Annoncering

Collapse
No announcement yet.

2½ år med Kent og Jesper - Hvordan er det gået?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Selvfølgelig er vi afhængige af spillersalg .
    Men jeg forstår stadig ikke at der er så stor tro på at Kim Brink nærmest egenhændigt har kørt OB i sænk og at det er hans skyld at vores økonomi er ringe ..
    Der er mange som gætter her og, så er det blevet sandheden.

    Men reelt er der jo aldrig kommet en kommunikation omkring. Hvad der skete/ hvorfor og hvad fremtiden skal bringe. JO efter KB var ambitionerne det sammen, men der er ikke meldt noget ud siden.

    Comment


      Jeg synes jo det er skræmmende når der på Eurosport er et interview med Kent N. - og da han bliver spurgt til den manglende udvikling svarer "Jeg ved godt at mange ikke mener der har været udvikling - ved ikke hvor de har det fra, jeg kan godt se at det ikke ligner det på superligaholdet, men der har været en stor udvikling, f.eks. kan i jo se at vi i dag vinder væsentligt flere kampe i reserveligaen end vi gjorde før - og det viser jo der har været en god udvikling i klubben"....

      Det er jo tydeligt at han enten er helt væk - eller også har han et kæmpeproblem med ikke at ville se fakta i øjnene. Det samme gør sig vel gældende i at John Bredahl siger i et interview under kampen, "Vi har ingen anelse om hvad der står i de andre kampe" (det var mens ACH var bagud).... Jeg bliver mere og mere overbevist om, at den ene sæson hvor Kent N. havde succes - den skyldtes ikke ham men Allan Kuhn - ligesom det vel også er tydeligt at der var mange spillere der på en sæson overpræsterede - det er jo meget minimalt hvad der er sket med Jönsson, Spalvis, Thomsen og Kusk efterfølgende.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
        Jeg synes jo det er skræmmende når der på Eurosport er et interview med Kent N. - og da han bliver spurgt til den manglende udvikling svarer "Jeg ved godt at mange ikke mener der har været udvikling - ved ikke hvor de har det fra, jeg kan godt se at det ikke ligner det på superligaholdet, men der har været en stor udvikling, f.eks. kan i jo se at vi i dag vinder væsentligt flere kampe i reserveligaen end vi gjorde før - og det viser jo der har været en god udvikling i klubben"....

        Det er jo tydeligt at han enten er helt væk - eller også har han et kæmpeproblem med ikke at ville se fakta i øjnene. Det samme gør sig vel gældende i at John Bredahl siger i et interview under kampen, "Vi har ingen anelse om hvad der står i de andre kampe" (det var mens ACH var bagud).... Jeg bliver mere og mere overbevist om, at den ene sæson hvor Kent N. havde succes - den skyldtes ikke ham men Allan Kuhn - ligesom det vel også er tydeligt at der var mange spillere der på en sæson overpræsterede - det er jo meget minimalt hvad der er sket med Jönsson, Spalvis, Thomsen og Kusk efterfølgende.
        Herfølge / John Faxe
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Dirksen Se indlæg
          Jeg synes jo det er skræmmende når der på Eurosport er et interview med Kent N. - og da han bliver spurgt til den manglende udvikling svarer "Jeg ved godt at mange ikke mener der har været udvikling - ved ikke hvor de har det fra, jeg kan godt se at det ikke ligner det på superligaholdet, men der har været en stor udvikling, f.eks. kan i jo se at vi i dag vinder væsentligt flere kampe i reserveligaen end vi gjorde før - og det viser jo der har været en god udvikling i klubben"....

          Det er jo tydeligt at han enten er helt væk - eller også har han et kæmpeproblem med ikke at ville se fakta i øjnene. Det samme gør sig vel gældende i at John Bredahl siger i et interview under kampen, "Vi har ingen anelse om hvad der står i de andre kampe" (det var mens ACH var bagud).... Jeg bliver mere og mere overbevist om, at den ene sæson hvor Kent N. havde succes - den skyldtes ikke ham men Allan Kuhn - ligesom det vel også er tydeligt at der var mange spillere der på en sæson overpræsterede - det er jo meget minimalt hvad der er sket med Jönsson, Spalvis, Thomsen og Kusk efterfølgende.
          Poul Erik Andreassen....han havde bygget det miljø og set-up som Kent vandt på baggrund af.

