Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OPTAKT: OB - FC Helsingør. (11-03-18)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Nu har man jo varme i banen, så tvivler på kampen bliver aflyst.
    Varme i banen kan f.eks ikke smelte 5+ cm sne. Det kan kun holde banen blød, når den er ryddet for sne. Either way så bliver det en blød omgang, der inviterer til fight og ikke bold. Det gør kampen mere 50-50 agtig.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Nu har man jo varme i banen, så tvivler på kampen bliver aflyst.
      Tvivler på at varme i banen holder den fri for sne - kun frostfri. Og med det tempo sneen er faldet hele formiddagen, tror jeg også, der ligger sne på banen. Men mon ikke der er folk ude med skraberne og måske rød maling til striberne?
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #93
        Det har i nok ret i, men tænker da stadig der skal mere til end et par cm sne, før de aflyser kampen :)

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Det har i nok ret i, men tænker da stadig der skal mere til end et par cm sne, før de aflyser kampen :)
          Tror heller ikke, den bliver aflyst. Det skulle da lige være stadsgartneren, hvis han stadig er inde over, der ville synes, at banen bliver smadret af boldspil i dag. Det ser ud til opholdsvejr her de næste timer, så det bliver nok ikke vedvarende snefald, der kommer til at drille. Det bliver til gengældt nok en våd, tung og smattet affære inde på banen.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #95
            Er allerede på stadion. Den bliver ikke aflyst. Vi spiller kampen.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #96
              OB stiller med Casper Nielsen centralt i stedet for André Rømer - det er sidste bulletin.#sportfyn#sldk

              Wow. Rømer må godt nok have været sløj i opstarten.

              Comment


                #97
                Hvordan ser banen ud?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  OB stiller med Casper Nielsen centralt i stedet for André Rømer - det er sidste bulletin.#sportfyn#sldk

                  Wow. Rømer må godt nok have været sløj i opstarten.
                  Ja for den da! CN er frygtelig, med mindre han har løftet niveauet med 2, 3, 4 stykker her den sidste måneds tid.

                  Men fucking fedt med Jønne på bænken!

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    OB stiller med Casper Nielsen centralt i stedet for André Rømer - det er sidste bulletin.#sportfyn#sldk

                    Wow. Rømer må godt nok have været sløj i opstarten.
                    Det er vel fordi han antager banen ikke er til opspil. Damn det bliver en sløj kamp.

                    Man henter en ny spiller og så er han ikke god nok til at slå én af de dårligst præsterende spillere i denne sæson af.

                    Det er mulighed nr. 2.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Det er vel fordi han antager banen ikke er til opspil. Damn det bliver en sløj kamp.

                      Man henter en ny spiller og så er han ikke god nok til at slå én af de dårligst præsterende spillere i denne sæson af.

                      Det er mulighed nr. 2.

                      MvH ChrisOB
                      Rømer er flere niveau bedre end CN i duelspillet. Så det kan jeg ikke en gang få til at give mening.

                      Comment


                        Jeg er noget skuffet over, at Rømer ikke starter inde idag. Satser på en masse gejst fra CN til gengæld.
                        Derudover, er jeg super spændt på Helsingørs nye angriber, Douglas. Han har vist været ret god her i opstarten.
                        Lykken er at se Brøndby fejle.

                        Comment


                          Gryde
                          Ryan KEP Tverskov JBL
                          Greve JJT CN Kløve
                          AK Fester
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Godt nok et lille hold, det er i hvert fald ikke fysikken vi skal vinder på.
                            Sådan en dag som i dag, havde Helenius og Rømer givet bedre mening end CN og/eller Fester/AK

                            Comment


                              Jeg har mistet mine fingre ved bare at skrive dette indlæg på stadion. Skøn dag at glemme sine handsker.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Jeg har mistet mine fingre ved bare at skrive dette indlæg på stadion. Skøn dag at glemme sine handsker.
                                Så kan hænderne holde øllen kold 😬
                                God kamp

                                Comment

                                Working...
                                X