Annoncering

Collapse
No announcement yet.

141 millioner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    intet som i slet intet tyder på tilskuerefremgamg i Ikast/Herning . End ikke det mindst begavede afkom af deres fætter-kusine fester i midt/vest Jylland vil være så optimistisk at tro på en fremgang på 145% ..
    På trods af 2 mesterskaber er snittet faldet 10 % de sidste 5 år .

    Se bare deres chl kval selvom det var mod et ukendt hold så måtte de give billetterne gratis ud fordi der ingen interesse var overhovedet .
    Så er der også den finte at der kun kan være lige i underkanten af 12.000 på MCH arena

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Så er der også den finte at der kun kan være lige i underkanten af 12.000 på MCH arena
      Mener de trods alt har bygget deres stadion så det er muligt at udbygge om nødvendigt .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
        Måske det er Mathias eller Julius der ryger for 60 og 40 ... Er vidst de beløb FCM fik for 2 af deres i dette vindue. I øvrigt 60 for en tidlgere Horsens spiller. JH ekselere udi at udelukkende hente skrammel fra Horsens 😙😙
        Synes, jeg læste, at FCM har solgt spillere for 300 mio det sidste år.
        Tror sgu dårligt nok at OB har rundet 300 mio kr i transfers i den tid, jeg har været OB-fan (35 år).
        Et eller andet bemærkelsesværdigt gør de rigtigt på Heden.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #19
          Bestemt. Men hvad sker der med BIF og FCM den dag krisen rammer næste gang - de var begge ved at blive opløst sidst - sker det mon igen?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
            Så er transfer vinduet lukket og en tredjedel af sæsonen spillet men bare for at gøre en lille status...

            BIF tilskuertal er steget med 10% og har 3 gange så mange tilskuere som OB

            FCK er gået frem med 14,3 % og kvaler til EL

            FCM har solgt spillere for mere end 100 mio igen.

            Jo jo vi har fået Bashkim. Men vi er altså længere væk end nogensinde før. Og afstanden er så stor at kun 300-400 mio kan lukke hullet. Jeg står ved at sker der ikke noget drastisk og de tre fortsætter udviklingen. Så er mine 2030 forudsigelser altså ikke så håbløse Bo 😀
            Haha. Der er sgu noget vej endnu, særligt ift de ting jeg protesterede mod :-)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Haha. Der er sgu noget vej endnu, særligt ift de ting jeg protesterede mod :-)
              Jo jo.... der er lang tid til 2030 :)

              Og ja det kan da godt være at det kommer til at gå lort for BIF og FCM igen. Men ville da være sjovere, hvis man kunne forlade sig på egen udvikling. Frem for andres potentielle afvikling ;)

              Men er da bemærkelsesværdigt at tilskuertallene nu stiger igen, måske der skal snakkes om at udvide ligaen i stedet for at skære den ned. Der kommer jo bare flere af de samme kampe som folk ikke gider. Se bare hvad Vejle har gjort for ligaen.

              Comment

              Working...
              X