Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-IFK Göteborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Rigtig fint mål til 1-0 hvor Kløve spiller en skarp bold i dybden. De to andre mål i kampen er unødvendige. Er det Ikke Rømer der scorer selvmål til 1-1?.
    Nej, det er ikke et selvmål.
    Hvornår definerer du et mål "unødvendigt"?
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Rigtig fint mål til 1-0 hvor Kløve spiller en skarp bold i dybden. De to andre mål i kampen er unødvendige. Er det Ikke Rømer der scorer selvmål til 1-1?.
      Lyder det her som at begge IFK mål er udelukkende på vores ‘nåde’, hvor imod vores scoring kunne IFK intet stille op for? Er det ikke en halvfarlig selvfornægtelse?

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Nej, det er ikke et selvmål.
        Hvornår definerer du et mål "unødvendigt"?
        Hahaha, ja du har ret alle mål imod er vel på en måde unødvendige. Men lige i de her tilfælde mener jeg at det er nogle fejl som vi bør kunne gardere os bedre imod.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Lyder det her som at begge IFK mål er udelukkende på vores ‘nåde’, hvor imod vores scoring kunne IFK intet stille op for? Er det ikke en halvfarlig selvfornægtelse?
          Næ, jeg synes bare vores mål er flot gennemspillet og at det er fedt at se at Kløve er med i det.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Næ, jeg synes bare vores mål er flot gennemspillet og at det er fedt at se at Kløve er med i det.
            okay! Second that;) men vi har stadidvæk bekymrende mangler i det defensive og det offensive for så vidt..

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Hahaha, ja du har ret alle mål imod er vel på en måde unødvendige. Men lige i de her tilfælde mener jeg at det er nogle fejl som vi bør kunne gardere os bedre imod.
              Jeg mener da KN siger efter kampen at IFKs første mål kommer hvor OB skifter 3 spillere, og at det er konsekvens af det.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                okay! Second that;) men vi har stadidvæk bekymrende mangler i det defensive og det offensive for så vidt..
                Det er jeg enig i.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Hahaha, ja du har ret alle mål imod er vel på en måde unødvendige. Men lige i de her tilfælde mener jeg at det er nogle fejl som vi bør kunne gardere os bedre imod.
                  Men ville det så ikke kræve bedre spillere :)?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Men ville det så ikke kræve bedre spillere :)?
                    Bedre spillere til OB siger jeg aldrig nej til. De to mål faldt kort tid efter OB havde foretaget en del udskiftninger og den forvirring der åbenbart opstod i den forbindelse skal der naturligvis evalueres på så den slags forhåbentlig ikke sker igen.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Bedre spillere til OB siger jeg aldrig nej til. De to mål faldt kort tid efter OB havde foretaget en del udskiftninger og den forvirring der åbenbart opstod i den forbindelse skal der naturligvis evalueres på så den slags forhåbentlig ikke sker igen.
                      Nu skifter vi næppe 3 spillere samtidig i en turneringskamp..

                      Comment


                        #86
                        Hvis man ser hvordan deres 2 mål opstår skal man virkelig have stribede briller på for at udskiftninger skal have skylden..

                        Det første er jo ene og alene JJs skyld pga sjusk i opspillet. Og han havde spillet hele kampen.
                        Den anden begåes af KEP som også havde spillet hele kampen. Syntes det er et tvivlsomt straffe men kan vel godt forsvares

                        Dette er bare et forsøg på at marginalisere 2 nederlag til hold som ikke er så langt fremme i opstarten..

                        Comment

                        Working...
                        X