Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Troels Kløve til OB fra sommer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg tillægger dem en vis værdi (synes især Dickoh, som jo for nylig har rendt rundt inde på banen og spillet med de fleste, har nogle gode observationer). De er selvfølgelig ikke orakler, men tror de kan deres Sønderjydske stof bedre end mig.
    Generelt kan man da også konstatere, at SønderjyskE's fans er svært kede af at skulle af med ham - hvis vi lige skal have "mandagstrænerne" med

    Comment


      Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
      Generelt kan man da også konstatere, at SønderjyskE's fans er svært kede af at skulle af med ham - hvis vi lige skal have "mandagstrænerne" med
      Præcis. Jeg tror umiddelbart at han bliver god for OB på den lange bane set ud fra mine mandagstræner øjne :)..

      Men det havde da klart været mere X-Factor at det var Robert Skov der var landet..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Præcis. Jeg tror umiddelbart at han bliver god for OB på den lange bane set ud fra mine mandagstræner øjne :)..

        Men det havde da klart været mere X-Factor at det var Robert Skov der var landet..
        Det virker meget utopisk at vi skulle kunne hente Robert Skov, og at han skulle være interesseret.

        Jeg ved at han var på blokken i OB og AAB lige inden han forlængede sin kontrakt i 2016, men dengang var tiden også en anden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
          Det virker meget utopisk at vi skulle kunne hente Robert Skov, og at han skulle være interesseret.

          Jeg ved at han var på blokken i OB og AAB lige inden han forlængede sin kontrakt i 2016, men dengang var tiden også en anden.
          Vi var ikke mere interessante i 16 end vi er nu . Så dengang var det også utopi at tro
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Vi var ikke mere interessante i 16 end vi er nu . Så dengang var det også utopi at tro
            Nej, helt generelt var vi ikke mere attraktive dengang. Men omvendt var Robert Skov heller ikke helt så interessant på det tidspunkt - selvom han da naturligvis var en spændende spiller.

            Comment


              Sdj boss utilfreds med Kløve skifte til OB

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-han-valgte-ob

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Sdj boss utilfreds med Kløve skifte til OB

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-han-valgte-ob
                Kløve må da selv vælge hvilken klub han repræsenterer. Dårlig stil af Haysen ..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Kløve må da selv vælge hvilken klub han repræsenterer. Dårlig stil af Haysen ..
                  Spil for galleriet, og for at lokke JH frem af busken med et bud på få ham allerede nu .. Hsysen er ved at tabe “krejler-kampen” 😂😛
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Kløve må da selv vælge hvilken klub han repræsenterer. Dårlig stil af Haysen ..
                    Jeg faldt mere over det at vi ikke længere er en klub SdJ ønsker at sælge til. De ser os som ligeværdige. Skræmmende. Men ser man tilbage på de sidste sæsoner er det forståligt..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Sdj boss utilfreds med Kløve skifte til OB

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-han-valgte-ob
                      Jeg kan da godt forstå ham at det er mere bittert at miste sine spillere til klubber som de kæmper med i midten af tabellen frem for til klubber i top 3.
                      Jeg håber vi får Kløve med det samme, men jeg tvivler på klubberne kan blive enige om en transfer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg faldt mere over det at vi ikke længere er en klub SdJ ønsker at sælge til. De ser os som ligeværdige. Skræmmende. Men ser man tilbage på de sidste sæsoner er det forståligt..
                        Det siger måske også noget om hykleriet i Haderslev, når de før hver eneste sæson melder sig ind i nedrykningskampen ..
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det siger måske også noget om hykleriet i Haderslev, når de før hver eneste sæson melder sig ind i nedrykningskampen ..

                          Bestemt. Men vurderet over de sidste års resultater kan jeg godt forstå hvorfor de ikke ønsker at forstærke os da vi jo er konkurrenter om de sidste pladser til Top 6..
                          Og at de har været bedre end os i årevis selvom vi har højere budget end dem.

                          Men de må jo acceptere at vi kan give højere løn end de kan

                          Comment


                            Fornemmer man at Haysen er ved at være lidt mør...
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dialog-med-ob

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det siger måske også noget om hykleriet i Haderslev, når de før hver eneste sæson melder sig ind i nedrykningskampen ..
                              Det er sund fornuft , lige som de økonomisk sætter Tærring efter næring . De erkender deres plads i ligaen og opstiller ikke nogle fatamogana som målsætning , dermed undgår de skuffede fans .
                              De ved at de stort set hvert eneste vindue må slippe deres bedste spillere hvilket også gør det svært at holde en målsætning om top 6 . De er så ret gode til at spotte de rette spillere så de trods udskiftning i truppen egenligt aldrig falder sammen . Som jeg ser det er der også en stærkt sammenhold klub og fans imellem .
                              At de nu siger fra ift bare at slippe spillere til storklubber i forfald som kun har større løn at friste med er imo et stærkt og fedt signal at sende til sine fans .

                              Det er vel i grunden også mere de såkaldte eksperter og os fans af fallerede storklubber som har travlt med at dømme Sønderjyske som nedryknings kandidat end det er dem selv ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                Fornemmer man at Haysen er ved at være lidt mør...
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dialog-med-ob
                                Naaah, ikke rigtig.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X