Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Troels Kløve til OB fra sommer
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægGenerelt kan man da også konstatere, at SønderjyskE's fans er svært kede af at skulle af med ham - hvis vi lige skal have "mandagstrænerne" med
Men det havde da klart været mere X-Factor at det var Robert Skov der var landet..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPræcis. Jeg tror umiddelbart at han bliver god for OB på den lange bane set ud fra mine mandagstræner øjne :)..
Men det havde da klart været mere X-Factor at det var Robert Skov der var landet..
Jeg ved at han var på blokken i OB og AAB lige inden han forlængede sin kontrakt i 2016, men dengang var tiden også en anden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægDet virker meget utopisk at vi skulle kunne hente Robert Skov, og at han skulle være interesseret.
Jeg ved at han var på blokken i OB og AAB lige inden han forlængede sin kontrakt i 2016, men dengang var tiden også en anden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVi var ikke mere interessante i 16 end vi er nu . Så dengang var det også utopi at tro
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKløve må da selv vælge hvilken klub han repræsenterer. Dårlig stil af Haysen ..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKløve må da selv vælge hvilken klub han repræsenterer. Dårlig stil af Haysen ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg håber vi får Kløve med det samme, men jeg tvivler på klubberne kan blive enige om en transfer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg faldt mere over det at vi ikke længere er en klub SdJ ønsker at sælge til. De ser os som ligeværdige. Skræmmende. Men ser man tilbage på de sidste sæsoner er det forståligt..Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet siger måske også noget om hykleriet i Haderslev, når de før hver eneste sæson melder sig ind i nedrykningskampen ..
Bestemt. Men vurderet over de sidste års resultater kan jeg godt forstå hvorfor de ikke ønsker at forstærke os da vi jo er konkurrenter om de sidste pladser til Top 6..
Og at de har været bedre end os i årevis selvom vi har højere budget end dem.
Men de må jo acceptere at vi kan give højere løn end de kan
Comment
-
Fornemmer man at Haysen er ved at være lidt mør...
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dialog-med-ob
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet siger måske også noget om hykleriet i Haderslev, når de før hver eneste sæson melder sig ind i nedrykningskampen ..
De ved at de stort set hvert eneste vindue må slippe deres bedste spillere hvilket også gør det svært at holde en målsætning om top 6 . De er så ret gode til at spotte de rette spillere så de trods udskiftning i truppen egenligt aldrig falder sammen . Som jeg ser det er der også en stærkt sammenhold klub og fans imellem .
At de nu siger fra ift bare at slippe spillere til storklubber i forfald som kun har større løn at friste med er imo et stærkt og fedt signal at sende til sine fans .
Det er vel i grunden også mere de såkaldte eksperter og os fans af fallerede storklubber som har travlt med at dømme Sønderjyske som nedryknings kandidat end det er dem selv ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægFornemmer man at Haysen er ved at være lidt mør...
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dialog-med-obTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment