Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp HSV-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg3-0 slut
Bare potentialet er der og vi evaluerer godt på det.. Så går det hele jo nok
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er der ingen tvivl om, øh...
MvH ChrisOBOprindeligt indsendt af andlox Se indlægNu er vi virkeligt på røven - vi taber endda mod HSV.... ;-)
Så det håber jeg virkelig at de overvejer ret kraftigt.. For det der med at vi bare skal spille lidt mere direkte kan de stikke skråt op i røven..
Det løser ikke vores problemer. Det gør kvalitetsspillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man i disse dage sidder og evaluerer uden at få den tanke at vi måske ikke er helt på rette vej. Så er man ikke sit job værdigt..
Så det håber jeg virkelig at de overvejer ret kraftigt.. For det der med at vi bare skal spille lidt mere direkte kan de stikke skråt op i røven..
Det løser ikke vores problemer. Det gør kvalitetsspillere
Men heller ikke den disciplin tror jeg Kent kan finde ud af, lige så lidt som JH kan finde kvalitetsspillere.
Kvalitet handler også om summen af det samlede hold og trup. Hvis spiller A passer bedre med spiller B og C kan det være D og E stepper op, så spiller F, G, H, I J, K (den bold mongol!) pludselig blomstrer.
Men det er klart at vi ikke når langt hvis spiller K er det bedste sportsdirektøren og træneren kan komme op med...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
"HSV var boldbesiddende, men det var OB, der var det farligste hold, og fem minutter efter var der endnu en stor chance for at reducere i kampen. AK og Jönsson kom afsted mod en enkelt forsvarsspiller og målmanden, men tværpasningen fra AK mod Jönsson blev stoppet af forsvarsspilleren, og således løb chancen ud i sandet.".
Ved stillingen 3-0 ... :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Comment