Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Jeg vil sige, at Kløve indkøbet var godt set af JH. Han har givet noget fart/uforudsigelighed på omstillinger. Af de 2-3 nye, der omtales ser jeg gerne min. En ny 'Kløve' plus evt også en reserve med fart. OB har i KN, JJ og Greve 3 dygtige, men også ret ens typer til at udfordre. Nordsjælland gik også den vej med deres procession bold, og Jurgen Klopp/Liverpools seneste resultater er vel også et godt eksempel. Bayern kommer til at rykke samme retning i kommende sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægGiver JH ret, vi har et god "starter", vi er dog sårbare på bredden. Har dog tidligere set JM udtale, at de havde styr på hvad de ledte efter. Jeg er ganske fortrøstningsfuld.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægJeg vil sige, at Kløve indkøbet var godt set af JH. Han har givet noget fart/uforudsigelighed på omstillinger. Af de 2-3 nye, der omtales ser jeg gerne min. En ny 'Kløve' plus evt også en reserve med fart. OB har i KN, JJ og Greve 3 dygtige, men også ret ens typer til at udfordre. Nordsjælland gik også den vej med deres procession bold, og Jurgen Klopp/Liverpools seneste resultater er vel også et godt eksempel. Bayern kommer til at rykke samme retning i kommende sæson.
Når jeg ser på truppen og så tænker 2-3 tilføjelser, så synes jeg (som vist en del af Jer andre), at øjnene falder på venstre back (en gardering), en central spiller, gerne en defensiv midt, mange snakker Drachmann. Jeg ved ikke rigtig, men han er da en mulighed. JM kender ham i hvert fald. Jeg har det bare lidt sådan, jeg lader mig ikke forblænde af et FCM logo og når Sparv står foran i køen, så bliver jeg lidt tvivlende. Den sidste kunne være en stærk ny "Kløve".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægEn ny "kløve" skulle være velkommen.
Når jeg ser på truppen og så tænker 2-3 tilføjelser, så synes jeg (som vist en del af Jer andre), at øjnene falder på venstre back (en gardering), en central spiller, gerne en defensiv midt, mange snakker Drachmann. Jeg ved ikke rigtig, men han er da en mulighed. JM kender ham i hvert fald. Jeg har det bare lidt sådan, jeg lader mig ikke forblænde af et FCM logo og når Sparv står foran i køen, så bliver jeg lidt tvivlende. Den sidste kunne være en stærk ny "Kløve".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDu synes simpelthen ikke, at Sparv er god?
Han udstråler noget internationalt og han placerer sig okay fint, men i foråret blev han overmatchet mange gange i superligaen på ren fart og blev et omvandrende frispark, men anerkender da det afhænger af øjnene der ser og så videre.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De ville være aaaalt for latterligt at have ham et halvt år for at kigge på ham, sende ham videre fordi ham er ikke god nok og hente ham igen efter flere uger. JH vil sikker ikke udstille sig som superligaens clown."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægNå, nej, det sker ikke.
De ville være aaaalt for latterligt at have ham et halvt år for at kigge på ham, sende ham videre fordi ham er ikke god nok og hente ham igen efter flere uger. JH vil sikker ikke udstille sig som superligaens clown.
Men hvis man havde en pris aftalt med FCN.. Lad os sige 250.000kr. Så kunne det jo have været smart at tage chancen ved at sende ham tilbage og håbe på at de gav ham frigang og derefter signe ham gratis..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRegner jeg heller ikke med.
Men hvis man havde en pris aftalt med FCN.. Lad os sige 250.000kr. Så kunne det jo have været smart at tage chancen ved at sende ham tilbage og håbe på at de gav ham frigang og derefter signe ham gratis.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægMen det ser jeg som teoretisk. Man må ja se hvad det betyder at hente en spiller ind man har bedømt som ikke god nok. Det er vel den dårligste udgangspunkt en spiller kan have i en klub. Kan bare ikke forestille mig at JH ville gå den vej og retfærdiggøre det med at have sparet lidt penge. Det ville ja sige: vi tager dig, Fellah, men du er ikke værdi at betale for.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægIkke rigtig
Han udstråler noget internationalt og han placerer sig okay fint, men i foråret blev han overmatchet mange gange i superligaen på ren fart og blev et omvandrende frispark, men anerkender da det afhænger af øjnene der ser og så videre.....
Comment
-
Tilgange bør kun være til start11... og bedre end dem vi har... så får vi automatisk en bedre bænk.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægTilgange bør kun være til start11... og bedre end dem vi har... så får vi automatisk en bedre bænk..
Comment
Comment