Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny speaker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Vi er fra Odense stolte som få osv. Det klinger bare lidt hult med den sidste sætning: “vi vil ha’ guldet hjem, nu skal det være”.. Men god det var den.
    Præcis den. :) Jeg kunne ikke huske teksten, men kan godt se det ikke lige er passende for den periode vi er inde i pt.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
      Jeg er ikke lige med på, hvad det er, vi er uenige om?
      Det var måske også hårdt sat op, men selvfølgelig kan man synge med på Fester og AK mfl... men hvis ikke man kan 8-10 stykker(eller flere) behøver det jo ikke være fordi man ikke gider.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det var måske også hårdt sat op, men selvfølgelig kan man synge med på Fester og AK mfl... men hvis ikke man kan 8-10 stykker(eller flere) behøver det jo ikke være fordi man ikke gider.
        Selvfølgelig ikke. Jeg er med på, at sangene til Julius, Thrane, Kløve, KEP og til dels CN er mere tricky, og det skal vi selvfølgelig forsøge at finde en løsning på, så alle, der har lyst til at synge med, har mulighed for det.

        Det var heller ikke ment som et angreb mod dem, der ikke har lyst til at synge med. Det synes jeg er helt fair, hvis man befinder sig uden for stemningsområdet. Tåhyler fik det bare til at lyde som om, hyldestsangene til hver enkelt spiller er et helt nyt påfund, som er umuligt at være med på, og det var det, jeg reagerede på.
        SLO

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
          Vi er fra Odense stolte som få osv. Det klinger bare lidt hult med den sidste sætning: “vi vil ha’ guldet hjem, nu skal det være”.. Men god det var den.
          Enig, den havde/har stort potentiale som fællessang. Jeg håber, vi en dag igen forsøger at få den op at køre med en omskreven slutning og, hvis det står til mig, også sunget i et langsommere tempo.
          SLO

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
            Selvfølgelig ikke. Jeg er med på, at sangene til Julius, Thrane, Kløve, KEP og til dels CN er mere tricky, og det skal vi selvfølgelig forsøge at finde en løsning på, så alle, der har lyst til at synge med, har mulighed for det.

            Det var heller ikke ment som et angreb mod dem, der ikke har lyst til at synge med. Det synes jeg er helt fair, hvis man befinder sig uden for stemningsområdet. Tåhyler fik det bare til at lyde som om, hyldestsangene til hver enkelt spiller er et helt nyt påfund, som er umuligt at være med på, og det var det, jeg reagerede på.
            Nååh, sådan... My bad.

            ... og ellers enig med dig :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Hvis de er simple nok som engang er det fint med mig. Troede det blev noget helt andet. My bad
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #67
                Dog skal man sgu stoppe.mee. ååh anders jacobsen. Endelig kom.du hjem. Osv.

                Mu det jo erterhånden et par sæsoner siden :-D

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Hvis de er simple nok som engang er det fint med mig. Troede det blev noget helt andet. My bad
                  Det er de sange vi altid har kørt gennem opvarmning osv. Så ja, de er helt simple :-) Igen, dårlig kommunikation.

                  Comment

                  Working...
                  X