Oprindeligt indsendt af Kappen1975
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker Transfervindue Sommer 2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDu er godt klar over at ved at skrive det dér, giver du mere foder til trollen, ikke mindre? Det er en klassisk opmærksomhedssøgende troll, der lever af at få hvilken som helst reaktion ud af folk. Ja faktisk er den negative den mest vigtige. Den har været med til at gøre Svinet berygtet.
Så hold for guds skyld op med at fodre ved at skrive direkte til vedkommende.
MvH ChrisOB
Og man må også bare konstatere, at når han har kørt på den måde i 10 år(TI ÅR!!!), så står det bare så galt til med ham, at der skal professionel hjælp til.
... TI ÅR!!!!!!!!!!!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDu har ret.
Og man må også bare konstatere, at når han har kørt på den måde i 10 år(TI ÅR!!!), så står det bare så galt til med ham, at der skal professionel hjælp til.
... TI ÅR!!!!!!!!!!!
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at møde mennesket bag profilen. Det kunne være en oplevelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDu har ret.
... TI ÅR!!!!!!!!!!!
Har du overhovedet overvejet at vedkommende slet ikke er "syg"? I årevis styrede jeg et ikke-fodbold relateret forum, hvor der var en profil, der fortalte den ene historie efter den anden, som set i bakspejlet nok var for unreal til at være rigtige, men både jeg og hele forummet åd det rådt, helt ud til en tragisk historie om livsfare og en mistet baby, hvor vi samlede ind til blomster og kondolence. Det viste sig så at hele profilen var opdigtet, en outtreret troll, hvor to brugere på skift havde "konkurreret" i at finde på den ene historie efter den anden og spille på folks godtroenhed og følelser.
Og hvorfor gjorde de det? Jeg spurgte dem. For sjov. For at få et kick, at være den mest profilerede avatar på forum, som alle havde sympati for, og se hvor langt de kunne gå. Hell, en aften sad jeg og chattede med profilen på Messenger, og videregav personlige ting, og hele tiden sad jeg og skrev med et par douchebags, der syntes det var åh så morsomt.
Så vær varsom. Vedkommende kan lige så godt være én, der synes det er åh så morsomt, at du tager det så meget på vej.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er sådan set ikke dit bord, du kan afhjælpe symptomerne ved at ignorere.
Har du overhovedet overvejet at vedkommende slet ikke er "syg"? I årevis styrede jeg et ikke-fodbold relateret forum, hvor der var en profil, der fortalte den ene historie efter den anden, som set i bakspejlet nok var for unreal til at være rigtige, men både jeg og hele forummet åd det rådt, helt ud til en tragisk historie om livsfare og en mistet baby, hvor vi samlede ind til blomster og kondolence. Det viste sig så at hele profilen var opdigtet, en outtreret troll, hvor to brugere på skift havde "konkurreret" i at finde på den ene historie efter den anden og spille på folks godtroenhed og følelser.
Og hvorfor gjorde de det? Jeg spurgte dem. For sjov. For at få et kick, at være den mest profilerede avatar på forum, som alle havde sympati for, og se hvor langt de kunne gå. Hell, en aften sad jeg og chattede med profilen på Messenger, og videregav personlige ting, og hele tiden sad jeg og skrev med et par douchebags, der syntes det var åh så morsomt.
Så vær varsom. Vedkommende kan lige så godt være én, der synes det er åh så morsomt, at du tager det så meget på vej.
MvH ChrisOB
... men ja, om han vil søge professionel hjælp, det er selvfølgelig hans eget bord.
Det er vedkommende da helt sikkert. Sidst det lykkedes os at ignorere det, tog han jo bare et andet sted hen og skabte sig i stedet. Og så har vi jo kun hjulpet os selv. Og derfor forsøger han også igen.
Nu har jeg så alligevel gjort noget jeg aldrig troede ville ske for mig. Jeg har sat en profil herinde på ignore listen. Så nu kan han for min skyld øffe det han vil, og i andre får samtidig ro for mine reaktioner på barnets opdigtede historier.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
12-06-2018, 18:32
tj.
Senior MemberOprettetNov 2013Indlæg177
Oprindeligt indsendt af Århusianer
Det ER jo lidt sjovt med alle de spillere fra chefernes tidligere klubber
Næste "target" har også spillet under både nuværende sportsdirektør og træner, er allerede nævnt i rygtetråden. Dog ikke som et rygte :-)
Comment
Comment