Oprindeligt indsendt af driflin
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kehlet
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægBeklager da jeg sådan fik dig trådt over tæerne med min tone. Det har da på ingen måde været bevidst. Jeg må så for at vende tilbage til topic, så konstatere, at du ikke rigtig kan nævne nogle kampe eller episoder on top of your head, hvor han har været teknisk stærk, og en af vores bedste teknikkere som du kalder ham. Det kan jeg heller ikke. Det eneste mål jeg husker fra hans fødder var sidste sæson mod Horsens hvor han fik skovlet et indlæg ind og hvor Horsens målmand så endog meget skidt ud. Kigger vi så på i år, så har han spillet 21 kampe, han lægger op til ét mål i mindre end hver 10 kamp. Hans indlægs gennemsnit er på 1,29 pr kamp. Han har lavet 2 assists og 0 mål. Han tackler 0,43 gange pr kamp og så vinder han 39% af de dueller han tager, dvs han taber 61%. Jo jo en teknikker er vel heller ikke en duelspiller, men hvor er det i hans indlæg, assists og mål at du vil betegne ham som en af holdets bedste teknikkere ? Jeg spørger i den venligste tone jeg kan. Men vi bliver altså nødt til at have lidt fakta ind i debatten. Eller bliver det jo bare, det syntes jeg debat.
Han har meget ofte 3. eller 4. sidste fod på bolden. Lad os tage seneste sejr, mod Helsingør som eksempel:
- Det er Greve der chipper den bagerst til Kløve, som så laver assisten til 1-0.
- Det er Greve der sætter en mand og spiller den til Kløve som laver assisten til 3-0.
- Det er Greves fine hjørnespark, der giver Tverskov muligheden for at losse bolden ind til 4-0.
Ingen af ovenstående tæller nogle steder, og hvor fodbold er facts på én måde, synes jeg også at det er ok at tænker ud over sidste/næstsidste fod blot fordi det tæller med i statistikken.
Generelt, synes jeg, og det er jo en subjektiv mening, at Greve er med afstand den spiller der er farligst for os fremadrettet. Nej, det er ikke alt der lykkes, og ja, han mangler bestemt at lægge på hvad angår assist og mål, men han er meget ofte manden med vendingen, der får os retvendt og i en god angrebsposition.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDer er ingen tvivl om, at Greve mangler slutprodukt, det tror jeg også godt han selv er klar over. Overordnet synes jeg, at du er meget unuanceret i din kritik. Det vil altid være subjektivt, men jeg kan slet ikke genkende din bashing, særligt ikke hvad angår hans teknik?!
Han har meget ofte 3. eller 4. sidste fod på bolden. Lad os tage seneste sejr, mod Helsingør som eksempel:
- Det er Greve der chipper den bagerst til Kløve, som så laver assisten til 1-0.
- Det er Greve der sætter en mand og spiller den til Kløve som laver assisten til 3-0.
- Det er Greves fine hjørnespark, der giver Tverskov muligheden for at losse bolden ind til 4-0.
Ingen af ovenstående tæller nogle steder, og hvor fodbold er facts på én måde, synes jeg også at det er ok at tænker ud over sidste/næstsidste fod blot fordi det tæller med i statistikken.
Generelt, synes jeg, og det er jo en subjektiv mening, at Greve er med afstand den spiller der er farligst for os fremadrettet. Nej, det er ikke alt der lykkes, og ja, han mangler bestemt at lægge på hvad angår assist og mål, men han er meget ofte manden med vendingen, der får os retvendt og i en god angrebsposition.
Greve er involveret i en meget stor del af de situationer hvor vi bliver farlige - men han mangler stadig en del i sine egne afslutninger.
At påstå at han ikke har teknisk niveau til Superligaen er simpelthen en joke og må vidne om at vi har at gøre med endnu en af "langsidens helte", hvis kald i livet er at nedgøre enhver spiller, der kommer fra OB's ungdomsafdeling.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDer er ingen tvivl om, at Greve mangler slutprodukt, det tror jeg også godt han selv er klar over. Overordnet synes jeg, at du er meget unuanceret i din kritik. Det vil altid være subjektivt, men jeg kan slet ikke genkende din bashing, særligt ikke hvad angår hans teknik?!
Når det så er sagt, så mener jeg på ingen måde at han er blandt vores bedste tekniske spillere, som der blev skrevet fra en anden debatør (eller deltage) herinde. Og jeg mener stadig ikke han har det fornødne niveau eller talent, til at blive en profil på Odenses superliga mandskab. Men jeg håber da for OB og Greve at jeg tager fejl.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægSe det er da argumentation man kan forholde sig til :) Også selvom jeg syntes at eksemplerne er på en billig baggrund når man tager et hold der slet ikke har divisions niveau pt. for det har FC Helsingør ikke. Jeg indrømmer gerne at jeg var lidt firkantet i min udlægning i sidste indlæg. Men når man i et debat forum bliver mødt med "buwu du er slem i din tone, så jeg gider ikke argumentere holdninger" så kan man godt blive lidt firkantet. (jeg kan i hvert fald)
Når det så er sagt, så mener jeg på ingen måde at han er blandt vores bedste tekniske spillere, som der blev skrevet fra en anden debatør (eller deltage) herinde. Og jeg mener stadig ikke han har det fornødne niveau eller talent, til at blive en profil på Odenses superliga mandskab. Men jeg håber da for OB og Greve at jeg tager fejl."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægSe det er da argumentation man kan forholde sig til :) Også selvom jeg syntes at eksemplerne er på en billig baggrund når man tager et hold der slet ikke har divisions niveau pt. for det har FC Helsingør ikke. Jeg indrømmer gerne at jeg var lidt firkantet i min udlægning i sidste indlæg. Men når man i et debat forum bliver mødt med "buwu du er slem i din tone, så jeg gider ikke argumentere holdninger" så kan man godt blive lidt firkantet. (jeg kan i hvert fald)
Når det så er sagt, så mener jeg på ingen måde at han er blandt vores bedste tekniske spillere, som der blev skrevet fra en anden debatør (eller deltage) herinde. Og jeg mener stadig ikke han har det fornødne niveau eller talent, til at blive en profil på Odenses superliga mandskab. Men jeg håber da for OB og Greve at jeg tager fejl.
