Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråhd OB-SIF 10.12.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ja, han talte om stress. At vi stressede for meget med bolden, da vi kom bagud. Jeg synes så tilgengæld vi blev rigtigt sløve og mistede derfra koncentrationen. Det skyldes ikke stress, at man rammer en modstander i stedet for at lægge en meget simpel aflevering - det kan kun skyldes mangel på koncentration eller mangel på evner. I OB's tilfælde er det lidt af hvert; når holdet rammer bunden. Det er dog ikke unikt for et hold som OB's - det er helt almindeligt for hold, der har problemer med at komme bagud.

    MvH ChrisOB
    Men vores nedgang startede allerede FØR deres scoring. Med anden halvleg startede en anden kamp. Vi var ret suverænt i de første 45 minutter men det var væk med minut 46.
    Det var så mange misforståelser. De spiller bolden lige til ydersiden - mens medspilleren løber til indersiden eller omvendt. Spørger mig Hvad de trænerer. Det "kontinuitetskort" Kent og Jesper spiller igen og igen må ja til mindst includere at spillere kender hinanden god men det ser man ikke på banen.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Men vores nedgang startede allerede FØR deres scoring. Med anden halvleg startede en anden kamp. Vi var ret suverænt i de første 45 minutter men det var væk med minut 46.
      Det var så mange misforståelser. De spiller bolden lige til ydersiden - mens medspilleren løber til indersiden eller omvendt. Spørger mig Hvad de trænerer. Det "kontinuitetskort" Kent og Jesper spiller igen og igen må ja til mindst includere at spillere kender hinanden god men det ser man ikke på banen.
      Hvorfor kan du jonglere 10 gange med bolden ... men ikke 100?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Hvorfor kan du jonglere 10 gange med bolden ... men ikke 100?

        Og hvorfor kan du jonglere 15 gange til træning , men kun 10 i kamp ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Er der nogen som kan forklare mig hvordan sådan en sammenbrud kan ske?
          Vi spillede ja en ordentlig 1. halvleg. Ikke fantastisk men virkeligt helt o.k. - manglede bare "det sidste". Vi kontrollerede kampen og det var bare et spørgsmål af tid for mig hvornår vi ville score. Mod SIF som havde ja 120 pokalminutter i benene ville det vel komme...
          Men SIF kom ud i 2. halvleg og pludselig var vi under press, tabte linjen. Efter deres scoring blev det ja elendigt. En fejlaflevering efter den anden. Det virkede til dels at spillede de første gang tilsammen. Ingen kendte medspilleres løbeveje. Det er uforståeligt for mig.
          Som jeg så det syntes jeg at som 1. Halveg skred frem, så blev vores boldomgang mere og mere langsom og forudsigelig. Det reagerede Sif på ved at gå mere aggressivt ind i genpresset for at stresse os. Det lykkedes til fulde, og så fik de deres mål efter dårlig opdækning. Efter målet viser vi som så mange gange før at vi ikke formår at samle os. Jeg synes egentlig vi prøvede at fortsætte som jeg tror gameplanen var, men det gik bare for langsomt, og når vi en sjælden gang i mellem kom over kanten, så lå indlæggene skidt. Der var 2 gange i 2. halveg hvor vi kommer til baglinjen og Helenius er foran sine 2 stoppere og sådan set bare skal have en bold at løbe ind imellem begge gange ryger den lige i favnen på målmanden. Det er enten mangel på kvalitet eller koncentration. Jeg tror det var en blanding med en overvægt i koncentrationssvigt, smukt eksemplificeret ved Joans indkast. Trist afslutning på efteråret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Som jeg så det syntes jeg at som 1. Halveg skred frem, så blev vores boldomgang mere og mere langsom og forudsigelig. Det reagerede Sif på ved at gå mere aggressivt ind i genpresset for at stresse os. Det lykkedes til fulde, og så fik de deres mål efter dårlig opdækning. Efter målet viser vi som så mange gange før at vi ikke formår at samle os. Jeg synes egentlig vi prøvede at fortsætte som jeg tror gameplanen var, men det gik bare for langsomt, og når vi en sjælden gang i mellem kom over kanten, så lå indlæggene skidt. Der var 2 gange i 2. halveg hvor vi kommer til baglinjen og Helenius er foran sine 2 stoppere og sådan set bare skal have en bold at løbe ind imellem begge gange ryger den lige i favnen på målmanden. Det er enten mangel på kvalitet eller koncentration. Jeg tror det var en blanding med en overvægt i koncentrationssvigt, smukt eksemplificeret ved Joans indkast. Trist afslutning på efteråret.

