Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...maalsaetningen

    "Vi skal have en solid midterplacering, og fremefter skal vi i top seks. Det er det, vi går efter, siger Jesper Hansen." - Oktober 2015.

    I de fleste klubber ville det nok indgyde til en hvis form for selvransagelse, når man over to år efter endnu ikke har formået at opnå det man har sat sig som mål. På en almindelig arbejdsplads som min egen, får det i den grad også konsekvenser, hvis vi ikke kan overholde de mål vi ofte selv også har været med til at sætte.

    Jeg tror dog stadig, at det er optimistisk at tro, at der sker noget som helst nævneværdigt i OB. Jo, der kommer da en ny assistenttræner til sommer, og der bliver nok også skiftet på en 4-5 pladser i truppen, men derudover skal vi nok ikke forvente noget videre. Dertil er bestyrelsen og ejerkredsen åbenbart for indifferente og/eller tilfredse.

    Comment


      #47
      Jeg håber på en ny sportsdirektør der så skal finde ud af hvad der skal ske på trænersiden.

      Tror det bliver svært at tiltrække dygtige trænere - så skal den store pung frem - det kom de n vil også med KN som var bestyrelsens valg de gav ham en god kontrakt.

      Lige nu er det lidt vanskeligt at se hvordan vi kommer til at rykke os, vi slipper sandsynligvis af med nogle af fejlkøbene - men hvilke nye spillere kan JH/KN tiltrække og de er jo så også dårlige til at vælge.

      Syntes det er en stor skam, speciielt da der er muligheder på talentsiden, vi har faktisk nogle spillere der er kommet op som har et fint nivaue og sikkert kunne gøre det endnu bedre på et godt fungererende hold.

      Det ser svært ud, men jeg håber virkelig at ledelsen finder en anden sportsdirektør. Ny træner skal der sikkert også til men det kræver en kompetent sportsdirektør at finde ham.

      Comment


        #48
        Jeg tror faktisk, at jeg var én af de første der satte spørgsmål Kent Nielsen. For mig at se, har der været mærkelige dispositioner hele tiden. Bl.a ved at sætte Lasse Nielsen på bænken - og gennem længere tid Greve. Kent Nielsen skal væk nu. Hans virke minder om Morten Olsen's på landsholdet - ingen gad se det til sidst - ligesom OB nu. Væk med Kent Nielsen.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Jeg tror faktisk, at jeg var én af de første der satte spørgsmål Kent Nielsen. For mig at se, har der været mærkelige dispositioner hele tiden. Bl.a ved at sætte Lasse Nielsen på bænken - og gennem længere tid Greve. Kent Nielsen skal væk nu. Hans virke minder om Morten Olsen's på landsholdet - ingen gad se det til sidst - ligesom OB nu. Væk med Kent Nielsen.
          👍
          Ja, at bænke stædig Lasse Nielsen selvom forsvaret sejlede rund hver kamp var også for mig første gang at jeg tvivlede om vi fik virkelig en god træner. Nu tvivler jeg ikke mere. Kent i OB, det matcher ikke.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Jeg tror faktisk, at jeg var én af de første der satte spørgsmål Kent Nielsen. For mig at se, har der været mærkelige dispositioner hele tiden. Bl.a ved at sætte Lasse Nielsen på bænken - og gennem længere tid Greve. Kent Nielsen skal væk nu. Hans virke minder om Morten Olsen's på landsholdet - ingen gad se det til sidst - ligesom OB nu. Væk med Kent Nielsen.
            Det er nemlig den rigtige sammenligning. Morten Olsens landshold.

            Selv hvis vi kommer i top 6 gider ingen jo at se det hold ud over kernen.

            For mig en større forbrydelse end noget andet.

            Der skal ske noget andet. Tiden er løbet ud.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg tror faktisk, at jeg var én af de første der satte spørgsmål Kent Nielsen. For mig at se, har der været mærkelige dispositioner hele tiden. Bl.a ved at sætte Lasse Nielsen på bænken - og gennem længere tid Greve. Kent Nielsen skal væk nu. Hans virke minder om Morten Olsen's på landsholdet - ingen gad se det til sidst - ligesom OB nu. Væk med Kent Nielsen.
              Ja det har jo været ret så meget tydeligt for nogle af os gennem længere tid . Men hold fast hbor er vi blevet betegnet som idioter , bagkloge og negative .
              3600 tilskuere i dag viser vel også hvor stor tiltroen er , lige som Carlsbergs flugt er et fingerpeg om at sponsorerer også er trætte af at se det der leveres ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det er nemlig den rigtige sammenligning. Morten Olsens landshold.

                Selv hvis vi kommer i top 6 gider ingen jo at se det hold ud over kernen.

                For mig en større forbrydelse end noget andet.

                Der skal ske noget andet. Tiden er løbet ud.

