Annoncering

Collapse
No announcement yet.

141 millioner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    141 millioner

    Prisen på Sørloth fra FCM til Crystal Palace.

    Man kan kun græde over at vi var med på toget der skulle tage os skridtet op til FCK økonomisk (og tildel BIF) men at man følte sig nødsaget til at spare 6-8 mio årligt.

    Toget er kørt de sidste 2 sæsoner og vi kom ikke med. De næste 25 år i Dansk fodbold tilhører de 2 KBH klubber og Ikst fs overgrebsmænd på Heden.

    Spådom:

    Tilskuertsl 2030. Mesterskaber
    Fck 25.000. 5
    Bif 25.000. 4
    Fcm 18.000. 4
    Agf 4200
    Aab 3600
    OB 3200
    ...
    ....
    ....

    #2
    Ja, det er meget, meget trist. Men det er da positivt at man ikke længere er nervøs/spændt længere når OB spiller, før i tiden var der sommerfugle i maven optil kampene, men de er da godt nok slået ihjel, for man ved ligenøjagtig hvad der sker hver gang......

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
      Prisen på Sørloth fra FCM til Crystal Palace.

      Man kan kun græde over at vi var med på toget der skulle tage os skridtet op til FCK økonomisk (og tildel BIF) men at man følte sig nødsaget til at spare 6-8 mio årligt.

      Toget er kørt de sidste 2 sæsoner og vi kom ikke med. De næste 25 år i Dansk fodbold tilhører de 2 KBH klubber og Ikst fs overgrebsmænd på Heden.

      Spådom:

      Tilskuertsl 2030. Mesterskaber
      Fck 25.000. 5
      Bif 25.000. 4
      Fcm 18.000. 4
      Agf 4200
      Aab 3600
      OB 3200
      ...
      ....
      ....
      Har du også lotto tallene? Vrøvl fra ende til anden.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Har du også lotto tallene? Vrøvl fra ende til anden.
        Hvad er det der får dig til at mene at, det uden modargumenter eller almindelig pli er helt ok at tale sådan ? Spørger du nogensinde dig selv om du også taler sådan til folk når du har dem ansig til ansigt? Jeg syntes det både er uhøvisk og enormt flabet. Og tillige indholdsløst.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Har du også lotto tallene? Vrøvl fra ende til anden.
          Og så må jeg også bare spørge, blot for at holde det der minder om en debat, frem for flabede oneliners... Hvad er det du mener der er vrøvl ? At Sørloth er solgt ? At det er ærgeligt at vi hoppede for tidligt af toget ? At FCM er Ikast fs overgrebsmænd? Eller mit bud på tilskuer udviklingen ?

          Jeg kan godt se du mener det hele er noget vrøvl, men se du eksempelvis hvad der er sket med de største klubber i vores nabolande, deres konkurrenters tilskuertal, og udviklingen i tilskuertallet for netop de danske klubber! Og fortæl mig så at med den økonomiske margin der er skabt at det så er noget vrøvl igen...

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
            Og så må jeg også bare spørge, blot for at holde det der minder om en debat, frem for flabede oneliners... Hvad er det du mener der er vrøvl ? At Sørloth er solgt ? At det er ærgeligt at vi hoppede for tidligt af toget ? At FCM er Ikast fs overgrebsmænd? Eller mit bud på tilskuer udviklingen ?