            plus at jeg som Tøfting ikke forstod meningen med AK's løb og placeringer. Det ville jeg meget gerne have en forklaring på - oplagt spørgsmål fra Sport Fyn, nå nej.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              plus at jeg som Tøfting ikke forstod meningen med AK's løb og placeringer. Det ville jeg meget gerne have en forklaring på - oplagt spørgsmål fra Sport Fyn, nå nej.
              Det har der kunne stilles spørgsmålstegn ved det sidste halvandet år. Både ham og Helenius har set ud til de ikke aner hvad de skal gøre af sig selv på banen. Synes det har hjulpet med Helenius efter han fik både ak og Joan ved sin side, men han var stadig for ufarlig imod sif. Det er da et oplagt spørgsmål. Nu synes du at truppen er som den skal være, men målene halter. Er det et udtryk for at de ikke løber rigtigt for deres medspillere? Det er selvfølgelig aldrig noget sport Fyn vil turde, men det er interessant at få opklaret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Som jeg så det syntes jeg at som 1. Halveg skred frem, så blev vores boldomgang mere og mere langsom og forudsigelig. Det reagerede Sif på ved at gå mere aggressivt ind i genpresset for at stresse os. Det lykkedes til fulde, og så fik de deres mål efter dårlig opdækning. Efter målet viser vi som så mange gange før at vi ikke formår at samle os. Jeg synes egentlig vi prøvede at fortsætte som jeg tror gameplanen var, men det gik bare for langsomt, og når vi en sjælden gang i mellem kom over kanten, så lå indlæggene skidt. Der var 2 gange i 2. halveg hvor vi kommer til baglinjen og Helenius er foran sine 2 stoppere og sådan set bare skal have en bold at løbe ind imellem begge gange ryger den lige i favnen på målmanden. Det er enten mangel på kvalitet eller koncentration. Jeg tror det var en blanding med en overvægt i koncentrationssvigt, smukt eksemplificeret ved Joans indkast. Trist afslutning på efteråret.
                Ja - jeg syntes heller ikke vi spillede en fantastisk første halvleg, måske en stærk halv eller kvart- første halvleg.

                Da vi havde spilovertaget var vores afslutninger og indspil ikke af særlig høj klasse. Silkeborg virkede i store dele af første halvleg rimelige komfortable selv om vi sad på spillet.

                Syntes det efterhånden står klart at KN ikke formår at lave en opstilling eller spillestil der gør at vi vinder de kampe der bør vindes. Det virker stadig famlende selv om han har haft lang tid nu, og har haft rige muligheder for at sætte sit præg på spillertruppen.
                Last edited by Ricardo; 13-12-2017, 00:32.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                  Ja - jeg syntes heller ikke vi spillede en fantastisk første halvleg, måske en stærk halv eller kvart- første halvleg.

                  Da vi havde spilovertaget var vores afslutninger og indspil ikke af særlig høj klasse. Silkeborg virkede i store dele af første halvleg rimelige komfortable selv om vi sad på spillet.

                  Syntes det efterhånden står klart at KN ikke formår at lave en opstilling eller spillestil der gør at vi vinder de kampe der bør vindes. Det virker stadig famlende selv om han har haft lang tid nu, og har haft rige muligheder for at sætte sit præg på spillertruppen.
                  Her et par dage efter den enorme skuffelse mod SIF er jeg enig med dig. Fin start med godt højt pres og flere gode chancer, og tilløb til flere. SIF pakker sig godt sammen og vi ser som kampen skrider frem vores mantra fra dette efterår hvor vi ikke magter at sætte spillet og få skabt de chancer der skal til. SIF gør, som det ofte er set før når vi ikke scoret i de stærke perioder i kampen, slår et par gode kontraer og score to gange.
                  Jeg er på spillersiden nået frem til at Desler IKKE er vb, og at selv Pereira må være bedre på den position en Desler.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment

                  Working...
                  X