Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 Lyngby BK - OB, 2018.03.10, kl. 15:15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Frispark i Rasmus Nissen position..

    Comment


      #17
      Æv. I muren.

      Comment


        #18
        What a comeback!
        Bolden kommer ind til Suarez midt i feltet. Han vender af på et par forsvarere og sender bolden i rusen.
        3-2! Og det er voldsomt fortjent.

        Comment


          #19
          Det var lige ved at gå galt. Vestergaard glider netop som der bliver afleveret til ham. Tre angribere igennem. Mathias Brems kommer flyvende med en frelsende tackling.

          Comment


            #20
            Rasmus Nissen har vrikket om. OB er kun 10 mand i den hektiske slutfase.
            Suarez kæmper sekunder af klokken!

            Slut. Nissen nåede på banen, nu er der fløjtet af.
            Et super comeback giver en 3-2 sejr.

            Comment


              #21
              Tak for update!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                Udligning! Suarez bliver spillet blank igennem. Han beslutter, det er for nemt og lader målmanden redde, så returen Ken blive lidt mere svær. Fra kanten af feltet, drejer han den ind.
                Absolut fortjent.

                Uh! Ibrahimagic trykker af fra afstanden. Der er bud efter den ene stolpe.

                2-2.

                Mathias Brems er kommet ind for Frederik Lund på venstre back.
                En update med både Suarez og Ibrahimagic har altså noget over sig.
                Tak for updates, det er fantastisk!

                Comment


                  #23
                  Tak for update og alt du investerer for at informere os så fantastisk om alle de kampe af vores unge. 👍👍👍
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Tak for tak.
                    Hvis jeg finder tid i morgen, så ser jeg på at lave noget opsumering på U17 og U19 kampene.

                    Comment


                      #25
                      Det var et super comeback af U17. De startede virkelig ikke godt, men anden halvleg var stort set et stort OB-pres. Det var sgu en fornøjelse at se.

                      I første halvleg noterede jeg mig, at Lasse Skøtt måske nok er lidt klejn, men han var bestemt ikke bange for, at gå på kroppen af modstanderen - og oftest med succes. Måske blev de overrasket, men det var sgu fedt at se.

                      Frederik Lund på venstre back var imponerende, synes jeg. Det virkede stabilt defensivt, og han var stærk offensivt.
                      Valdemar Ibsen på midten havde også en rigtig fin kamp: Teknik og fordeling af boldene. Da Tarik Ibrahimagic kom ind i pausen, viste han også sin fine teknik frem.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                        Det var et super comeback af U17. De startede virkelig ikke godt, men anden halvleg var stort set et stort OB-pres. Det var sgu en fornøjelse at se.

                        I første halvleg noterede jeg mig, at Lasse Skøtt måske nok er lidt klejn, men han var bestemt ikke bange for, at gå på kroppen af modstanderen - og oftest med succes. Måske blev de overrasket, men det var sgu fedt at se.

                        Frederik Lund på venstre back var imponerende, synes jeg. Det virkede stabilt defensivt, og han var stærk offensivt.
                        Valdemar Ibsen på midten havde også en rigtig fin kamp: Teknik og fordeling af boldene. Da Tarik Ibrahimagic kom ind i pausen, viste han også sin fine teknik frem.
                        Ibsen er også landsholdsspiller og en man tror rigtig meget på. Tak for dit gode arbejde som altid

                        Comment

                        Working...
                        X