdering været langt mere realistisk ens eksperterne. Jeg tror ikke på at KN er så meget dårligere end JM. Nye koste kan give vinger, og måske ny tro på tingene, men når man f.eks. har en anfører som er bedre med munden end fødderne, så flytter vi os ikke. Jeg ved godt at jeg om lidt har 99 personer efter mig som roser KEP, men kig i trådene og se, at han kun har spillet en hæderlig halvsæson. Jeg glæder mig til han bliver en hudløs ærlig kommentator, men glæder mig ikke over hans teanagers opførsel på banen kombineret med en tophastighed på niveau med en skildpadde på flugt.
                        Jeg er også overbevist om at hvis KEP bliver erstattet af Tverskov, og Drachmann erstatter Tverskov på midten, så får vi et markant forstærket hold i forhold til sidste sæson, men man ved aldrig med JH hvordan det ender, håber dette bedste. Men blandt de 2-3 forstærkninger som er meldt ud, håber jeg på Drachmann som den ene, og at vi beholder Tverskov.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Du ved godt Kent Nielsen er væk? Selv min bedstemor kunne få mere ud af OB end han nogensinde fik gjort.
                          Bliver spændende at se om det bliver sandt ... ikke den del med din bedstemor.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Jeg er også overbevist om at hvis KEP bliver erstattet af Tverskov, og Drachmann erstatter Tverskov på midten, så får vi et markant forstærket hold i forhold til sidste sæson, men man ved aldrig med JH hvordan det ender, håber dette bedste. Men blandt de 2-3 forstærkninger som er meldt ud, håber jeg på Drachmann som den ene, og at vi beholder Tverskov.
                            Ser helst ikke Tverskov væk fra midten. Hvor er han dog bare god på den plads. Og er sikker på at han både kan spille med JJ og med Casper på skift alt efter hvem vi møder. Tror også han ville passe med Drachmann.
                            Så hellere en forsvarsspiller mere med god klasse så transaktionen næste sæson hvor KEP stopper bliver mere smooth

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Du ved godt Kent Nielsen er væk? Selv min bedstemor kunne få mere ud af OB end han nogensinde fik gjort.
                              Din teori kan jo blive bevist, før du ved af det. Tror så bare, at 10. Pladsen ikke alene skyldtes Kent Nielsen.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Din teori kan jo blive bevist, før du ved af det. Tror så bare, at 10. Pladsen ikke alene skyldtes Kent Nielsen.

                                MvH ChrisOB
                                nej hvis man forestiller sig at vi fordi der er kommet ny træner pludselig ryger i top 4 - uden at niveauet i truppen bliver løftet - så vil jeg mene man er ret naiv.

                                Men mener der er plads til forbedringer - selv med den nuværende trup, syntes aldrig kent fik dem til at overpræstere og sjældent så vi bare et stabilt godt niveau. Bundniveauet skal hæves, så vi når til et punkt hvor vi kan vinde flere kampe i træk, og hvor en sejrsstime ikke kun behøver bestå af 2 sejre i streg.

                                Comment

                                Working...
                                X