Tipsbladet havde forøvrigt Greve som bedste OB'er mod FCK.
Jeg mener egentlig allerede at Greve er godt på vej til at blive en profil i OB, men det er jo som man ser det. Der er også en bruger herinde, der synes JJT er noget nær den værste spiller der har sat sine ben på en fodboldbane i Odense. Sådan er folks syn på fodbold jo så forskelligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg synes nu du startede dine lidt firkantede holdninger til Greves niveau inden mit "buwu du er slem i din tone, så jeg gider ikke argumentere holdninger", som du kalder dem. Det indlæg jeg svarede på havde du skrevet ekstremt sarkastisk, og du lagde ud med at sige at Greves tekniske niveau slet ikke var i nærheden af Superliga-niveau - ikke at det ikke var til at blive en profil på Odenses superligamandskab, som du skriver nu. Der er altså ret stor forskel på ikke at kunne blive en profil på et hold med ambitioner om top 6 og så til ikke at være i nærheden af at have niveau til Superligaen.
Tipsbladet havde forøvrigt Greve som bedste OB'er mod FCK.
Jeg mener egentlig allerede at Greve er godt på vej til at blive en profil i OB, men det er jo som man ser det. Der er også en bruger herinde, der synes JJT er noget nær den værste spiller der har sat sine ben på en fodboldbane i Odense. Sådan er folks syn på fodbold jo så forskelligt.
At jeg vælger en anden diskussionsform med andre debattører, er vel ikke mere underligt end som så eftersom din første holdning var at jeg var/er useriøs og du ikle gad spilde din tid på det. Men det må jeg så konstatere at du godt gad, selvom du stadig blev personlig og vag i forhold til argumentation om emnet som var et delemne i mit oprindelige indlæg. Men jeg vil da se frem til at fortsætte diskussionen med folk der argumentere sagligt nu du måske / måske ikne ønsker at komme med flere personlige bemærkninger fremadrettet.
Og så lige til Tipsbladet. Tillykke med det til Greve. Det ændre intet at han i et medie bliver udpeget som mindst ringe i en ksmp hvor vi har 2 afslutninger.Last edited by bobbyG; 27-02-2018, 19:46.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægJeg holder fat i at greve ikke har superliga niveau når han skal bringe bolden frem. Det bakker alle statistikker mig fortsat op i. At du bliver fornærmet over det du opfstter som sarkasme og så bringer debatten af sporet fordi du bliver fornærmet. Mens du i samme åndedrag ikke er mindre fin end st du kan kalde folk for sideliniens helte, i et barnagtigt forsøg på at gøre mine statements som for tredje gang er bakket op af statistik er forholdsvis hult.
At jeg vælger en anden diskussionsform med andre debattører, er vel ikke mere underligt end som så eftersom din første holdning var at jeg var/er useriøs og du ikle gad spilde din tid på det. Men det må jeg så konstatere at du godt gad, selvom du stadig blev personlig og vag i forhold til argumentation om emnet som var et delemne i mit oprindelige indlæg. Men jeg vil da se frem til at fortsætte diskussionen med folk der argumentere sagligt nu du måske / måske ikne ønsker at komme med flere personlige bemærkninger fremadrettet.
Og så lige til Tipsbladet. Tillykke med det til Greve. Det ændre intet at han i et medie bliver udpeget som mindst ringe i en ksmp hvor vi har 2 afslutninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægDet var godt at Kent lyttede til dig og lod Greve starte ude mod BIF. Da han kom ind kunne man tydeligt se hvor lidt han med sin elendige teknik bidrager med offensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægHa ha.... og den var så sikker som amen i kirken. Hans første mål i sæsonen (stadig ingen assists) og ja han var bedre end han plejer eller måske så han bare sådan ud, da han kom ind sent i kampen hvor alle havde løbet mellem 9 og 12 km. Hvem ved. Men dejligt for din argumentation var det da.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJa, det sker jo nærmest hver uge at spillere der ikke engang har teknik til at spille i Superligaen kommer ind i slutningen af en kamp og fordi de andre er trætte ser de lige pludselig rigtig gode ud. Det ændrer selvfølgelig ikke ved at de ikke har skyggen af teknik og mildest talt er elendige.
Comment
-
Er ikke fodboldproffessor men 7 mål 6 assist er ikke voldsomt meget, han kan sikkert forbedre slutproduktetet, flere assist havde det nok blevet til hvis vi kampene havde haft nogle lidt flere varme angribere,
Syntes han bidrager med noget vilje og fadenivoldskhed dg at det smitter når han er på banen, minder lidt om en Helveg type hvor talentet ikke var det største fra starten men viljen og modet bragte ham meget langt.
Så jeg tror meget på Greve og målet var bare vigtigt for hans selvtillid forhåbentlig får han chancen i de næste kampe, og går ind og sætter aftryk på de afgørende kampe.
Comment
Comment