Annoncering

Collapse
No announcement yet.

[Faninitiativ] Opstartstræning 10/02/2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    [Faninitiativ] Opstartstræning 10/02/2018

    Træningen er rykket endnu engang!

    Last edited by Whoven; 09-02-2018, 16:44.

    #2
    Super

    Jeg kigger også forbi så

    Comment


      #3
      Godt initiativ, og husk nu - for at det skal blive en tradition, så skal man ikke stoppe efter to-tre gange, hvis der ikke lige dukker så mange frem. Det tager tid!

      Men fedt initiativ, og jeg er heldigvis i Odense den weekend, så jeg kommer ned for at synge og se træning.

      Comment


        #4
        Rigtig god idé!

        Comment


          #5
          TIL INFO!

          Træningen er flyttet til stadion. Samme tidspunkt. Kom glad allesammen!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
            TIL INFO!

            Træningen er flyttet til stadion. Samme tidspunkt. Kom glad allesammen!
            RMN tribunen så?

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              RMN tribunen så?
              Stemningskernen vil være nederst på langsiden, men man kan stille/sætte sig som man vil.

              Portene ved RMN vil være åbne, og vi opfordrer da folk til at gå på langsiden for at skabe en god kulisse.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                Stemningskernen vil være nederst på langsiden, men man kan stille/sætte sig som man vil.

                Portene ved RMN vil være åbne, og vi opfordrer da folk til at gå på langsiden for at skabe en god kulisse.
                Naturligvis. Vi ses på langsiden :-)

                Comment


                  #9
                  Jeg kommer igen, igen med en opdatering. OB har valgt at rykke tidspunktet til kl. 11:00. Dvs. at alt er rykket en time :-)

                  Vel mødt.

                  Comment


                    #10
                    Beklager at folk inde i OB ikke kan bestemme sig....... Tåkrummende. Vi ses forhåbentlig derude alligevel!

                    Comment


                      #11
                      Hold kæft hvor er de åndssvage! Især når de godt ved at I prøver at stable det her arrangement på benene, så virker det lidt bøvlet og komme med de her udmeldinger om flytninger i tide og utide.. Jeg husker at tjekke i morgen tidlig, just in case at de har valgt at flytte det til stadion igen.

                      Comment


                        #12
                        De tigger og beder om opbakning og så laver de sådan en omgang flytten rundt cirkus. De har ingen respekt for andre end dem selv.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Det er da ærgerligt, og noget op af bakke for det gode initiativ, men er der nogen der kender begrundelsen for den seneste flytning .. jeg tænkte på om det måske er hensyn til baneforholdene på stadion på søndag p.gr.a. vejret eller noget helt andet
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er da ærgerligt, og noget op af bakke for det gode initiativ, men er der nogen der kender begrundelsen for den seneste flytning .. jeg tænkte på om det måske er hensyn til baneforholdene på stadion på søndag p.gr.a. vejret eller noget helt andet
                            Jeg hæfter mig ved, at der på deres træningsplan står at der var træning på stadion i dag kl. 11. Så trænede de på stadion i dag? I så fald er de dumme som snot, hvis ikke de kalkulerer med at en bane tager skade af træning i midten af Februar. Gå selv ind på hjemmesiden og kig. Der står træning kl. 11 (stadion)

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg hæfter mig ved, at der på deres træningsplan står at der var træning på stadion i dag kl. 11. Så trænede de på stadion i dag? I så fald er de dumme som snot, hvis ikke de kalkulerer med at en bane tager skade af træning i midten af Februar. Gå selv ind på hjemmesiden og kig. Der står træning kl. 11 (stadion)

                              MvH ChrisOB
                              Jeg har set billede fra træningen, og den foregik på stadion. Korrekt, ja.

                              Comment

                              Working...
                              X