Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FC Helsingør 11/2 - 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Så er vi dér sgu igen!

    Opstilling:

    Gryte

    RJL - KEP - Tverskov - Barrett

    Greve - JJT - CN - Kløve

    Festersen - AK

    Skuffende at Rømer starter ude. Jeg har virkelig ikke fidus til Casper Nielsen inde centralt. Men lad os nu få de 3 forbandede point, og udnytte at både Horsens og AaB har tabt.
    Ret vild stilling.
    OB har ikke spillet godt, men der er kæmpe huller hos Helsingør der ellers har den meget.
    3 chancer 3 mål, det er i hvert fald effektivt, men med 7 spillere ude, af superligaens laveste spillerbudget, så vil der opstå huller.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nej
      Nej, du har ret. Den skal AK selvfølgelig have. Brandvarm foran kassen.

      Comment


        #48
        Jeg er imponeret, det må jeg bare sige. Man kan self også stille spørgsmålstegn ved modstanderens kvalitet, men det er en svær bane, hvor vi virkeligt får sat nogle fine ting sammen. Meget mere aggressivt og direkte som lovet.

        Comment


          #49
          Jeg sidder lidt med samme følelse omkring Kløve, som da Lindrup i sin tid debuterede mod FCK. Virkelig spændende.
          Der kan man bare se hvad det betyder rent faktisk at have en kant, på kanten.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Jeg sidder lidt med samme følelse omkring Kløve, som da Lindrup i sin tid debuterede mod FCK. Virkelig spændende.
            Der kan man bare se hvad det betyder rent faktisk at have en kant, på kanten.
            God pointe.

            Comment


              #51
              Med alt den hate AK fik i sidste sæson, må man også bare have stor respekt for den måde han har responderet på. Knap 40% af vores mål har han nu scoret.

              Comment


                #52
                Jeg håber vi skal se to gode halvlege i samme kamp. Og tre gode kampe i træk - ja to er også ok. Klart det er en dårlig modstander, men der er altså meget løfterigt. Især at AK g Festersen scorer og at Kløve kan det som Jønne (og andre) ikke kan.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Jeg sidder lidt med samme følelse omkring Kløve, som da Lindrup i sin tid debuterede mod FCK. Virkelig spændende.
                  Der kan man bare se hvad det betyder rent faktisk at have en kant, på kanten.
                  True dat

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Jeg sidder lidt med samme følelse omkring Kløve, som da Lindrup i sin tid debuterede mod FCK. Virkelig spændende.
                    Der kan man bare se hvad det betyder rent faktisk at have en kant, på kanten.
                    Ja - det er altid klogt at købe en kant til kanten ;-)
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Fantastisk debut af Kløve. Håber han kroner kampen af med et mål i 2. Halvleg! Jeg synes vores omstillingsspil og offensiven generelt fungerer vildt godt, også selvom det er på et billigt grundlag. Herfra RMN tribunen virker det som om FCH defensiv sejler, store placeringsvanskeligheder.

                      Hvor er det dejligt at se Angriberne score og lave assist, og igen.. Kløve, hvilken start! Håber dette betyde at Jønne er væk for good. Har en smule ondt af Helenius, men han må jo gribe chancen når han får den.

                      Comment


                        #56
                        Dårlig modstander men vi har nogle gode aktioner helt klart. Dejligt med Kløve..
                        Men forstår stadig intet af Casper på midten. Klart dårligste mand for OB.

                        Comment


                          #57
                          Uden tvivl Kløve har været den bedste i 1.halvleg. Og dejligt hvis det kan være en øjenåbner for KN, at vi også skal have løbestærke spillere på banen. Alt for ofte når vi har haft RJ, JJT, Izu og Joan på banen samtidig har der manglet løb. Ja, de er tekniske gode og gode til at holde på bolden, men det bliver rent boldflytteri. Det er kan være mindst lige så godt offensivt at spille mere direkte, uden at det skal forståes at vi kun skal spille på kontra. Men jeg vil hellere have bolden 51% og skabe flere chance, end have bolden 65% uden at skabe det store.

                          Når det er sagt, er der kun spillet 45 min, og vores angribere har været rimelig skabe.

                          Comment


                            #58
                            Det skal heller ikke glemmes, at Greve igen er med til at skabe 3-0 målet ved at sætte en mand på en vending og smide den videre til Kløve, der kan angribe retvendt og med god plads. Han har også været fremragende.

                            Comment


                              #59
                              Ja bevares det er en dårlig modstander. De har dog forstærket deffensiven, men en spiller de fleste her, nok gerne havde set i OB. Det er en kamp hvor vi kun har noget at tabe. En premiere er jo altid lidt svær, så hatten af for at sejren allerede er sikret efter 45 min.

                              Comment


                                #60
                                Jeg må æde mine ord, må have totalt overvuderet Helsingør og med samme undervurderet OB.

                                Rigtig flot kamp indtil videre, når vi spiller direkte og mere på kontra, så kan vi godt være med.
                                Der mangler bare en bedre makker til JJT, CN har ikke været dårlig men det er tydeligt han er svageste led indtil videre.

                                Comment

                                Working...
                                X