          Comment


            Bare en lille tanke, men er vi ikke nået til det punkt hvor vi må protestere overfor Niels Thorborg? Vi bør lave et banner til næste hjemmekamp, fordi vi er simpelthen nødt til at få den mand i tale.. Reagerer han ikke på banneret, så må vi have fakler og banner på tribunen i kampen efter igen.

            Jeg synes egentlig det er mærkeligt, at der ikke er blevet reageret fra vores fans endnu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Bare en lille tanke, men er vi ikke nået til det punkt hvor vi må protestere overfor Niels Thorborg? Vi bør lave et banner til næste hjemmekamp, fordi vi er simpelthen nødt til at få den mand i tale.. Reagerer han ikke på banneret, så må vi have fakler og banner på tribunen i kampen efter igen.

              Jeg synes egentlig det er mærkeligt, at der ikke er blevet reageret fra vores fans endnu.
              Enig!!!!! Der er alt for lidt fokus på Thorborg. Den store fede pil peger på ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Enig!!!!! Der er alt for lidt fokus på Thorborg. Den store fede pil peger på ham
                Stor fed pil med en stor ring rundt om. Det er udelukkende ham vi skal have fat i først.. Manden er usynlig, og har ladet Jesper Hansen tage rat og kravl. Det må ikke været fedt at have sådan en chef over sig! På nogle punkter har jeg sgu lidt ondt af Jesper Hansen, ingen opbakning fra klubben overhovedet. Det må være hårdt og frustrerende.

                Jeg synes fandeme også det er skuffende at en journalist som Mette Corneliussen ikke insisterer på at få det interview af Thorborg, som han lovede for et år siden. Frygteligt.

                Jeg håber Stemmer fra Ådalen får ham i studiet som de første. Det ville være stort.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvis man har mistet troen på Kent, så er det nu man skal sætte ind med en fyring. En masse gratis kampe forude og en mulighed for en ny træner for at få sat et tidligt præg på truppen og blive en del af transfervinduet.

                  Men det ender jo med, at vi vinder nogle kampe over de der pub sides vi skal møde og ender med at ryge ud i de der knockoutkampe om Europa, hvorefter intet sker. Det har jo ingen konsekvenser at fejle i OB.
                  Er det muligt ikke at have mistet troen på Kent i OB.?
                  Plus:
                  Er det muligt ikke at have mistet troen på Jesper?
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Stor fed pil med en stor ring rundt om. Det er udelukkende ham vi skal have fat i først.. Manden er usynlig, og har ladet Jesper Hansen tage rat og kravl. Det må ikke været fedt at have sådan en chef over sig! På nogle punkter har jeg sgu lidt ondt af Jesper Hansen, ingen opbakning fra klubben overhovedet. Det må være hårdt og frustrerende.

                    Jeg synes fandeme også det er skuffende at en journalist som Mette Corneliussen ikke insisterer på at få det interview af Thorborg, som han lovede for et år siden. Frygteligt.

                    Jeg håber Stemmer fra Ådalen får ham i studiet som de første. Det ville være stort.
                    Der skal nok et ekstraordinært pres til - ikke nok med banner på stadion, tror jeg.

                    Det ville være klog af Niels T at lade sig interviewe i Stemmer selv om det måske går lidt mod hans natur at spilde kostbar tid på noget så lokalt.

                    PS: Sad C:C: ikke stadig i bestyrelsen? Så kommer der jo en ny nu, hvor han er død.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Der skal nok et ekstraordinært pres til - ikke nok med banner på stadion, tror jeg.

                      Det ville være klog af Niels T at lade sig interviewe i Stemmer selv om det måske går lidt mod hans natur at spilde kostbar tid på noget så lokalt.

