Oprindeligt indsendt af John Doe
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny speaker
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægJeg er ikke lige med på, hvad det er, vi er uenige om?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet var måske også hårdt sat op, men selvfølgelig kan man synge med på Fester og AK mfl... men hvis ikke man kan 8-10 stykker(eller flere) behøver det jo ikke være fordi man ikke gider.
Det var heller ikke ment som et angreb mod dem, der ikke har lyst til at synge med. Det synes jeg er helt fair, hvis man befinder sig uden for stemningsområdet. Tåhyler fik det bare til at lyde som om, hyldestsangene til hver enkelt spiller er et helt nyt påfund, som er umuligt at være med på, og det var det, jeg reagerede på.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægVi er fra Odense stolte som få osv. Det klinger bare lidt hult med den sidste sætning: “vi vil ha’ guldet hjem, nu skal det være”.. Men god det var den.SLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlægSelvfølgelig ikke. Jeg er med på, at sangene til Julius, Thrane, Kløve, KEP og til dels CN er mere tricky, og det skal vi selvfølgelig forsøge at finde en løsning på, så alle, der har lyst til at synge med, har mulighed for det.
Det var heller ikke ment som et angreb mod dem, der ikke har lyst til at synge med. Det synes jeg er helt fair, hvis man befinder sig uden for stemningsområdet. Tåhyler fik det bare til at lyde som om, hyldestsangene til hver enkelt spiller er et helt nyt påfund, som er umuligt at være med på, og det var det, jeg reagerede på.
... og ellers enig med dig :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment