Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBstruktion - Det første år er gået

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBstruktion - Det første år er gået

    Præcis i dag er det et år siden, vi lagde det første indlæg op på www.obstruktion.dk. Der er sket mange ting siden den dag, og vi har lagt et indlæg op, der fortæller, hvordan det hele startede, og hvordan det er gået for os. Det er i hvert fald gået anderledes, end vi havde forventet. Det kan læses her: http://obstruktion.dk/saa-gik-foerste-aar/

    I den forbindelse vil vi også gerne sige mange tak til alle dem herinde, der læser med hos os. Det håber vi, i vil blive ved med i det næste år også!

    #2
    Stort tillykke med fødselsdagen!
    Læser med stor begejstring vores interviews og rapporter. Hvis det lykkes til OB at steppe op som I gør så spiller vi Championsleaugue om meget, meget kort tid.
    Tak for vores fantastiske indsats og arbejde. Elsker det og det er bare fedt, fedt, fedt!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Præcis i dag er det et år siden, vi lagde det første indlæg op på www.obstruktion.dk. Der er sket mange ting siden den dag, og vi har lagt et indlæg op, der fortæller, hvordan det hele startede, og hvordan det er gået for os. Det er i hvert fald gået anderledes, end vi havde forventet. Det kan læses her: http://obstruktion.dk/saa-gik-foerste-aar/

      I den forbindelse vil vi også gerne sige mange tak til alle dem herinde, der læser med hos os. Det håber vi, i vil blive ved med i det næste år også!
      tak for et godt år. I har været et friskt pust til OB debatten og jeg håber at i holder dampen oppe

      Comment


        #4
        Det udviklede sig rigtig hurtigt for jer, og det er jeg og mange andre meget glade for. Jeg følger glædeligt med i alle jeres skriv - og nu vi er ved det.. Få så lige lagt det HHA interview ud. :-)

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Det udviklede sig rigtig hurtigt for jer, og det er jeg og mange andre meget glade for. Jeg følger glædeligt med i alle jeres skriv - og nu vi er ved det.. Få så lige lagt det HHA interview ud. :-)
          Det kommer. Han sagde så meget, at det tager lang tid at skrive :-)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Det kommer. Han sagde så meget, at det tager lang tid at skrive :-)
            Jeg troede han var en mand af få ord, men vi tager det hele med. Glæder mig til at læse det. God arbejdslyst og tillykke med årsdagen.

            Comment


              #7
              Han taler overraskende meget, af sårn sindig vestjyde 😆

              Comment


                #8
                Tillykke med fødselsdagen. OBstruktion har på rekordtid etableret sig som et sted, der leverer kvalitet i gode historier. Et pletskud.

                Comment

                Working...
                X