Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    KM/T er interessant at kigge på, når du sammenligner Formel 1-biler. Ift. fodboldspillere er det rasende uinteressant. Den eneste måde hvorpå, at det rent faktisk ville være interessant, var hvis hver kamp startede med, at de to hold stod på egen baglinje og skulle spurte op til midten for at erobre bolden først.
    Aaah, en høj topfart er nu ikke så dum :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Aaah, en høj topfart er nu ikke så dum :).
      Overhovedet ikke. De der målinger fra kampene, kan du bare ikke bruge til noget.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        KM/T er interessant at kigge på, når du sammenligner Formel 1-biler. Ift. fodboldspillere er det rasende uinteressant. Den eneste måde hvorpå, at det rent faktisk ville være interessant, var hvis hver kamp startede med, at de to hold stod på egen baglinje og skulle spurte op til midten for at erobre bolden først.
        Skal man forstå det på den måde at du ikke mener hurtighed er en kompetence? Det formoder jeg ikke du gør. Så selvfølgelig kan det bruges.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Overhovedet ikke. De der målinger fra kampene, kan du bare ikke bruge til noget.
          Dem har jeg også mine tvivl omkring ... har flere gange tænkt "aaah, kan det nu også passe".
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            KM/T er interessant at kigge på, når du sammenligner Formel 1-biler. Ift. fodboldspillere er det rasende uinteressant. Den eneste måde hvorpå, at det rent faktisk ville være interessant, var hvis hver kamp startede med, at de to hold stod på egen baglinje og skulle spurte op til midten for at erobre bolden først.
            Hurtige spillere giver da masser af muligheder ... https://m.youtube.com/watch?v=_DnokRsATzQ
            for nogen er det eneste force som f.eks. Rommedahl og til dels Bale...

            Henry er stadig en af mine ynglingsspillere ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Jeg skriver ikke, at hurtighed er uvæsenligt. Jeg skriver, at de tal der fra Superliga kampene er tæt på ubrugelige. Fuck om de bliver målt rigtigt, hele præmissen for at man skulle kunne sammenligne spilleres hurtighed ud fra sådan nogle tal, er åndsvag.

              Men hvis folk gerne vil tro, at KEP er hurtigere end Ryan, eller at Jakob Poulsen og Ørnskov er blandt de 10 hurtigste spillere i Suppen, så skal de næsten have lov at tro det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg skriver ikke, at hurtighed er uvæsenligt. Jeg skriver, at de tal der fra Superliga kampene er tæt på ubrugelige. Fuck om de bliver målt rigtigt, hele præmissen for at man skulle kunne sammenligne spilleres hurtighed ud fra sådan nogle tal, er åndsvag.

                Men hvis folk gerne vil tro, at KEP er hurtigere end Ryan, eller at Jakob Poulsen og Ørnskov er blandt de 10 hurtigste spillere i Suppen, så skal de næsten have lov at tro det.
                Ja præcis. Og AMC var også den hurtigste vi havde i truppen dengang i hver kamp. Hmmm

                Comment


                  Morten Ohm med en rigtig godt skrivet vurdering i hensigt af Kents 3-5-2 disposition og deres konsekvenser.
                  http://obstemmer.dk/gaesteblog-stres...s-mere-stress/
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Morten Ohm med en rigtig godt skrivet vurdering i hensigt af Kents 3-5-2 disposition og deres konsekvenser.
                    http://obstemmer.dk/gaesteblog-stres...s-mere-stress/
                    Fuldstændig enig. Han ser også det samme som vi andre gør. Kent har fejldisponeret men vil ikke stå ved sin fejl..
                    Mega usmageligt og noget jeg overhovedet ikke har respekt for

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fuldstændig enig. Han ser også det samme som vi andre gør. Kent har fejldisponeret men vil ikke stå ved sin fejl..
                      Mega usmageligt og noget jeg overhovedet ikke har respekt for
                      Faktisk en lille skandale. For på den måde tørrer han det hele af på spillerne - elendigt lederskab. Hvad bilder han sig ind?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fuldstændig enig. Han ser også det samme som vi andre gør. Kent har fejldisponeret men vil ikke stå ved sin fejl..
                        Mega usmageligt og noget jeg overhovedet ikke har respekt for
                        Ja, det er pinligt og useriøst. Når man har gjort en fejl så må man tage ansvaret derfor.
                        Anden point er at holdet åbenbart har ikke træneret og lært at spille i anden system end Kents 4-4-2. Men systemskifte under kampen i forhold til kampens forløb eller modstanders dispositioner er ja noget helt normalt i den moderne fodbold. Og det skulle være del af det daglige træning at skole spillere taktisk.
                        Det er dumt at lade holdet spille et system de er ikke trænet i.
                        Og synes der er dårlig trænerarbejde ikke at skole/trænere holdet taktisk i hensigt af flere dispositioner/systemer.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Faktisk en lille skandale. For på den måde tørrer han det hele af på spillerne - elendigt lederskab. Hvad bilder han sig ind?

                          MvH ChrisOB
                          Ved ikke om ham bilder sig noget ind. Måske ham erkender og føler sig bare mere under press. JH krævede før jul en mere direkte spillestil og bankede på bordet i hensigt af målsætning. Folk som føler sig presset har det ofte endnu sværer at tilgive at de gjorte en fejl. Det er ikke klog eller suverænt men det er ofte så.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Ved ikke om ham bilder sig noget ind. Måske ham erkender og føler sig bare mere under press. JH krævede før jul en mere direkte spillestil og bankede på bordet i hensigt af målsætning. Folk som føler sig presset har det ofte endnu sværer at tilgive at de gjorte en fejl. Det er ikke klog eller suverænt men det er ofte så.
                            Kald det hvad du vil - det er skandaløst, at han ikke tager fuld ejerskab af det nederlag. Som den ansvarlige leder, han skulle forestille at være.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Kald det hvad du vil - det er skandaløst, at han ikke tager fuld ejerskab af det nederlag. Som den ansvarlige leder, han skulle forestille at være.

                              MvH ChrisOB
                              Der er vi fuldstændigt enig. Det gik ikke om at undskylde men bare o en mulig forklaring hvorfor ham forholder sig så uprofessionelt og dilletantisk.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Nu får i det jo til at lyde som at hvis vi bare havde spillet 4-4-2 fra start, så havde kampen sandsynligvis fået et andet udfald. Det tror jeg er at stikke sig selv blår i øjnene! Alle naturlige mekanismer, så som at når et hold er kommet komfortabelt foran, så trækker de sig naturligt tilbage og lurer på kontrastødet, bliver i stedet vekslet til at vi pressede FCN i bund, og burde have taget minimum et point med og gerne 3. Selv i denne periode af kampen havde FCN flere helt store chancer! Havde den stået 0-0 i pausen, så havde kampbilledet været det samme, også selv om Kent havde sadlet om. Derved ikke sagt at vores spil ikke fungerede bedre efter pausen, for det gjorde det, men det var bare ikke nok til at vi derved var det bedre mandskab, for det var vi altså ikke. Vi havde vel max. 2 brugbare chancer udover målet, mens FCN let kunne have scoret 7-8 mål.

                                Comment

                                Working...
                                X