                MvH ChrisOB
                3682 var vi i dag - det er godt nok sølle til en super vigtig kamp mod agf. Nu må det være slut med Kent og JH, som har flikket det her utroligt ikke-slagkraftige hold sammen. Jeg synes, tiden med Kent har været én lang skuffelse. Jeg var ellers positiv i starten - tænk en mestertræner ville til OB og gentage kunststykket. Men i stedet har vi fået masser af kampe med:

                - en masse sørgelig trillen rundt
                - yderst få chancer - ja flere kampe uden en reel afslutning inden for målrammen
                - spillere, som slet ikke har aktuelt niveau, men som Kent alligevel sætter i startopstillingen
                - spillere fra aabs overskudslager og over-the-hill-typer, som Kent må have peget på
                - en spillestil, som vi enten ikke evner, ikke har de rigtige spillere til, eller som Kent ikke evner at forklare
                - efter kampene ofte en masse åndssvagt sludder og ævl om, hvor gode vi har været. Seneste buzzword er "ikke helt skævt" men vi husker også "forbandet" (som blev brugte sidste efterår, hvor vores spil var særligt rædselsfuldt kedeligt og elendigt) og "vi er fuldstændig afklarede med" som han bruger, når tingene går skævt.
                - generelt går udviklingen den forkerte vej - hvor mange kampe har vi ikke tabt på det seneste?

                Og nu skal man så opleve i dag at tage på stadion til den første af to 'finaler' og se en opstilling, som brat afslører i hvor elendig forfatning, Kent og JH har bragt vores hold. Jönsson, som trods en kort opblomstring for et år siden konstant har været en skændsel for vores klub, starter. Det samme gør Thrane, hvis berettigelse på holdet jeg aldrig har forstået. Af nød må det være, vælger Kent at give debut til Buus i denne altafgørende kamp. Samtidig med at en ny bænkevarmer fra Esbjerg skal ind og være forsvarsmakker med ham. Det var på forhånd dømt til at gå galt. Behøves jeg at nævne et andet af Kent/JHs gigantiske flop, Helenius, som kom ind og bekræftede, at han er milevidt fra sine heydays i aab. Jeg har lyst til at råbe "For helved!" lige tilbage i hovedet på ham.

                OB må da kunne indse, at det aldrig bliver godt med Kent og JH. Der er overhovedet ingen fremgang. Nu skal vi igen ned og hakke i det nedrykningsspil - vi kommer nok ikke i fare, men til gengæld kommer der vel så en perlerække af ligegyldige kampe, som slet, slet ikke kan trække nye OBfans til. Det bliver op ad bakke for ham Jack. Samtidig vælger man så at skyde sig selv i foden ved at opsætte det elendige net bag ved målet. Tak for det, OB, jeg føler mig meget mere tryg nu ved at tage til fodbold. Kan I ikke sætte dem op på langsiden også.
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Jeg håber på en ny sportsdirektør der så skal finde ud af hvad der skal ske på trænersiden.

                  Tror det bliver svært at tiltrække dygtige trænere - så skal den store pung frem - det kom de n vil også med KN som var bestyrelsens valg de gav ham en god kontrakt.

                  Lige nu er det lidt vanskeligt at se hvordan vi kommer til at rykke os, vi slipper sandsynligvis af med nogle af fejlkøbene - men hvilke nye spillere kan JH/KN tiltrække og de er jo så også dårlige til at vælge.

                  Syntes det er en stor skam, speciielt da der er muligheder på talentsiden, vi har faktisk nogle spillere der er kommet op som har et fint nivaue og sikkert kunne gøre det endnu bedre på et godt fungererende hold.

                  Det ser svært ud, men jeg håber virkelig at ledelsen finder en anden sportsdirektør. Ny træner skal der sikkert også til men det kræver en kompetent sportsdirektør at finde ham.
                  Vi skal ikke have en sportsdirektør, vi skal af med ham Jyden med dame stemmen. Og så skal vi have en kapitalindsprøjtning af de store, så vi kan hæve vores lønbudget med faktor 2 for at matche FCM og BIF. Vi har superligaens 2 største omsætning (OSE) selvom den er faldet med godt 30 mio.

                  Og så har vi brug for en manager. Altså en træner og sportsdirektør i en og samme person. Det finder man kun i en klubmand og gerne en der har vundet metal med holdet før, og kender klubben ud og ind. Han løber rundt og træner Næstved i 2 div pt. Og har været vores anfører og vundet en pokal som træner tidl. Velkommen hjem Michael Hemmingsen aka Generalen.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                    Vi skal ikke have en sportsdirektør, vi skal af med ham Jyden med dame stemmen. Og så skal vi have en kapitalindsprøjtning af de store, så vi kan hæve vores lønbudget med faktor 2 for at matche FCM og BIF. Vi har superligaens 2 største omsætning (OSE) selvom den er faldet med godt 30 mio.