                      PS: Sad C:C: ikke stadig i bestyrelsen? Så kommer der jo en ny nu, hvor han er død.
                      Jo, CC sad stadigvæk i bestyrelsen. Hvil i fred til ham. Jeg mødte ham for et par år siden, og han var virkelig en af de meget behagelige typer. Rar mand.

                      Jeg ved ikke hvad der skal til. Jeg er også tilbøjelig til at tro, at protester ude foran hans privathjem er eneste løsning. Han vil nok gerne have fred når han kommer hjem, så hvis man er insisterende nok, så vil han før eller siden lave et interview, så han kan få husfred.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Bare en lille tanke, men er vi ikke nået til det punkt hvor vi må protestere overfor Niels Thorborg? Vi bør lave et banner til næste hjemmekamp, fordi vi er simpelthen nødt til at få den mand i tale.. Reagerer han ikke på banneret, så må vi have fakler og banner på tribunen i kampen efter igen.

                        Jeg synes egentlig det er mærkeligt, at der ikke er blevet reageret fra vores fans endnu.
                        Har du hørt om tomme trusler ?

                        Kan da huske et banner med : Jesper Hansen eller os ...

                        Intet er sket siden .. jo Hr og Fru Fynbo er begyndt at blive væk
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Har du hørt om tomme trusler ?
                          Kan da huske et banner med : Jesper Hansen eller os ...

                          Intet er sket siden .. jo Hr og Fru Fynbo er begyndt at blive væk
                          Ja, det har jeg. Og det jeg efterspørger ikke et lille, hurtigt, hjemmelavet banner af den uofficielle fangruppe. Det jeg efterspørger er en koordineret indsats for at få Thorborg i tale, og man skal mene det man melder ud.

                          Jeg synes ikke at det er en god ide, at melde ud, at man bliver væk hvis ikke.. Der er tusindvis af andre ting man kan gøre inde på stadion.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Ja, det har jeg. Og det jeg efterspørger ikke et lille, hurtigt, hjemmelavet banner af den uofficielle fangruppe. Det jeg efterspørger er en koordineret indsats for at få Thorborg i tale, og man skal mene det man melder ud.

                            Jeg synes ikke at det er en god ide, at melde ud, at man bliver væk hvis ikke.. Der er tusindvis af andre ting man kan gøre inde på stadion.
                            Jamen der burde gøres noget , hvilket der burde være gjort for længe siden . Men fanscenen har bare været lige så passiv som Thorborg ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Som jeg ser situationen, så lever KN stadig i 80erne, fokuserer meget på løbestærke spillere, men det hjælper ikke meget hvis løbene ikke er defensivt eller offensivt orienterede, det løberi som nogle af midtbanespillerne præsterer er ingen af delene. Samtidig er den mentale tilstand for mange af spillerne nu helt tyndslidte, Kent står ude på sidelinjen og råber og skriger, det får bare spillerne til at gå mere op i limningen. I mange kampe bliver spillerne bange for at tabe, der fokuseres for lidt på det mentale plan i træningen, så sent som igår udtaler flere spillere at de blev nervøse i 2. halvleg. En dygtig mentalcoach ville få styr på dette, Kent lever i en helt anden verden, og er faktisk mega arrogant, og snæversynet når det gælder andres syn på fodbolddelen, kun hans egen mening gælder, alle andre fans og eksperters meninger rager ham en papand. Så hjælper det heller ikke at sportschefen har den samme snæversynethed, og kun kan fokusere på sit eget jyske krejler instinkt når det gælder spillerhandler. Håber på en udskiftning af den sportslige ledelse i OB senest inden næste sæsonstart hellere før.....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Jamen der burde gøres noget , hvilket der burde være gjort for længe siden . Men fanscenen har bare været lige så passiv som Thorborg ;-)
                                Hele klubben og alle dens omgivelser er passive.

                                Jeg synes vi burde lave et spin-off på Thorborg og Peter fra L’easy.. Lave noget sjovt på tribunen.

                                Comment

                                Working...
                                X