Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægTænker at der bor mange brutale kristne, muslimer, hinduer og ateister i Miami ogsåTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvad pokker har jøder i Miami med noget at gøre? Du forbigår virkelig ikke en chance for at bringe din antisemitiske agenda på banen, hva'?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
JM taler om en klar plan man har for transfervinduet og glæder sig for at give de unge muligheder.
https://www.fyens.dk/article/3268100"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægNej, og det tør jeg da i hvert fald ikke nu! Lyder som et brutalt sted...
Det er det så ikke, har været der flere gange og det er jo primært en ferie by. Har aldrig set eller hørt om noget speciel ondskab i den by, udover Dexter selvfølgelig 🙈
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJM taler om en klar plan man har for transfervinduet og glæder sig for at give de unge muligheder.
https://www.fyens.dk/article/3268100
Så selvom vi kun har hentet en udefra(som umiddelbart ser god ud) samt en masse unge er det tæt på at man føler sig forstærket da det centrale forsvar var svagt i foråret. Så kan man ikke finde de rigtige pt syntes jeg også man skal vente til de dukker op.
Der er masser af fornuftig bredde i truppen og vi har kun brug for nogle der virkelig kan forstærke os
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIngen af dem der har forladt os var værdifulde for os til sidst alligevel.
Så selvom vi kun har hentet en udefra(som umiddelbart ser god ud) samt en masse unge er det tæt på at man føler sig forstærket da det centrale forsvar var svagt i foråret. Så kan man ikke finde de rigtige pt syntes jeg også man skal vente til de dukker op.
Der er masser af fornuftig bredde i truppen og vi har kun brug for nogle der virkelig kan forstærke os"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægIngen af dem der har forladt os var værdifulde for os til sidst alligevel.
Der er masser af fornuftig bredde i truppen og vi har kun brug for nogle der virkelig kan forstærke os
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlægIngen tvivl om at det gælder om at have is i maven, og det virker som om JM har det. Midterforsvaret ser fint ud efter AL er kommet til, og som samtidig er venstre benet. Tror han vil lave et godt parløb med KEP. Synes også de unge har gjort det fint M. Jørgensen især samt Skolnik ser også spændene ud, på den lange bane.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægTænker at der bor mange brutale kristne, muslimer, hinduer og ateister i Miami ogsåOprindeligt indsendt af sinus Se indlægEnig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEnig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEnig men. Jeg ved godt at der skal 2 til en tango. Men det er ikke optimalt, hvis vi skal have spillere ind når sæsonen er i gang.
Så længe de har kvalitet skal det nok gå
Comment
Comment