Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Marco Lund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Man prøver jo ....
    men enig ... AK, Fester, Helenius, Joan og Jønne er vist rigeligt ... men sælger gerne dem alle for to der kan score og et talent ...
    Og jeg tror de vil score fint hvis de havde et par dygtige folk bag ved sig til at lave chancerne store nok..

    Jeg syntes på ingen måde at denne sæson har været en hvor vores angribere brænder den ene direktør efter den anden. Ikke mere end hvad der betegnes som normalt ihvertfald. Det er dem bagved der mindst har lige så stor ære af det fattige offensive spil vi har set

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Og jeg tror de vil score fint hvis de havde et par dygtige folk bag ved sig til at lave chancerne store nok..

      Jeg syntes på ingen måde at denne sæson har været en hvor vores angribere brænder den ene direktør efter den anden. Ikke mere end hvad der betegnes som normalt ihvertfald. Det er dem bagved der mindst har lige så stor ære af det fattige offensive spil vi har set
      Desler, Greve og JJT er bag angriberne (hvis ikke Jønne og Joan) ... hvem skal skiftes for en “Falk”?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #48
        velkommen til Marco

        Comment


          #49
          Kenni Poulsen, journalist hos bold.dk og følger EfB tæt skriver på Twitter:

          "Marco Lund har en rigtig fin attitude og et krigergen, som har båret ham langt. Han er ikke altid bedste venner med bolden, hvilket også har betydet en reserverolle i EfB gennem en længere periode. Jeg er lidt overrasket over, at han nu skal spille for OB."

          https://twitter.com/kennipoulsen/sta...51590851407872

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Kenni Poulsen, journalist hos bold.dk og følger EfB tæt skriver på Twitter:

            "Marco Lund har en rigtig fin attitude og et krigergen, som har båret ham langt. Han er ikke altid bedste venner med bolden, hvilket også har betydet en reserverolle i EfB gennem en længere periode. Jeg er lidt overrasket over, at han nu skal spille for OB."

            https://twitter.com/kennipoulsen/sta...51590851407872

            MvT
            Savner Lasse Nielsen. Så måske får noget af den slags nu igen. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Sætter forventningerne til ham lavt. En mand der ikke spiller fast på et 1. divisionshold kan ikke forventes at sætte et stort aftryk i Superligaen.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Desler, Greve og JJT er bag angriberne (hvis ikke Jønne og Joan) ... hvem skal skiftes for en “Falk”?
                Fuldstændig ligegyldigt. Den der er dårligst og den der gør mindst gavn for holdet..
                Jeg elsker tanken om egne talenter osv, men hvis en der bare er bedre tager deres plads er det ikke noget jeg ligger søvnløs over

                Comment


                  #53
                  Jeg har lige siddet og set højdepunkter fra sidste sæson og må sige at jeg bliver stærkt overrasket hvis han bliver god i suppen.
                  Han virker til at have placeringsvanskeligheder og angriberne overmatcher ham ganske ofte ... så ikke meget med bold, men han ser bare ikke teknisk ud.
                  Et pænt skridt ned fra Tingager (hvor jeg tog fejl i nogen grad, han blev i hvert fald bedre end jeg havde forudset).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Jeg har lige siddet og set højdepunkter fra sidste sæson og må sige at jeg bliver stærkt overrasket hvis han bliver god i suppen.
                    Han virker til at have placeringsvanskeligheder og angriberne overmatcher ham ganske ofte ... så ikke meget med bold, men han ser bare ikke teknisk ud.
                    Et pænt skridt ned fra Tingager (hvor jeg tog fejl i nogen grad, han blev i hvert fald bedre end jeg havde forudset).
                    Vi henter Lund og FCM henter Sviatchenko... Jeg hader at være OB fan i disse år når dage som disse kommer

                    Comment


                      #55
                      Nu kan man jo ikke nødvendigvis bruge højdepunkter til så meget, da oftest viser gode offensive aktioner og ikke defensive ditto. Slet ikke når man spiller på et dysfunktioner hold, som EfB var i sidste sæson.

                      Jeg forholder mig positivt, da han som kun 21-årig har rigtig gode forudsætninger for at udvikle sig drastisk.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
                        Nu kan man jo ikke nødvendigvis bruge højdepunkter til så meget, da oftest viser gode offensive aktioner og ikke defensive ditto. Slet ikke når man spiller på et dysfunktioner hold, som EfB var i sidste sæson.

                        Jeg forholder mig positivt, da han som kun 21-årig har rigtig gode forudsætninger for at udvikle sig drastisk.
                        Håber bestemt også det bedste..

                        Men du må da indrømme at Rømer og Lund umiddelbart ikke har forstærket vores hold når de erstatter Tingager og Izunna

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Henrikhc Se indlæg
                          Nu kan man jo ikke nødvendigvis bruge højdepunkter til så meget, da oftest viser gode offensive aktioner og ikke defensive ditto. Slet ikke når man spiller på et dysfunktioner hold, som EfB var i sidste sæson.

                          Jeg forholder mig positivt, da han som kun 21-årig har rigtig gode forudsætninger for at udvikle sig drastisk.
                          Det er helt sikkert spillerens dårlige aktioner der ses her, men de er så også på et ret lavt niveau ... som 21-årig udvikler du dig ikke drastisk længere, eller jo ... det kan selvfølgelig ske, men det er ikke helt sædvane vil jeg sige.
                          Det er især svært at gøre noget ved de grundlæggende evner som teknik og hurtighed.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #58
                            Ingen tvivl om at FCM har købt bedre end os, men måske har Kent set noget i Lund. En 21 årig kan udvikle sig, men han bliver næppe klubbens næste A landsholdspillere.
                            Jeg savner en plan. Den plan der var er kuldsejlet. Arbejder vi nu uden en plan? På den anden side, hvis det er JH som laver strategien, så er alt vel tilfældigt. JH vil sige der er ingen tvivl om ......

                            Comment


                              #59
                              Stemmer fra Ådalen spørge Anders Dehn om M. Lund:
                              http://obstemmer.dk/obs-nye-drenge-marco-lund/
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Det er helt sikkert spillerens dårlige aktioner der ses her, men de er så også på et ret lavt niveau ... som 21-årig udvikler du dig ikke drastisk længere, eller jo ... det kan selvfølgelig ske, men det er ikke helt sædvane vil jeg sige.
                                Det er især svært at gøre noget ved de grundlæggende evner som teknik og hurtighed.
                                Nej man er helt sikkert færdigudviklet som 21 årig. Bare se på thingager. Han blev slet ikke bedre de par år han var her. Det er ikke altid nemt at være en udviklings klub. . Vi er bestemt ikke forstærket, men derfor kan det godt være bedre.

                                Comment

                                Working...
                                X