                    Og så har vi brug for en manager. Altså en træner og sportsdirektør i en og samme person. Det finder man kun i en klubmand og gerne en der har vundet metal med holdet før, og kender klubben ud og ind. Han løber rundt og træner Næstved i 2 div pt. Og har været vores anfører og vundet en pokal som træner tidl. Velkommen hjem Michael Hemmingsen aka Generalen.
                    Må jeg spørge hvorfor du tænker det ville være en fremragende ide :)?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      3682 var vi i dag - det er godt nok sølle til en super vigtig kamp mod agf. Nu må det være slut med Kent og JH, som har flikket det her utroligt ikke-slagkraftige hold sammen. Jeg synes, tiden med Kent har været én lang skuffelse. Jeg var ellers positiv i starten - tænk en mestertræner ville til OB og gentage kunststykket. Men i stedet har vi fået masser af kampe med:

                      - en masse sørgelig trillen rundt
                      - yderst få chancer - ja flere kampe uden en reel afslutning inden for målrammen
                      - spillere, som slet ikke har aktuelt niveau, men som Kent alligevel sætter i startopstillingen
                      - spillere fra aabs overskudslager og over-the-hill-typer, som Kent må have peget på
                      - en spillestil, som vi enten ikke evner, ikke har de rigtige spillere til, eller som Kent ikke evner at forklare
                      - efter kampene ofte en masse åndssvagt sludder og ævl om, hvor gode vi har været. Seneste buzzword er "ikke helt skævt" men vi husker også "forbandet" (som blev brugte sidste efterår, hvor vores spil var særligt rædselsfuldt kedeligt og elendigt) og "vi er fuldstændig afklarede med" som han bruger, når tingene går skævt.
                      - generelt går udviklingen den forkerte vej - hvor mange kampe har vi ikke tabt på det seneste?

                      Og nu skal man så opleve i dag at tage på stadion til den første af to 'finaler' og se en opstilling, som brat afslører i hvor elendig forfatning, Kent og JH har bragt vores hold. Jönsson, som trods en kort opblomstring for et år siden konstant har været en skændsel for vores klub, starter. Det samme gør Thrane, hvis berettigelse på holdet jeg aldrig har forstået. Af nød må det være, vælger Kent at give debut til Buus i denne altafgørende kamp. Samtidig med at en ny bænkevarmer fra Esbjerg skal ind og være forsvarsmakker med ham. Det var på forhånd dømt til at gå galt. Behøves jeg at nævne et andet af Kent/JHs gigantiske flop, Helenius, som kom ind og bekræftede, at han er milevidt fra sine heydays i aab. Jeg har lyst til at råbe "For helved!" lige tilbage i hovedet på ham.

                      OB må da kunne indse, at det aldrig bliver godt med Kent og JH. Der er overhovedet ingen fremgang. Nu skal vi igen ned og hakke i det nedrykningsspil - vi kommer nok ikke i fare, men til gengæld kommer der vel så en perlerække af ligegyldige kampe, som slet, slet ikke kan trække nye OBfans til. Det bliver op ad bakke for ham Jack. Samtidig vælger man så at skyde sig selv i foden ved at opsætte det elendige net bag ved målet. Tak for det, OB, jeg føler mig meget mere tryg nu ved at tage til fodbold. Kan I ikke sætte dem op på langsiden også.
                      Det er helt korrekt.
                      1 bestyrelsen må afgør hvad de vil med klubben. Hvis det nuværende økonomiske råderum er hvad NT vil, så bør han/ de finde nogle andre.
                      2. JH skal væk
                      3 den nye direktør skal finde en moderne træner.
                      4 vi bør være en fast del af tip 6 og jævnligt kæmpe med om metal.

                      Comment


                        #56
                        Det bør være slut nu, der er ikke mere at hente ved den nuværende konstellation. Kent Nielsen projektet er mislykket.

                        Tingene bør nu ske i følgende rækkefølge:
                        1. Det første der logisk burde ske er at Kent fyres så snart sæsonen er slut. Måske før, men kan ikke se hvem der skal kunne tage over.

                        2. Såfremt JH ikke gør det, bør bestyrelsen gå ind og gøre det.

                        3. Dernæst bør bestyrelsen vurdere om JH skal samme vej.

                        OBs direktion tror jeg for meget rygklappere til at tage de beslutninger. Det er helt vildt vigtigt at dette gøres på den rigtige måde så alt det der er bygget op omkring ungdomsafdelingen ikke smuldrer og ligeledes at planerne for nye faciliteter ikke forsinkes yderligere

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Det bør være slut nu, der er ikke mere at hente ved den nuværende konstellation. Kent Nielsen projektet er mislykket.