            Jeg kan godt se du mener det hele er noget vrøvl, men se du eksempelvis hvad der er sket med de største klubber i vores nabolande, deres konkurrenters tilskuertal, og udviklingen i tilskuertallet for netop de danske klubber! Og fortæl mig så at med den økonomiske margin der er skabt at det så er noget vrøvl igen...
            Troede vi ikke også toget kørte med BIF i 90´erne. Og troede vi ikke toget med FCK kørte da de havde psyko holdet i midt 00´erne. Der er mange toge i mange lande man troede skulle kører. Jeg tror ikke de tre kommer til at dele guld de næste 12 år. Men toppen vil de, som de jo plejer nok være med i.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
              Hvad er det der får dig til at mene at, det uden modargumenter eller almindelig pli er helt ok at tale sådan ? Spørger du nogensinde dig selv om du også taler sådan til folk når du har dem ansig til ansigt? Jeg syntes det både er uhøvisk og enormt flabet. Og tillige indholdsløst.
              Til en start skal FCM havde udvidet deres stadion betragteligt, hvis de skal trække 18.000 i gennemsnit. Der er heller ikke meget der tyder på at Brøndby og FCK skulle hæve deres tilskuertal :)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Til en start skal FCM havde udvidet deres stadion betragteligt, hvis de skal trække 18.000 i gennemsnit. Der er heller ikke meget der tyder på at Brøndby og FCK skulle hæve deres tilskuertal :)
                Enig. Derudover er den reelle pris på Sørloth også 75 mio. Hvis den skal op på de omtalte 135 mio., skal en hel del ting opfyldes først.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Til en start skal FCM havde udvidet deres stadion betragteligt, hvis de skal trække 18.000 i gennemsnit. Der er heller ikke meget der tyder på at Brøndby og FCK skulle hæve deres tilskuertal :)
                  Næste naturlige skridt for Benham og de øvrige investorer på Heden er netop en udvidelse af stadion kapaciteten. FCM har desuden holdt et nogenlunde stabilt tilskuersnit på 7000-8000 de sidste 10 år. Og med manifestationen som Provinsens eneste kapitalstærke hold, samt den succes man har skabt ved at satse økonomisk, er der da intet der taler imod at en stadionudviddelse, ligger inden for rækkevidde. Og at tilskuertallet har potentiale til at følge med.

                  Brøndby er længe forbi deres krise. Og har da netop bevist at de allerede er ved at nærme sig tilskuertal der ligner deres gamle guld dage. Og lur mig om ikke vi ser at snittet får et hak op allerede i foråret, og hvad et evt mesterskab vil betyder for at flytte dem yderligere 4000-5000 op i snit.

                  Og jeg er samtidig overbevist om at genrejsningen af Brøndby betyder mere rivalisering i KBH og mere interesse for FCK igen. FCKs dyk skyldes i høj grad en mæthed, og at Dansk fodbold gennem de sidste 7-8 år er faldet kraftigt i kvalitet og antal af profiler. Det er faktisk det sidste der taler for at udviklingen vender for de 3 klubber. Nemlig at der igen investeres mere i spillertrupper, og hentes større profiler ind. Se bare Victor Fischer i FCK.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Troede vi ikke også toget kørte med BIF i 90´erne. Og troede vi ikke toget med FCK kørte da de havde psyko holdet i midt 00´erne. Der er mange toge i mange lande man troede skulle kører. Jeg tror ikke de tre kommer til at dele guld de næste 12 år. Men toppen vil de, som de jo plejer nok være med i.
                    Det var da så sandelig også og er det da stadig. Vi har 100 mio i årligt lønningsbudget op til FCK i dag! De eneste der har hægtet sig på det tog er BIF og FCM ???? Mht BIF i 90erne, så var de da også kørt alvorligt væk, (fra 1985 -2000 vandt BIF 8 af 15 mesterskaber, det er da kørt så kørt som det kan være) og havde det ikke været for en famøs banksatsning så havde det været endnu svære at sætte efter dem. Jeg skriver jo altså ikke det er umuligt. Men at de næste 10 år, er det farveller (med mindre der bliver smidt EuroJackpot agtige summer i projektet)
                    Last edited by bobbyG; 02-02-2018, 14:49.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Enig. Derudover er den reelle pris på Sørloth også 75 mio. Hvis den skal op på de omtalte 135 mio., skal en hel del ting opfyldes først.
                      De omtalte er 141 ... derudover er en af de store poster på anslået ekstra 25 mio at CP overlever i PL hvor de pt ligger nr. 13 - Og så nævner jeg iøvrigt ikke at man har solgt Rasmus Nissen og Filip Novak også... De er btw handlet for 35 (RN) 15 mio (FN) og så solgte man for et par år siden Sisto for 40 mio. Og man har andre spillere i den kaliber på vej. Hvor i OBs trup eller sportslige set up ser du spillere eller lige så vigtigt ledere der skal forestå sådan et salg bare én gang de næste mange år ?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Til en start skal FCM havde udvidet deres stadion
                        betragteligt, hvis de skal trække 18.000 i gennemsnit. Der er heller ikke meget der tyder på at Brøndby og FCK skulle hæve deres tilskuertal :)
                        Så er transfer vinduet lukket og en tredjedel af sæsonen spillet men bare for at gøre en lille status...

