Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nfc-ob

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Kampreferat fra NFC:
    https://nykobingfc.com/snaevert-nede...-foerste-test/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      17 opslag op til og under 1. halvleg, + et par billeder.
      Uanset kan vi så ikke stoppe den her virkeligt nedladende måde, at tale om andre mennesker på ... ofte er det de to journalister der står for skud og det er ikke okay.
      Det er da godt nok en gang frelst vrøvl. To opslag læst på fyens.dk efter 15 minutter. Det skal du forholde dig til. Og når der andre gange samtidig er noget fra Observation og Ekstrabladet.dk er det tydeligt hvor lidt jeg og forhåbentlig også du gerne ville have fået at vide, som ikke skrives.
      Leif og Niels er/var I en del år noget af det eneste rigtigt gode på FyensStifttidende. Men selvfølgelig kan og skal de, ligesom andre, kunne kritiseres. Ellers bliver alt jo blot lallende positiv "konstruktiv" pseudo. Og hvem har gavn af det. Kun konfliktskyende og, i andre sammenhænge, Venstre.
      Last edited by Tåhyler; 19-01-2018, 18:22.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Det er da godt nok en gang frelst vrøvl. To opslag læst på fyens.dk efter 15 minutter. Det skal du forholde dig til. Og når der andre gange samtidig er noget fra Observation og Ekstrabladet.dk er det tydeligt hvor lidt jeg og forhåbentlig også du gerne ville have fået at vide, som ikke skrives.
        Leif og Niels er/var I en del år noget af det eneste rigtigt gode på FyensStifttidende. Men selvfølgelig kan og skal de, ligesom andre, kunne kritiseres. Ellers bliver alt jo blot lallende positiv "konstruktiv" pseudo. Og hvem har gavn af det. Kun konfliktskyende og, i andre sammenhænge, Venstre.
        Jøsses. Jeg tror de talte om Twitter, ikke Fyens.dk.

        Derudover er du jo helt skudt forbi. Ingen siger at kritik ikke er godt. Entusiasten siger jo bare (som jeg forstår ham), at det skal foregå i en ordentlig tone og være reel kritik frem for bare mudderkastning. Hvordan du får landspolitik ind i billedet ved jeg ikke helt. :D Har lige læst dit indlæg et par gange nu. Er du fuld?

        Comment


          #34
          Twitter indlæg kommer automatisk på fyens.dk og jeg tjekkede Twitter før jeg skrev.
          Og jo, det ER "landspolitisk" I den forstand at flere års intens påvirkning har fået mange til at miste anstændighed og retningssans i et værdikaos.
          Min tone var ok og kritikken reel. Så der er vel ikke så meget at komme efter😀
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #35
            Højdepunkterne fra kampen:
            https://www.facebook.com/NykobingFC/...9055292795348/
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Tak. Hæderlig trippelredning deres keeper får bikset sammen

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Tak. Hæderlig trippelredning deres keeper får bikset sammen
                Ja, det må man sige.
                Og en fin service for fansene de har dernede på Falster med at streame testkampen på Facebook og vise højdepunkterne nu. Synes i den hensigt kunne OB gerne opgradere.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja, det må man sige.
                  Og en fin service for fansene de har dernede på Falster med at streame testkampen på Facebook og vise højdepunkterne nu. Synes i den hensigt kunne OB gerne opgradere.
                  Hvis OB virkelig havde deres fans i højsæde var der stream fra mange flere kampe som fx Reserveligaen

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis OB virkelig havde deres fans i højsæde var der stream fra mange flere kampe som fx Reserveligaen
                    Især når de alligevel filmer (eller nogen gør), så man kan stemme på bedste mål, og selvom det ikke er den bedste kvalitet er det da alligevel noget.

                    Comment

                    Working...
                    X