                          Tingene bør nu ske i følgende rækkefølge:
                          1. Det første der logisk burde ske er at Kent fyres så snart sæsonen er slut. Måske før, men kan ikke se hvem der skal kunne tage over.

                          2. Såfremt JH ikke gør det, bør bestyrelsen gå ind og gøre det.

                          3. Dernæst bør bestyrelsen vurdere om JH skal samme vej.

                          OBs direktion tror jeg for meget rygklappere til at tage de beslutninger. Det er helt vildt vigtigt at dette gøres på den rigtige måde så alt det der er bygget op omkring ungdomsafdelingen ikke smuldrer og ligeledes at planerne for nye faciliteter ikke forsinkes yderligere
                          1. Assistenten......... nååå nej.

                          2. Gør bestyrelsen det, vil det være et kraftigt vink med en vognstang til JH.

                          3. Hvis bestyrrelsen tager beslutninger for sporstdirektøren, så kan der kun være ét udfald, og det er at JH må samme vej.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Det bør være slut nu, der er ikke mere at hente ved den nuværende konstellation. Kent Nielsen projektet er mislykket.

                            Tingene bør nu ske i følgende rækkefølge:
                            1. Det første der logisk burde ske er at Kent fyres så snart sæsonen er slut. Måske før, men kan ikke se hvem der skal kunne tage over.

                            2. Såfremt JH ikke gør det, bør bestyrelsen gå ind og gøre det.

                            3. Dernæst bør bestyrelsen vurdere om JH skal samme vej.

                            OBs direktion tror jeg for meget rygklappere til at tage de beslutninger. Det er helt vildt vigtigt at dette gøres på den rigtige måde så alt det der er bygget op omkring ungdomsafdelingen ikke smuldrer og ligeledes at planerne for nye faciliteter ikke forsinkes yderligere

                            Jeg ser helst JH fyrer KN for derefter at blive kaldt til møde med bestyrelsen og modtage sin egen afskedigelse .

                            Hvem siger der er gang i noget godt i ungdomsafdelingen ?
                            Hvilke planer for faciliteter ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #59
                              OB(JH) har så mange ting igang uden for superligaholdet så JH ryger ingen steder..
                              Jeg er helt med på hvorfor ønskerne kommer op og jeg hælder også mest selv den vej men jeg ser dette ikke ske.
                              Man går stadig efter ro og kontinuitet og det får man ikke ved at Sportsdirektør,træner og assistent stopper samtidig mens budgetttet ikke er til mere end de placeringer man pt får på banen.

                              Jeg ser også helst at man fyrer Kent. Er træt af ham og hans spillestil. Har været det rigtig rigtig længe. Men jeg tror ikke det sker mm vi er 4 sekunder fra nedrykning. Hvor meget vil en forbipasserende lejesvend ændre med det materiale, budget og setup vi kører pt?
                              Hvis Kent skal væk skal den helt rigtige være på plads og klar til at reboote projektet. En man tror på vil være her på den lange bane. Tror ikke de hænger på træerne.

                              Comment


                                #60
                                Jeg har ikke læst hele tråden, men jeg melder mig med i koret der ønsker Kent smidt på porten. Og keg håber egentligt på en tidlig fyring, og ikke bare at han smutter ved kontraktophør. Vi kommer ikke til at rykke ned, så lad dog en ny mand få noget tid med hoædet inden næste sæson.

                                Der er flere der har sat spørgsmålstegn ved Kent tidligt, jeg har personligt været længe om at komme til konklussionen (shame on me), men holdet har simpelthen ille rykket sig nok påtrods af at træneren har haft tid og ro til at skabe det hold han ønskede. Og så tror jeg egentligt også at han til en vis grad har fået de spillere som han ønskede.

                                Det er så vanvittigt at se ham spille med Jønsson, Thrane, Rømer og Kløve igår fra start. Fair nok at der er skader, men hvad f..... Tænker manden på. Og så står han kamp efter kamp på sidelinien og sviner egne spillere til på trods af at det er hans egne lorte dispositioner der gang på gang fucked det op for os.

                                Naturligvis har JH også et kæmpe ansvar og jeg ønsker ham personligt samme vej som Kent, men det tror jeg dog ikke kommer til at ske. Men han må forhåbentligt kunne se skriften på væggen og forstå at det ikke kan fortsætte sådan her. Jeg håber inderligt at en manglende forlængelse af assistenten betyder at træner teamet er ved at være færdige.

                                Jeg er så træt af at jeg elsker OB så meget at min weekend uge efter uge skal smadres og jeg skal gå og værre pisse sur pga. klubbens inkompetente ledere og trænere. Giv os nu en træner der kan begejstre, det behøver ikke være Pep. Ove P formåede at begejstre og det var ikke en gang fordi at den stod på lutter sejre under ham.

                                AaaaaarghhhHHH

                                Comment

                                Working...
                                X