                        BIF tilskuertal er steget med 10% og har 3 gange så mange tilskuere som OB

                        FCK er gået frem med 14,3 % og kvaler til EL

                        FCM har solgt spillere for mere end 100 mio igen.

                        Jo jo vi har fået Bashkim. Men vi er altså længere væk end nogensinde før. Og afstanden er så stor at kun 300-400 mio kan lukke hullet. Jeg står ved at sker der ikke noget drastisk og de tre fortsætter udviklingen. Så er mine 2030 forudsigelser altså ikke så håbløse Bo 😀

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                          Så er transfer vinduet lukket og en tredjedel af sæsonen spillet men bare for at gøre en lille status...

                          BIF tilskuertal er steget med 10% og har 3 gange så mange tilskuere som OB

                          FCK er gået frem med 14,3 % og kvaler til EL

                          FCM har solgt spillere for mere end 100 mio igen.

                          Jo jo vi har fået Bashkim. Men vi er altså længere væk end nogensinde før. Og afstanden er så stor at kun 300-400 mio kan lukke hullet. Jeg står ved at sker der ikke noget drastisk og de tre fortsætter udviklingen. Så er mine 2030 forudsigelser altså ikke så håbløse Bo 😀
                          Du havde helt ret - det er pisse dyrt at være nærig i SL-regi. Dyr hobby Thorborg har anskaffet sig, heldigt han kan leve fedt af de fattigrøve, der ikke har råd til en mikroovn.
                          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                            De omtalte er 141 ... derudover er en af de store poster på anslået ekstra 25 mio at CP overlever i PL hvor de pt ligger nr. 13 - Og så nævner jeg iøvrigt ikke at man har solgt Rasmus Nissen og Filip Novak også... De er btw handlet for 35 (RN) 15 mio (FN) og så solgte man for et par år siden Sisto for 40 mio. Og man har andre spillere i den kaliber på vej. Hvor i OBs trup eller sportslige set up ser du spillere eller lige så vigtigt ledere der skal forestå sådan et salg bare én gang de næste mange år ?
                            Måske det er Mathias eller Julius der ryger for 60 og 40 ... Er vidst de beløb FCM fik for 2 af deres i dette vindue. I øvrigt 60 for en tidlgere Horsens spiller. JH ekselere udi at udelukkende hente skrammel fra Horsens 😙😙

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                              Prisen på Sørloth fra FCM til Crystal Palace.

                              Man kan kun græde over at vi var med på toget der skulle tage os skridtet op til FCK økonomisk (og tildel BIF) men at man følte sig nødsaget til at spare 6-8 mio årligt.

                              Toget er kørt de sidste 2 sæsoner og vi kom ikke med. De næste 25 år i Dansk fodbold tilhører de 2 KBH klubber og Ikst fs overgrebsmænd på Heden.

                              Spådom:

                              Tilskuertsl 2030. Mesterskaber
                              Fck 25.000. 5
                              Bif 25.000. 4
                              Fcm 18.000. 4
                              Agf 4200
                              Aab 3600
                              OB 3200
                              ...
                              ....
                              ....
                              intet som i slet intet tyder på tilskuerefremgamg i Ikast/Herning . End ikke det mindst begavede afkom af deres fætter-kusine fester i midt/vest Jylland vil være så optimistisk at tro på en fremgang på 145% ..
                              På trods af 2 mesterskaber er snittet faldet 10 % de sidste 5 år .

                              Se bare deres chl kval selvom det var mod et ukendt hold så måtte de give billetterne gratis ud fordi der ingen interesse var overhovedet .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment

                              Working...
                              X