Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Vi har tabt 3 ud af de sidste 4 kampe. Og efter næste weekend er det 4 nederlag ud af 5...
    Bevares....Træls nederlag til Silkeborg. Resten af meldingen er ligeså farvet, som når vores ledelse bruger statistik til at finde mærkelige sandheder.

Det er selvfølgelig korrekt. Det anfægter jeg ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      selv om vi har tabt 3 ud af 4 kampe ligger vi stadig i top6 .... selv om vi skulle tabe næste kamp kommer vores placering an på de øvrige kampe og top6 er stadig indenfor rækkevidde .....

kan du høre messen fra toppen ...
      Loud and clear my friend... loooouuuud and clear

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Vi arbejder tilsyneladende fortsat på, at få afskibbet Joan. Om han så lavede et godt indhop i går eller ej, er sådan set ikke så vigtigt for mig. Vi prioriterer tilsyneladende spilletid til en spiller, som åbenlyst er færdig i klubben, fremfor spilletid til et talent, som både træner og sportschef har givet udtryk for, er blandt dem de har størst forhåbninger til.

Det skriger jo til himlen.

Og endnu engang, så er det så fucking forbandet pinligt, at blot en håndfuld af spillerne har nosser nok til at vade de tyve meter ned og sige tak til de fans som stod og skreg hele kampen. Håber virkelig KEP eller Kent har fortalt dem efterfølgende, hvordan det skal forløbe i fremtiden. Jeg var rasende.
        Ang. Joan så er det da meldt ud at han fortsat ville være en del af truppen hvis det det ikke kunne lykkes at sælge ham mens resten af truppen var på træningslejr, så iden sag er der fin sammenhæng mellem hvad de siger, og hvad de gør. Personligt har jeg ikke noget problem at en motiveret Joan får nogen minutter til at gøre opmærksom på sig selv .. selv om det er på bekostning af Eskesen. Hvis KN har vurderet at chancerne for gevinst var størst med Joan på holdet må det være sådan at han arbejder på at skaffe de nødvendige points der kan redde vores r*v
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Er det til sommeren 19 at KN har kontrakt - eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
            Jeps

Comment

Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
              Ja desværre
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Ang. Joan så er det da meldt ud at han fortsat ville være en del af truppen hvis det det ikke kunne lykkes at sælge ham mens resten af truppen var på træningslejr, så iden sag er der fin sammenhæng mellem hvad de siger, og hvad de gør. Personligt har jeg ikke noget problem at en motiveret Joan får nogen minutter til at gøre opmærksom på sig selv .. selv om det er på bekostning af Eskesen. Hvis KN har vurderet at chancerne for gevinst var størst med Joan på holdet må det være sådan at han arbejder på at skaffe de nødvendige points der kan redde vores r*v
                Jeg anfægter ikke sammenhængen mellem udmelding og hvad der foregår. Jeg synes blot, at det er problematisk, at en spiller, som vi ved har en fastsat udløbsdato i klubben, prioriteres over ét af vore egne talenter, som man virkelig kan se en fremtid i. Mener du, at Joan er så god, at han partout skal være en del af truppen? Det mener jeg ikke, og der er adskillige årsager til, at han i mine øjne, ikke skal være en del af planerne, hverken på kort eller lang sigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Jeg anfægter ikke sammenhængen mellem udmelding og hvad der foregår. Jeg synes blot, at det er problematisk, at en spiller, som vi ved har en fastsat udløbsdato i klubben, prioriteres over ét af vore egne talenter, som man virkelig kan se en fremtid i. Mener du, at Joan er så god, at han partout skal være en del af truppen? Det mener jeg ikke, og der er adskillige årsager til, at han i mine øjne, ikke skal være en del af planerne, hverken på kort eller lang sigt.
                  Så langt så godt hvad angår udmelding og handling i fht. Joan. Hvis trænerteamet vurderer at det giver mening i fht. top6 har jeg ingen problemer med at Eskesen glider ud truppen endnu .. det handler om at optimere chancerne for at nå målsætningen. Jeg har ikke set kampen, men bulletinerne siger jo at Joan lavede et fornuftigt indhop .. så deeeh
                  Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Kent vil stadig ikke vedkende sig sin fejl

http://www.ob.dk/artikel/skuffelsen-...tigt-igen.aspx

Comment

Ja han er uden for pædagogisk rækkevidde. Hvem mon vi stiller med i stedet for KEP? Bliver vel Thrane ...

Comment

Tjo.
                        "Man kan så altid diskutere, om det gav os sværere betingelser, når vi havde bolden – og om det var derfor, vi lavede de fejl, som vi gjorde, eller det var noget andet, der var årsag til fejlene; det er en akademisk diskussion."

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                          Tjo.
                          "Man kan så altid diskutere, om det gav os sværere betingelser, når vi havde bolden – og om det var derfor, vi lavede de fejl, som vi gjorde, eller det var noget andet, der var årsag til fejlene; det er en akademisk diskussion."
                          En rigtig træner beskytter sine spillere bedst muligt. Og i dette tilfælde ville det være at tage den på sin kappe pga en taktisk brøler..

Comment

En rigtig træner beskytter sine spillere bedst muligt. Og i dette tilfælde ville det være at tage den på sin kappe pga en taktisk brøler..
                            Så du synes det er for dårligt Kent ikke direkte tager skylden for første halvleg, men hvis han tager de personlige fejl på sin kappe vil du kalde det godt trænerarbejde?

Comment

"Som det er sket et par gange tidligere på sæsonen, så startede OB ud med en 3-5-2 formation i kampen mod FC Nordsjælland, og når OB stod i formationen var der defensivt flere gode ting ved den, vurderer Kent Nielsen."
                              Kan ikke huske at vi startede "et par gange" med en 3-5-2 tidliger i sæsonen. Nogen som kan hjælpe mig og ved om hvilke kampe de taler?
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                                Så du synes det er for dårligt Kent ikke direkte tager skylden for første halvleg, men hvis han tager de personlige fejl på sin kappe vil du kalde det godt trænerarbejde?
                                Jeg syntes det er for dårligt at Kent ikke tager sin del af ansvaret for at have sat holdet forkert op. Det kunne alle med øjne jo se..
                                De personlige fejl kommer måske pga opstillingen og nogle spillere der spiller på uvante positioner..

Comment

Working...
                                X